return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 
Ik ging wederom naar de winkel en kocht... (pg. 9)
View this Thread in Original format
Jasperovitsj
Sean Tyas rework komt er snel aan!
TOR
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Blue Sky 99
Pryda – Ironman / Madderferrys [Pryda Recordings]
A: Ironman
AA: Madderferrys

Samim - Heater was uitverkocht :(

Argh, wie koopt in godsnaam nu zo'n kutplaten!?

Fixed :o
Jasperovitsj
Allé jom, Madderferrys is toch een zalige plaat? :) Ironman vind ik maar zo-zo, maar Madderferrys :crazy:
TOR
Dat moet na Heater zowat de irritantste lead zijn die ik dit jaar heb gehoord :nervous:

Eric Prydz vind ik sowieso al de meest overgewaardeerde producer van het jaar.
_Jedi
^Prydz,..overgewaardeerd... voor mij toch ook.

Dees beek in men brievenbus gevallen:

Blue Sky 99
quote:
Originally posted by TOR

Eric Prydz vind ik sowieso al de meest overgewaardeerde producer van het jaar.

:eek: :nervous:
vanoete
Onder z'n alter ego Pryda maakt de man goeie plaatjes imo...
en overgewaardeerd zou ik toch niet gebruiken.
TOR
Hij heeft me nog onder geen enkele alias weten te overtuigen, al vallen sommige Cirez D releases best mee. Maar over het algemeen laat hij zijn producties gewoon van de band rollen zonder veel oog te hebben voor muzikale details die de platen een stuk interessanter kunnen maken. Ik heb maar al te vaak het gevoel dat zijn platen lang aanslepen en nergens naartoe leiden.
Push2005
^ agreed

Maar z'n 1983 remix en mouseville theme passeren hier toch nog regelmatig in de player :). Talent heeft Prydz zeker en vast wel.
Config
hmm ,lang zijn z'n platen meestal wel ja :p

vooral zijn Pryda alias staat me wel aan :) zijn vroeger werk is nog altijd zwaar goed imo. Nile, The Gift, Human Behavior.. en Aftermath.
hij brengt tegenwoordig wel veel spul uit, maar er zitten daar toch regelmatig echte kleppers tussen. Platen zoals RYMD, Armed, Remember, Frankfurt en Muranyi zijn toch allemaal zwaar in orde. De aandacht die zijn 1983 remix kreeg was ook niet onterecht imo.

Blue Sky 99
Z'n Cirez D alias valt mij nu net tegen, daarvan heeft nog geen enkele plaat me kunnen overtuigen maar z'n Pryda alias daarentegen ... Ok, de platen zijn lang en de melodieën zijn vaak niet de meest ingewikkelde maar daarvoor klinken ze niet minder ideaal. Bovendien zijn z'n tracks vaak moeilijker in een hokje te plaatsen en daarom ideaal als overgangsplaat in een set.
Bertn
laat ons ook "call on me" niet vergeten...:p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 
Privacy Statement