return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
[27-05-2007]Club Elite Night (The spring edition) @ Illusion, Lier (pg. 5)
View this Thread in Original format
Real
Ik heb ook 3 inkomkaarten voor straks. :toothless
Pumaz
Ik moet werken :(
Jasperovitsj
:whip:


Dan draai ik maar geen Kindred Spirits producties, nah! :p
Pumaz
:sadgreen:

Ik kan er ook niet aan doen :clown:

Gelieve u bij eventuele klachten tot de heren Soul Phonic te wenden :rolleyes: :whip:
lost_in_trance
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
:whip:


Dan draai ik maar geen Kindred Spirits producties, nah! :p


Wat ga je draaien? Progressive?

Ik ben niewsgierig :D
Jasperovitsj
Progressive in de ruimste zin van het woord hé :) En vooral opbouwend denk ik, zodat Andrew Bennet het tempo helemaal kan opvoeren. Diep beginnen en dan wat stevigere en tranzy progressive, en wie weet zelfs wat neotrance :p Ik heb niet echt iets voorbereid, dus het zal wat van de sfeer en mijn gemoed afhangen denk ik :)
lost_in_trance
Ik hoop Lustral - Everytime (Funkagenda Mix)

Ik heb gezien dat een van jouw lievelingsrecord atm was :toocool:


en voor Bennett omdat elke maand ik naar the fifth element luister

>> Cerf & Mitiska feat Jaren - Light The Skies (Retrobyte's Classic Mix) :crazy:
TOR
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
:whip:


De andere helft is vertegenwoordigd :p


Ik heb 1 request voor vanavond: Minilogue - Inca :crazy:
Pumaz
quote:
Originally posted by TOR
Ik heb 1 request voor vanavond: Kindred Spirits - Interlacing textures :crazy:

Fixed :p
_Jedi
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Allé Jan, als ge voor middernacht komt kost het u amper 5€ :)

Allé, het is u vergeven dat ge nu niet komt als ge 7 juli wel naar de Beta party komt ;)


Dat ben ik ook van plan :) ,
tgaat hem niet die 5 Euro want dat is idd weinig zeker voor een line-up als deze!
En als ik zou komen zou ik er zeker voor middernacht zijn om geen minuut te missen.
Maar de benzine voor den auto is ook niet gratis :(
Een week later (met een nieuw loonbriefje op de rekening) had het beter geweest.

Amuseert jullie! ... hopelijk werkt de Illusion livestream op tijd vanavond!

FenixStyle
Zo, kga me maar eens stilaan klaarmaken en over kwartierke vertrekken, om elf uur zijn we er normaal gezien.. Ik denk, neen ik wéét, dat dit een zalig feestje gaat worden.. :cool:
domineesje
/me zet ook eens aan :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
Privacy Statement