return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 
Ik ging wederom naar de winkel en kocht... (pg. 18)
View this Thread in Original format
FUSyke
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
ROFL :D

Als ge nu geen goeie bechamelsaus kunt maken weet ik het ook ni meer :tongue2

Ik ben een beginnende kok en ik kan al het een en het ander maken. In Piet zijn boek staat het goed uitgelegd. Iedereen moet het leren en ik zou keer willen weten wie het goed kan. Koken is proberen, stuntelen, bijschaven en opnieuw proberen. Ik zou niet weten wat daar voor te lachen aan is.
Jasperovitsj
Oké...

Ik lachte alleen maar omdat Piet bijna elke week een bechamelsaus moet maken bij mensen. Maar dat is precies in het verkeerde keelgat geschoten. (HEBDEM!!!?? Ahahahaa, lol)

En ik kan ondertussen wel een aardig stukje koken, thankyouverymuch :)
Config
iemand heeft het missen van een ILT-ticket blijkbaar nog niet verteerd :p
Push2005
quote:
Originally posted by FUSyke
Ik ben een beginnende cock

Fixed
Real
Ik kan een perfect spiegeleitje bakken. :)
Xilver
De Jasper kan goe koken, maar em is daar net zoals in zijne muziek heel elitair in :D
Dj LPG
quote:
Originally posted by Gladius
Mr. Sam - Lyteo was in de Saturn te koop voor €8 ofzow. heeft iemand dit album? zoja, is het écht de moeite?

persoonlijk vind ik de remix van rank 1 van "Lyteo" wel heel geslaagd, de rest weet ik ni;)
Push2005
quote:
Originally posted by Gladius
Mr. Sam - Lyteo was in de Saturn te koop voor €8 ofzow. heeft iemand dit album? zoja, is het écht de moeite?

Hmm; niets speciaals hoor... Eerder saai zelfs. Enkel Lyteo en Polar Dome steken er bovenuit vind ik.

Er bestaat wel een remix album van; vol trance remixes die meer je stijl zijn. Als je deze zou kunnen vinden dan zou'k hem wel nemen ;)
http://www.discogs.com/release/927296
Gladius
quote:
Originally posted by Push2005
Hmm; niets speciaals hoor... Eerder saai zelfs. Enkel Lyteo en Polar Dome steken er bovenuit vind ik.

Er bestaat wel een remix album van; vol trance remixes die meer je stijl zijn. Als je deze zou kunnen vinden dan zou'k hem wel nemen ;)
http://www.discogs.com/release/927296

jah die remixcd lag er ook. kost wel wat meer, en ik koop hem enkel als hij echt de moeite is.
btw 'mijn stijl'?, weet gij dan welke dat is? =)
BZRK
Eindelijk ook Heaven 5 gaan halen.

The Great Escape :crazy:

Transfusion
Joachim Gerraud vs. Depeche Mode - ENJOY THE SILENCE (REMIX) - jgdm1
Mika - RELAX - RELAX001
Moby - GO PT.2 (VITALIC REMIX) - XL12Mute371 / EMI3789141
White Groove - EASY RIDER - Stop & Go / go200200
DONS feat TECHNOTRONIC: Pump Up The Jam (remixes) (Kontor Germany)
JUSTICE vs SIMIAN: We Are Your Friends (Ten)
JUSTICE: DANCE (Because Music France)
domineesje
quote:
Originally posted by BZRK
Eindelijk ook Heaven 5 gaan halen.

The Great Escape :crazy:

Ik ben mijn 2de cd kwijt :( , laten liggen in mijn auto en andere chauffeur blablabla...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 
Privacy Statement