return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 
[27-05-2007]Club Elite Night (The spring edition) @ Illusion, Lier (pg. 11)
View this Thread in Original format
Config
quote:
Originally posted by DJ YVES
Heb Jasper z'n setje beluisterd , ben eerlijk ...

te plat , te eentonig , en veel te stil qwa geluid ...
Toen den Andrew begon ging het geluid opeens in de hoogte ...
Dit setje kan een kalf zelfs mixen...

Maar de Beta's vonden dit precies goed.

haha , te plat.
Die set zat vol kwaliteitsplaten. Het is niet omdat gij er geen enkele kent dat ze slecht waren, maar ge hoort liever iedere week dezelfde platen natuurlijk. En liefst jaren aan een stuk.
Ik heb M.I.K.E. persoonlijk die master wat zien opendraaien toen Andrew aan zijn set begon, dus daar kan Jasper niets aan doen.. Het was ook niet dat het volume zo stil stond he. Ik vond het perfect qua volume eigenlijk. Ik persoonlijk vond de transitions altijd perfect op tijd en naadloos ook.
Is dit uw site eigenlijk? http://users.telenet.be/dj-yves/
quote:

How did i started?

When i visted my brother in law, he was buzzy making music with the program (Cubase. That whas the moment i said, this is my style to.)

I learn everything about the program "Cubase", and here we are now. I'm trying to make music now for about 7 months and you can find the results in the music section.

Enjoy your stay,

Kvind dat toch maar een platte en eentonige tekst. Maar voor een ongeschoold kalf was dit alvast toch al een mooie poging ;)
Real
Wat een humoristische post was me dat. :)
djcresto
quote:
te plat , te eentonig , en veel te stil qwa geluid ...
Toen den Andrew begon ging het geluid opeens in de hoogte ...

Das iets wat wel regelmatig gebeurd als de bekendere dj het overneemt van een minder bekende. Kan me er serieus aan storen. Zeker bij Armin heb ik dit al een paar keer gehoord.
Jasperovitsj
Allé, toch nog één Illusion fanboyke dat het niet goed vond. Ik was er al op aant wachten eerlijk gezegd :p

En trouwens, "plat", rofl :haha:
Gelukkig waren alle platen in uwe "heel goeie mix" van zo'n hoge kwaliteit...
Jasperovitsj
quote:

Maar de Beta's vonden dit precies goed.

En Andrew Bennet.

En M.I.K.E.

Maar hey, stuur ze gerust uw setje door, ik ben er zeker van dat ze dan direct hun mening gaan herzien over mijn set en DJ Yves boeken als headliner voor de volgende Club Elite Night ;)
christina
seg maar ging de discussie in de eerste plaats niet over mixkwaliteiten ipv platenkeuze?
Jasperovitsj
Yep.

En dat maakt deze commentaar net dubbel zo belachelijk :)

Maar bon, ik trek me daar weinig van aan. Mike vond het goed, de beta's vonden het goed, en dat is het enige wat telt voor mij. :)
_Jedi
^ja just Christina,

maar volgens DJ Yves kan elk kalf zo mixen :rolleyes:
tuurlijk is dat nonens!!!
Hij laat tenminsten de platen tot zen recht komen.... en weet dan de ritmes te houden, zelfs enkele keren 'doof' te mixen
(daarmee bedoel ik dat de overgangen moeilijk of niet te horen zijn, en das teken van veel oefening en talent)

quote:
te plat , te eentonig ,

Dit setje kan een kalf zelfs mixen...

te plat? euhm.... ik lag idd 'plat' bij het luisteren op zondagavond in de zetel, maar dat was uit ontspanning of te relaxen :)
en veerde af en toe wat rechter door de fijne platen.. als dat
is wat ge bedoelt, anders hebt ge een andere smaak zenne!

Eentonig? ben niet in slaap gevallen!!! (en dat zonder red bull)
maar das zo een cliché kritiek dat progressive nogal dikwijls krijgt.. jammer want net als de vele soorten subgenres van Trance or whatever brengt dit fijne emoties teweeg.
TOR
quote:
Originally posted by Config
Kvind dat toch maar een platte en eentonige tekst. Maar voor een ongeschoold kalf was dit alvast toch al een mooie poging ;)

Nail.. head. :D
DJ YVES
gene zever

djcresto
quote:
och jo gaat een bekke gabbere op uwen traffic en lethal industry

wie heeft er tiesto bij zijn favoriete dj's staan?:clown:
DJ YVES
quote:
Originally posted by djcresto
wie heeft er tiesto bij zijn favoriete dj's staan?:clown:

da zenne kik ni , en nu zwijg ik op dit forum. 1 tegen 10000 gaat niet op.

Tot de volgende !
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 
Privacy Statement