|
[27-05-2007]Club Elite Night (The spring edition) @ Illusion, Lier (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| Config |
ah die laatste foto waar ik op sta.. what the hell was that? :eyes:
alle beta's zagen der precies toch ferm gedrogeerd uit :p |
|
|
| Real |
| Man, hoe zat was iedereen? |
|
|
| mrcanon |
| blijkbaar, chance da ik er nie opsta, t'bier stond nog in mijn ogen van twee dagen er voor |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Real
Man, hoe zat was iedereen? |
Ik was nuchter, thank you very much. |
|
|
| Real |
01 - Dj Vega Club Elite Night @ Illusion, Belgium 27-05-2007 Part 1
02 - Dj Vega Club Elite Night @ Illusion, Belgium 27-05-2007 Part 2
03 - Andrew Bennett Club Elite Night @ Illusion, Belgium 27-05-2007
04 - Andrew Bennett & John 00 Fleming Club Elite Night @ Illusion, Belgium 27-05-2007
05 - John 00 Fleming Elite Night @ Illusion, Belgium 27-05-2007
06 - MIKE Club Elite Night @ Illusion, Belgium 27-05-2007
07 - Harry Lemon Club Elite Night @ Illusion, Belgium 27-05-2007 Part 1
08 - Harry Lemon Club Elite Night @ Illusion, Belgium 27-05-2007 Part 2
09 - Dj Nico Club Elite Night @ Illusion, Belgium 27-05-2007 Part 1
10 - Dj Nico Club Elite Night @ Illusion, Belgium 27-05-2007 Part 2
11 - Dj Nico & Dj Jean Club Elite Night @ Illusion, Belgium 27-05-2007
12 - Dj Jean Club Elite Night @ Illusion, Belgium 27-05-2007 Part 1
13 - Dj Jean Club Elite Night @ Illusion, Belgium 27-05-2007 Part 2 |
|
|
| _Jedi |
^ |
|
|
| Jasperovitsj |
| En gaan! (y) |
|
|
| A-TOM-X |
| quote: | Originally posted by jeronimo_jd
hehe grappig hoe der op dj yves gesprongen wordt en hoe Jasper verdedigd wordt...da kan wel tellen qua samenhorigheid hier.
Ik heb de set van Jasper nog nie beluisterd want die link werkt nie ("tijdelijk niet beschikbaar"). |
Jullie moeten onze mensen niet meer uitmaken voor fanboys want jullie doen net hetzelfde van hypocrisie gesproken zeg!
Mijn EERLIJK oordeel over de set van Vega:
Klonk qua phasematching ok, heb niet teveel correcties gehoord.
(Zou ook maar erg zijn als je elke plaat 5 tot 6 minuten laat duren en dan de beat nog niet gelijk kan krijgen.)
Vond de platenkeuze in het begin heel goed, maar naargelang de set vorderde een beetje ééntoniger.
Conclusie: Deftige warming-up gedaan, maar ik raad je aan in de toekomst dergelijke uitspraken niet meer op een publiekelijk forum te doen. Is gewoon een ongeschreven wet in de DJ-business dat je mekaar niet openlijk afvalt. Zou nogal wat zijn mocht bijvoorbeeld Armin zijn collega Tiësto openlijk beginnen bekritiseren. |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by A-TOM-X
Conclusie: Deftige warming-up gedaan, maar ik raad je aan in de toekomst dergelijke uitspraken niet meer op een publiekelijk forum te doen. Is gewoon een ongeschreven wet in de DJ-business dat je mekaar niet openlijk afvalt. Zou nogal wat zijn mocht bijvoorbeeld Armin zijn collega Tiësto openlijk beginnen bekritiseren. |
hier gebeurt dat wel hoor :p
en fanboys, ok, niet iedereen is hier super objectief, maar wees gerust mocht ik een mixje uppen zouden ze wel kritiek durven spuwen hoor :toothless
wacht maar af, one day benk goed :crazy: |
|
|
| christina |
| gelukkige verjaardag by the way a-tom-x;) |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by A-TOM-X
Jullie moeten onze mensen niet meer uitmaken voor fanboys want jullie doen net hetzelfde van hypocrisie gesproken zeg! |
bwa, ik denk dat de meeste reacties er kwamen omdat de mening van Yves niet echt objectief overkwam. Als Jasper trouwens niet goed gedraaid zou hebben zou dat hier ook eerlijk vermeld worden, en dan zou Jasper ook wel de eerste zijn om zelf te zeggen dat het niet zn beste set was. Maar zoals je zelf zegt was het ok :). Ik vond het in ieder geval een ideaal warming up setje
ne gelukkige nog btw ;) |
|
|
|
|