return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
[27-05-2007]Club Elite Night (The spring edition) @ Illusion, Lier (pg. 6)
View this Thread in Original format
1Million$shot
misschien dat ik ook nog binnen wip !!
't is dit of la rocca ...
FCB_Fanatic
Ik ben der ook ns mee door :toocool:
MikeVee
Topic aangemaakt in tracklist gedeelte zodat iedereen daar van het begin kan luisteren :)

Topic tracklistgedeelte klik hier
The_G0dfather
netjes :)

'k ga toch leren ipv ID'en
The_G0dfather
May I be the first to say: VETTE SET
MikeVee
Idd, het klonk geweldig hier :tongue2
FCB_Fanatic
goed thuisgekomen, maar nu mijn bed in want ik ben een beetje moe :toothless

ik heb in ieder geval een leuke avond gehad
domineesje
't was af!!!
en ik heb een probleem :s teveel redbull op
Vishnu
Geslaagde nacht, zoals verwacht of mss zelfs iets beter nog. :cool:
Het was bijna een halve Beta-party met al dat bekend volk.

Man van de avond = J00F
een mashup van trance met goa-invloeden en rollende techno, wat een kletterende drive. Goeie interactie met het publiek ook. Eerste keer dat ik een volledige set van hem hoor maar het was de moeite. :crazy:

Fantastische set van Jasper ook die ik van de 1e tot de laatste minuut heb bezig gezien. Zoals aangekondigd kwam progressive aan bod in een wijd spectrum en ik ben zeer benieuwd naar de goeie tracklist. Prima flow ook.

Om toch maar een minpunt te noemen, ik denk wel dat we allemaal Luc wat hebben gemist :(
Solar1
Waaauw J00F, wat een geweldige set ja!
Ik schaam me diep dat het er tot gisteren nooit van gekomen is me te verdiepen in zijn 'sound', ook voor mij dus een eerste keer volledig live. Met één woord te beschrijven WAANZIN! :eyes:

Ik heb alvast onmiddellijk zn nieuwe compilatieCD Unfold#1 besteld ;) en het aftellen naar tomorrowland kan beginnen :stongue:

djcresto
Twas een leuk feestje. Jasper opende geweldig. Andrew Bennet deed wat hij moest doen en Flemming was voor mij de verrassing van de avond. Wat een energie. Mike draaide ook nog lekker. Meer van dit :D
BZRK
Hehe, zoals verwacht vond iedereen J00F super, en vond ik die vent retesaai :p
Bennett daarentegen :crazy:

Ook een dikke pluim voor Jasper, benieuwd naar de reacties van bepaalde mensen :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
Privacy Statement