|
[27-05-2007]Club Elite Night (The spring edition) @ Illusion, Lier (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| 1Million$shot |
misschien dat ik ook nog binnen wip !!
't is dit of la rocca ... |
|
|
| FCB_Fanatic |
| Ik ben der ook ns mee door :toocool: |
|
|
| The_G0dfather |
netjes :)
'k ga toch leren ipv ID'en |
|
|
| The_G0dfather |
| May I be the first to say: VETTE SET |
|
|
| MikeVee |
| Idd, het klonk geweldig hier :tongue2 |
|
|
| FCB_Fanatic |
goed thuisgekomen, maar nu mijn bed in want ik ben een beetje moe :toothless
ik heb in ieder geval een leuke avond gehad |
|
|
| domineesje |
't was af!!!
en ik heb een probleem :s teveel redbull op |
|
|
| Vishnu |
Geslaagde nacht, zoals verwacht of mss zelfs iets beter nog. :cool:
Het was bijna een halve Beta-party met al dat bekend volk.
Man van de avond = J00F
een mashup van trance met goa-invloeden en rollende techno, wat een kletterende drive. Goeie interactie met het publiek ook. Eerste keer dat ik een volledige set van hem hoor maar het was de moeite. :crazy:
Fantastische set van Jasper ook die ik van de 1e tot de laatste minuut heb bezig gezien. Zoals aangekondigd kwam progressive aan bod in een wijd spectrum en ik ben zeer benieuwd naar de goeie tracklist. Prima flow ook.
Om toch maar een minpunt te noemen, ik denk wel dat we allemaal Luc wat hebben gemist :( |
|
|
| Solar1 |
Waaauw J00F, wat een geweldige set ja!
Ik schaam me diep dat het er tot gisteren nooit van gekomen is me te verdiepen in zijn 'sound', ook voor mij dus een eerste keer volledig live. Met één woord te beschrijven WAANZIN! :eyes:
Ik heb alvast onmiddellijk zn nieuwe compilatieCD Unfold#1 besteld ;) en het aftellen naar tomorrowland kan beginnen :stongue: |
|
|
| djcresto |
| Twas een leuk feestje. Jasper opende geweldig. Andrew Bennet deed wat hij moest doen en Flemming was voor mij de verrassing van de avond. Wat een energie. Mike draaide ook nog lekker. Meer van dit :D |
|
|
| BZRK |
Hehe, zoals verwacht vond iedereen J00F super, en vond ik die vent retesaai :p
Bennett daarentegen :crazy:
Ook een dikke pluim voor Jasper, benieuwd naar de reacties van bepaalde mensen :D |
|
|
|
|