|
Ik ging wederom naar de winkel en kocht... (pg. 20)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Antony
uit Progrez zen platencollectie:
- Dogzilla - Without you
- Super8 & P.O.S. Present Aalto - 5
- John O'Callaghan & Bryan Kearney - Exactly
- A State Of Trance 2006 Sampler 1 (On The Beach) (Shipwrecked!:)) |
Progrez, de zelfverklaarde trance-elitist van dit forum heeft ASOT-bagger in zijn platencollectie zitten? Talk about irony :toothless |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Antony
mss zoekt hij een draagbaar laboratorium |
:toothless
^Progrez' verhouding Bonzai - Armada moet iets van 20 - 1 zijn ofzo. Dus je kan hem zoiets moeilijk kwalijk nemen :p
Als je van bagger wilt spreken moet je eens zien wat de Kristof allemaal in zijn bakken heeft liggen. |
|
|
| Progrez |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Progrez, de zelfverklaarde trance-elitist van dit forum heeft ASOT-bagger in zijn platencollectie zitten? Talk about irony :toothless |
Ik had me voorgenomen om niet meer op uw denigrerende posts te reageren, maar omdat ge niet ophoudt met op ongepaste wijze op alles en iedereen commentaar te geven, zie ik me toch genoodzaakt om een kleine reactie te plaatsen.
De platen die hierboven staan vermeld komen uit een collectie die ik - een tijd geleden en tegen een zeer aantrekkelijke prijs - in haar geheel heb overgekocht. Los van de ontelbare klassiekers die deze collectie bevatte, bestond ze voornamelijk uit trance, maar ook uit house en zelfs jump. Omdat ik ondertussen moeite heb met alle vinyls overzichtelijk te stockeren, ontdoe ik me met mondjesmaat van de 'mindere' platen. De jump is trouwens al lang doorverkocht. Maak u daar dus maar geen zorgen om.
Dat had ik graag uitgelegd tijdens één van de vele evenementen waarop ge 'waarschijnlijk wel aanwezig zou zijn', maar uiteindelijk toch weer nergens te bespeuren waart. Tijdens zo'n avond avond had me meteen ook duidelijk geworden of ge in het echte leven zo assertief bent als ge hier op het forum laat uitschijnen, want kritische commentaar geven van achter een computer kan iedereen.
Daarbij komt dat als ge nog maar de kleinste moeite had gedaan om mijn collectie te bekijken, ge zou opmerken dat, zoals Luc reeds aanhaalde, de kwaliteit het nog steeds haalt van de kwantiteit.
Om een lang verhaal kort te maken: Ge had u alweer een reactie kunnen besparen. |
|
|
| Jasperovitsj |
| Maar dan had er natuurlijk niet voor een paar minuten terug wat leven in dit forum gezeten :D |
|
|
| Xilver |
| Moh toch, hij is op z'n teentjes getrapt. |
|
|
| FUSyke |
Naar Music Man geweest:
Eelke Kleijn - Naturally Artificial
Shlomi Aber - State Of No One
Gregor Tresher - A Thousand Nights |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Gregor Tresher - A Thousand Nights |
Wat een album!!!!!!!!:eyespop: :eyespop: :crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
| Jasperovitsj |
| Zeer goed ja, kben ook aan het overwegen om die cd te kopen :) |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Zeer goed ja, kben ook aan het overwegen om die cd te kopen :) |
Bij veel albums/cd's heb je altijd een paar platen die wat minder zijn of die je niet graag hoord. Bij dit album is het gewoon genieten van de eerste tot de laatste plaat!
Het album van Eelke Kleijn en Shlomi Aber heb ik nog maar effe kunnen beluisteren maar ze klinken alvast veel belovend. Zeker Luigi's Magic Mushroom, die klinkt zeer goed. |
|
|
| Jasperovitsj |
- DVD Extras seizoen 2
Eindelijk :crazy: |
|
|
|
|