|
[27-05-2007]Club Elite Night (The spring edition) @ Illusion, Lier (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| _Jedi |
Ik had/zou heel graag gaan,
maar ik moet het financieel nog even kalmer aandoen. :rolleyes:
Anyway, dit zijn trouwens nog van die feestjes (zeker met Beta's) waar ik nog naartoe zou gaan.
Deze line-up zorgt vast en zeker voor Muziekale Orgasmes uit het "Elite" vakje!!
Hoe dan ook Jasper,
geniet en doe het goed en zet al de heisa van agelopen week op het forum uit u hoofd. |
|
|
| Jasperovitsj |
Allé Jan, als ge voor middernacht komt kost het u amper 5€ :)
Allé, het is u vergeven dat ge nu niet komt als ge 7 juli wel naar de Beta party komt ;) |
|
|
| lost_in_trance |
Rollcall
Jasper & Zehra
mrcanon
BZRK
Cresto & Brenda
Kristof (Real)
TOR
FenixStyle
FCB_Fanatic
Nyah & Xilver
christina
Solar
Vishnu (tentative)
domineesje + 1
Config
lost_in_trance |
|
|
| djcresto |
| ik heb een gratis ticket gewonnen :D |
|
|
| lost_in_trance |
| quote: | Originally posted by djcresto
ik heb een gratis ticket gewonnen :D |
ik ook :D |
|
|
| Vishnu |
| quote: | Originally posted by djcresto
ik heb een gratis ticket gewonnen :D |
+ 1
Toevallig geen volk van de Kempen om mee te carpoolen? |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Ik heb Dreamzone eens gemaild, hopelijk kan hij voor morgen uitsluitsel geven :) |
"Hey Jasper,
De ganse nacht wordt uitgezonden via live stream en alle muziek wordt ook opgenomen. Je kan dus zeker je setjes digitaal krijgen :-)"
Voila :) |
|
|
| Blue Sky 99 |
Stomme examens :sadgreen:
Anders had'k hier zeker bij geweest, in ieder geval, Jasper |
|
|
| Config |
| lolol , alle beta's hebben een ticket gewonnen :toothless |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Blue Sky 99
Stomme examens :sadgreen:
|
Livestream opzetten tijdens het leren hé :) |
|
|
| Blue Sky 99 |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Livestream opzetten tijdens het leren hé :) |
Zal er zeker niet aan ontbreken, da's zowat het enige lichtpuntje in de duisternis :p |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Config
lolol , alle beta's hebben een ticket gewonnen :toothless |
Ik wist niet dat er een wedstrijd liep. :o
Nu ja, ik betaal met plezier 5 EUR voor zo'n line-up. |
|
|
|
|