|
[27-05-2007]Club Elite Night (The spring edition) @ Illusion, Lier (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Real |
| Ik heb ook 3 inkomkaarten voor straks. :toothless |
|
|
| Jasperovitsj |
:whip:
Dan draai ik maar geen Kindred Spirits producties, nah! :p |
|
|
| Pumaz |
:sadgreen:
Ik kan er ook niet aan doen :clown:
Gelieve u bij eventuele klachten tot de heren Soul Phonic te wenden :rolleyes: :whip: |
|
|
| lost_in_trance |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
:whip:
Dan draai ik maar geen Kindred Spirits producties, nah! :p |
Wat ga je draaien? Progressive?
Ik ben niewsgierig :D |
|
|
| Jasperovitsj |
| Progressive in de ruimste zin van het woord hé :) En vooral opbouwend denk ik, zodat Andrew Bennet het tempo helemaal kan opvoeren. Diep beginnen en dan wat stevigere en tranzy progressive, en wie weet zelfs wat neotrance :p Ik heb niet echt iets voorbereid, dus het zal wat van de sfeer en mijn gemoed afhangen denk ik :) |
|
|
| lost_in_trance |
Ik hoop Lustral - Everytime (Funkagenda Mix)
Ik heb gezien dat een van jouw lievelingsrecord atm was :toocool:
en voor Bennett omdat elke maand ik naar the fifth element luister
>> Cerf & Mitiska feat Jaren - Light The Skies (Retrobyte's Classic Mix) :crazy: |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
:whip: |
De andere helft is vertegenwoordigd :p
Ik heb 1 request voor vanavond: Minilogue - Inca :crazy: |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by TOR
Ik heb 1 request voor vanavond: Kindred Spirits - Interlacing textures :crazy: |
Fixed :p |
|
|
| _Jedi |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Allé Jan, als ge voor middernacht komt kost het u amper 5€ :)
Allé, het is u vergeven dat ge nu niet komt als ge 7 juli wel naar de Beta party komt ;) |
Dat ben ik ook van plan :) ,
tgaat hem niet die 5 Euro want dat is idd weinig zeker voor een line-up als deze!
En als ik zou komen zou ik er zeker voor middernacht zijn om geen minuut te missen.
Maar de benzine voor den auto is ook niet gratis :(
Een week later (met een nieuw loonbriefje op de rekening) had het beter geweest.
Amuseert jullie! ... hopelijk werkt de Illusion livestream op tijd vanavond! |
|
|
| FenixStyle |
| Zo, kga me maar eens stilaan klaarmaken en over kwartierke vertrekken, om elf uur zijn we er normaal gezien.. Ik denk, neen ik wéét, dat dit een zalig feestje gaat worden.. :cool: |
|
|
| domineesje |
| /me zet ook eens aan :) |
|
|
|
|