|
Ik ging wederom naar de winkel en kocht... (pg. 35)
|
View this Thread in Original format
| christina |
| plastic boy - it's a plastic world, in de "nieuwe" retro-zaak in leuven |
|
|
| Gladius |
| Ik heb de (relatief) nieuwe GU van Nick Warren zien liggen. Z'n vorigen konden mij steeds bekoren en ben van plan deze ook te kopen. Heeft iemand hem al (beluisterd)? |
|
|
| Jasperovitsj |
| Ik heb hem zelf ook gekocht een tijdje geleden. Ik vind hem de minste GU van Warren tot nu toe, zeker in vergelijking met bvb Reykjavik. Het concept is deze keer ook iets anders, met 2 uptempo discs ipv 1 disc met downtempo en 1 disc met clubmuziek. Deze voelt voorlopig iets minder tijdloos aan dan zijn vorige 2 GU's, maar disc 2 is best wel goed. En voor de 16€ die ik eraan gegeven heb kan je nu niet bepaald sukkelen :) |
|
|
| Gladius |
| hm ja, het is eigenlijk door GU Reykjavik (vooral de eerste) dat ik fan van z'n werk ben geworden (+Way Out West natuurlijk), bevat altijd goeie nummers in een genre waarin ik helemaal niet thuis ben. Ik ga hem toch maar kopen denk ik =) |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by christina
plastic boy - it's a plastic world, in de "nieuwe" retro-zaak in leuven |
Wat was de prijs voor een plaat daar? En stak er eigenlijk nog iets deftig of is het alleen maar de rommel van de voorloper? |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by MikeVee
Wat was de prijs voor een plaat daar? En stak er eigenlijk nog iets deftig of is het alleen maar de rommel van de voorloper? |
Jaja, er was echt vanalles deftig. Kheb the rebel ook gekocht, voor € 9.95, kben ook een paar moon projects tegengekomen, maar ge moet zelf maar eens gaan zien. Het was vant weekend wel sales, met vinylverkoop per kilo, dus voor tzelfde geld is er nu zo goed als niks meer. Tussen de cd's was er ook veel goeie keuze trouwens, kben I want to believe van airwave tegengekomen, extreme compilaties, triptomatic compilaties, ... allemaal rond de 17 à 20 euro. |
|
|
| redzone1 |
| quote: | Originally posted by Gladius
Ik heb de (relatief) nieuwe GU van Nick Warren zien liggen. Z'n vorigen konden mij steeds bekoren en ben van plan deze ook te kopen. Heeft iemand hem al (beluisterd)? |
voor mij een van de beste compilaties van vorig jaar. Gewoon omdat er eindelijk weer een progressive-DJ ECHTE old-skool progressive draait en geen slappe minimal/electro. |
|
|
| FUSyke |
| Telefon Tel Aviv - Immolate Yourself:eyespop: |
|
|
| Loraine |
Een nieuwe externe HD: WD MyBook Essential 1TB
Ter vervanging van de LaCie (Porsche uitvoering van 500GB) die al lange tijd ratelt als een neerstortende helicopter en z'n langste tijd heeft gehad. Tot nu toe erg tevreden met de aankoop.
Nu aan het partitioneren en straks alles overzetten/veilig stellen |
|
|
| Loraine |
Gisteren bezorgd:De Carrier "Igloo"
Met dit klamme weer zonder twijfel een must :o
En voor een airco zeker geen lelijk ding... een absolute aanrader! |
|
|
| The_G0dfather |
Feel the sun & sweat the sweat baby
al kan een airco wel handig zijn :p |
|
|
| Loraine |
Had ik al gezegd dat de airco ontworpen is door een Italiaans ontwerpbureau? :o
Sweat the sweat is overigens niet erg, maar op m'n zolderetage kan het al snel > 30/35 graden worden aan de zuidkant na een paar dagen mooi weer. En warm weer is zeker lekker buiten, in de zon op het strand, in de tuin or wherever maar niet thuis als je wilt slapen ;)
[edit] Ik kijk nu al uit naar de warme zomerdagen en nachten later deze week! Denk dat ik aan het eind van de week het meest fris en uitgeslapen op werk zal verschijnen van ons team :tongue2 |
|
|
|
|