return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 
[27-05-2007]Club Elite Night (The spring edition) @ Illusion, Lier (pg. 9)
View this Thread in Original format
FenixStyle
quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
iemand (Fenixstyle?) zei mij wel op een bepaald moment dat ie een eigen plaat draaide, maar zelf ken ik zn platen niet. Ik kan dus niet zeggen of ie der nog meer heeft gedraaid. Fenixstyle ???

Harry Lemon - Demon Disco was die plaat :)
Transfusion
Iemand fotos van de jasper in actie?
Synthesia
Weer wat gemist zo te zien, vind spijtig da'k der niet kon bij zijn, maar zullen nog wel zo parties volgen zeker :)
Config
Mannekes mannekes

Wat een nacht was me dat, kvond het gewoonweg super :)
We arriveerden dus om half 12 , net op tijd voor de set van Jasper dachten we, maar die bleek al eerder begonnen te zijn. Ik hoorde direct al 'Latest Morning' door de speakers gaan en dat was voor mij natuurlijk de aanzet voor een super avond :) Jasper draaide volledig naar zijn eigen stijl en dat plezierde me zeker , een erg goed setje vond ik. Jammer dat er op dat moment nog niet echt zoveel volk aanwezig was. Die remix van Psychout klink heerlijk live :) net zoals Lima trouwens
Daarna was het al de beurt aan Andrew Bennett, die nu vroeger op de avond zijn kunsten mocht tonen. Ik vond het echt een zalig setje, veel bekende maar steengoeie tracks :) Formentera What? klinkt echt uber live , geen woorden voor! Bennett loste mijn hoge verwachtingen probleemloos in
Ik had J00f nog nooit live aan het werk gehoord.. wel had ik al een paar keer naar zijn show geluisterd.. psy is iets wat ni altijd aanslaat bij mij , maar J00f wist het - voor mij dan toch - op een geniale manier te brengen. samen met wa meer techy spul een geniale set gewoon , volledig losgaan op het eind van de set :) De set zat zoals eerder vernoemd ook geniaal in mekaar :)
De set van MIKE was redelijk kort.. vond het geen slechte set maar toch een van de mindere van de avond.. Wel volledig losgaan bij No Pressure :eyespop: zalig als ge zo'n plaat die ge thuis constant speelt eens live hoort. het was gewoon een BOM !
Harry Lemon sloot af met wat progressive house en op het einde met een extra funky noot .. onder andere 1983 (Prydz Remix) passeerde nog de revue

Zeker een geslaagde avond , zo mogen er nog veel volgen ! terug naar de boeken nu en uitkijken naar de Beta-party :)
Config
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Heeft Harry Lemon trouwens Flashlight gedraaid? Of andere eigen nummers?

nee , die heeft ie niet gedraaid.. wel jammer eigenlijk , ik had em nochtans zeker verwacht en er op gehoopt..
Margaux
oohneeee blijkbaar heb ik iets geweldigs moeten missen :whip:

mss dan toch ma es de zaterdag van tomorrowland overwegen
Real
Wor blijven die foto's?????????????????????????????
Jasperovitsj
Ik zal er is een paar uppen :)
Jasperovitsj
quote:
Ik zal er is een paar uppen :)

Pics, rechts klikken en opslaan als

Zehra heeft ook een hoop filmkes gemaakt, maar die zijn in totaal pakweg 240mb. Als iemand ze echt wil hebben wil ik ze wel uppen.
Xilver
Gatverdamme, ik moet precies wa onder de zonnebank gaan. Zo bleek da ik zie :s

Jasperovitsj
Logisch toch? Wij computernerds komen nooit buiten en zitten constant voor de pc ^^
Real
quote:
Zehra heeft ook een hoop filmkes gemaakt, maar die zijn in totaal pakweg 240mb. Als iemand ze echt wil hebben wil ik ze wel uppen.

Als er echt interessante filmpjes tussen zitten wil ik die wel. Scheid het kaf van het koren ofzo. :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 
Privacy Statement