return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 
[27-05-2007]Club Elite Night (The spring edition) @ Illusion, Lier (pg. 14)
View this Thread in Original format
A-TOM-X
quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
bwa, ik denk dat de meeste reacties er kwamen omdat de mening van Yves niet echt objectief overkwam. Als Jasper trouwens niet goed gedraaid zou hebben zou dat hier ook eerlijk vermeld worden, en dan zou Jasper ook wel de eerste zijn om zelf te zeggen dat het niet zn beste set was. Maar zoals je zelf zegt was het ok :). Ik vond het in ieder geval een ideaal warming up setje

ne gelukkige nog btw ;)


Thanks!
Die reacties waren er al voor de respons van Yves zenne .. enfin zand erover. In elk geval de retro was gisteren hoogstaand van muziek enkel mijn sluitingsset trok op niks. Ik had dan ook al 3 promille in mijn bloed of zo, weet zelfs niet meer welke platen ik gedraaid heb. :toothless
djcresto
Die set van mike staat hier al een paar keer op repeat. Kvind em echt retevet :D

01.Deep Flexion - Emotions Of The Night
02.ID
03.ID
04.James Zabiela & Nic Fanciulli pres. One + One - No Pressure
05.Niels Van Gogh vs. Eniac - Pulverturm 2.0
06.Wippenberg feat. Tiff Lacey - Promisedland (Spaera Mix)
07.ID
08.Markus Schulz vs. Chakra - I Am
09.ID
10.ID
11.Nathan Fake - Outhouse (Valentino Kanziyani Remix)


iemand die de id heeft van de 2e en 3e track? Die derde is :crazy: :crazy: :crazy:
Jasperovitsj
Die eerste plaat is de Gabriel & Dresden remix :)

En Obscene - How Deep Can You Go zit er ook ergens tussen, maar dan moet ik nog eens de set opnieuw horen om te kunnen zeggen waar...
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Jasperovitsj


En Obscene - How Deep Can You Go zit er ook ergens tussen, maar dan moet ik nog eens de set opnieuw horen om te kunnen zeggen waar...

ID 10 dus :)
Jasperovitsj
Voor de liefhebbers heb ik de 2 delen van mijn set aan elkaar geplakt, het volume een kleine boost gegeven en dan de zooi geupped:

DJ Vega @ Club Elite Night
Real
Er staan ondertussen ook foto's op www.illusion.be. :)
TOR
Wij willen de foto's van Domi :(
FenixStyle
quote:
Originally posted by TOR
Wij willen de foto's van Domi :(


Een deel van de foto's van Domi werden gemaakt met mijn camera, en die heb ik hier al eens gepost.. ;)

==> [[ LINK REMOVED ]]
TOR
Ah I see, merci voor de heads-up.
Real
Doe geen moeite, werkelijk iedereen staat marginaal op die foto's. :nervous:

Jasperovitsj
Hmm, nergens foto's van mij op de Illusion site, wel van alle andere dj's...



TOEVAL!?






:toothless
domineesje
Waar zijn de foto's van Roul?? daar zijn er ook een pak meegetrokken..


quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Die eerste plaat is de Gabriel & Dresden remix :)



De vetste remix voor mij :) en de vocal
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 
Privacy Statement