|
AFFEXION v2 Musicafé Leuven 27-03-07
|
View this Thread in Original format
| Vishnu |
Met enige trots presenteren wij u:

Effe opmerken dat de website nog niet up2date is, maar dat is hopelijk nog slechts een kwestie van dagen.
Voorverkoop kan perfect via mij of Moisture lopen, dus PMen maar! En aan de werkmensen zoals ikzelf: er is geen betere manier om de werkweek te breken dan met een verlofdag op woensdag :D |
|
|
| Push2005 |
Mooi :)
Hier ben ik wel bij normaalgezien. |
|
|
| christina |
ik ook!
misschien al een rollcall opstellen:
push2005
christina
progrez (die tijdens één bepaalde set ergens anders een pintje gaat consumeren) |
|
|
| Real |
| Onder voorbehoud. :D |
|
|
| Blue Sky 99 |
| Damn, die week zit'k net in Berlijn :o |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by Blue Sky 99
Damn, die week zit'k net in Berlijn :o |
met de KHM? |
|
|
| FenixStyle |
| Damn, ziet er wel leuk feestje uit... Alleen eventjes m'n lessenrooster afwachten.. Aangezien ik die dinsdag stage heb, zit de kans er wel in dat ik de woensdag vrijaf heb en een feestje in Leuven dus nog wel mogelijk zou zijn.. :) |
|
|
| FredNova |
| Ik zit dan in Parijs, maar hopelijk zijn we er een dag eerder klaar en kan ik even langskomen... |
|
|
| FCB_Fanatic |
| ik ga het zeker overwegen om af te komen, maar zal nog een tijdje afwachten zijn of het haalbaar is :) |
|
|
| Vishnu |
rollcall
push2005
christina
progrez
Vishnu
Moisture
:D |
|
|
| Blue Sky 99 |
| quote: | Originally posted by christina
met de KHM? |
Jep, wrm? :) |
|
|
|
|