|
Ik ging wederom naar de winkel en kocht... (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Config |
| quote: | Originally posted by christina
mijn mama doet dat ook nog altijd voor mij als ik er nodig heb:toothless |
en de korstjes ook opeten é !! |
|
|
| Eagle` |
| :stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
Ik ga morgenvroeg naar de winkel en koop... Harry Potter & The Deathly Hallows :cool: :p |
Ik ben een halfuur voor mijn werk even bij de standaard boekhandel in blankenberge gepasseerd en daar stond al een wachtrij van 30 mensen...
Ik koop 'm wel later :p |
|
|
| Bl@ckOut |
Kheb de wachtrijen en hysterie in de winkels gezien op't nieuws, daar kan ik met mijn verstand echt ni bij zenne.
btw, gaat 'm nu eindelijk dood? Dan zijn we der eindelijk vanaf :p |
|
|
| _Jedi |
| quote: | Originally posted by Bl@ckOut
Kheb de wachtrijen en hysterie in de winkels gezien op't nieuws, daar kan ik met mijn verstand echt ni bij zenne.
btw, gaat 'm nu eindelijk dood? Dan zijn we der eindelijk vanaf :p |
Harry Potter films vind nu ook niet echt de meest boeiende serie,
de boeken onthullen natuurlijk wel de verhalen voor de film uitkomt.
Waardoor de boeken een extra verkoopstimulans krijgen...
Maar de hysterie, hype en fans... kan ik wel begrijpen.
Voor de ene is het Harry Potter.. voor anderen is het Star Wars :toothless of denk je dat ik niet stond aan te schuiven op de premiere nacht van Episode III? :toothless |
|
|
| Gladius |
| heb die hype nooit begrepen, zeker niet dat volwassen mensen dat goed vinden. dorks! :toothless |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by Gladius
heb die hype nooit begrepen, zeker niet dat volwassen mensen dat goed vinden. dorks! :toothless |
de eerste films zijn idd wa kinderachtig, maar daarna wordt elke film toch donkerder en meer adult-oriented hoor;) |
|
|
| Pumaz |
De ouders mee naar binnen loodsen lijkt mij veel dichter bij de waarheid, al heb ik nooit en zal ik nooit zo'n film zien :p
De Lord Of The Rings-hype heb ik ook nooit begrepen, ik ben zelfs in slaap gevallen tijdens The Two Towers... in de cinema! |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by Pumaz
De Lord Of The Rings-hype heb ik ook nooit begrepen, ik ben zelfs in slaap gevallen tijdens The Two Towers... in de cinema! |
mja gij valt zelfs int slaap naast nen box van 400watt, no wonder! |
|
|
| Jasperovitsj |
| You took the words right out of my mouth :toothless |
|
|
| Real |
| Boeken zijn voor janetten. |
|
|
|