Ik heb hem wel in het pepergrijs metaliek genomen. Nu nog wachten tot Oktober 2009 voor ik hem heb. Qua luxe ga ik er in ieder geval enorm op vooruit gaan; de laatste 4 jaren heb ik met ne VW Golf 2 gereden van februari 1992
MikeVee
quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
De nieuwe VW Polo (trendline):
Ik heb hem wel in het pepergrijs metaliek genomen. Nu nog wachten tot Oktober 2009 voor ik hem heb. Qua luxe ga ik er in ieder geval enorm op vooruit gaan; de laatste 4 jaren heb ik met ne VW Golf 2 gereden van februari 1992
Nice, mooie kleur ook.
Nu nog het lange wachten ; 1.6 tdi 90 pk ?
Heb er ook aan gedacht aangezien ik aan het uitkijken was naar een nieuwe, maar heb me afgelopen weekend een Skoda Octavia gekocht.
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by MikeVee
Nice, mooie kleur ook.
Nu nog het lange wachten ; 1.6 tdi 90 pk ?
Heb er ook aan gedacht aangezien ik aan het uitkijken was naar een nieuwe, maar heb me afgelopen weekend een Skoda Octavia gekocht.
ik heb voor de 75pk gekozen :)
Ik heb zelf ook eens Skoda bekeken (vooral de Fabia dan), maar die viel toch minder in mijn smaak. Andere kanshebbers waren voor mij de Seat Ibiza en de KIA Cee'd. De Seat Ibiza had het voordeel goedkoper te zijn (15% overheidskorting owv lage uitstoot) maar was minder ruim. De Seat Leon is ruimer en vind ik ook ne heel ferme wagen, maar die begon al wat duurder te worden. Meer dan hetgeen ik eraan wou geven in ieder geval. De KIA Cee'd was dan weer een heel ruime wagen en viel qua prijs ook enorm goed mee door een grote stockkorting en een mooie prijs die ik nog voor mijn 17 jarige Golf kreeg (meer dan ik er zelf voor had gegeven :toothless ).
Uiteindelijk toch bij VW gebleven omdat zowel Seat als KIA merken zijn die iets minder opleveren bij doorverkoop. Dat speelde toch ook mee moest ik in de (nabije) toekomst een bedrijfswagen krijgen. Qua ruimte zit ik met de Polo voorlopig ook goed.
Real
Oordopjes! De Alpine Partyplug.
Inclusief verzending was dit maar 13 euro, maar ze zouden wel zéér degelijk zijn. Ik zal ze dit weekend eens uittesten. :)
FCB_Fanatic
quote:
De nieuwe VW Polo (trendline):
ik heb hem ondertussen, sinds 17/10 ... en ik ben er serieus content van :toocool:
FenixStyle
quote:
Originally posted by Real
Oordopjes! De Alpine Partyplug.
Inclusief verzending was dit maar 13 euro, maar ze zouden wel zéér degelijk zijn. Ik zal ze dit weekend eens uittesten. :)
Heb deze vorige week ook gehaald bij Laperre, en al direct kunnen testen op I Love Techno.
Ze zijn hun geld echt wel waard! Voordien gebruikte ik gewoon die goedkope "mouchkes", maar die zaten echt slecht en bovendien werd het geluid er slechter door. Deze Partyplugs zitten daarentegen een pak comfortabeler en bezitten filters waardoor ze enkel de schadelijke tonen dempen. Mét dopjes klinkt de muziek nu dus gewoon beter dan zonder, en bovendien verstaat ge mensen nu beter aangezien de muziek het gepraat niet zo overstemt. Het belangrijkste is natuurlijk nog het gezondheids-aspect, en het is dan ook echt wel zalig om 's morgens uw bed in te kruipen zonder enige pieptoon in uw oren. Ik vind het z'n 12 euro dus echt wel waard, al ga ik binnenkort wsl toch nog wat extra investeren in op maat gemaakte dopjes..
Op de events en festivals die ik de afgelopen maanden bezocht, merkte ik toch op dat er steeds meer en meer mensen het belang van oordopjes beginnen in te zien, een positieve trend me dunkt! :)
Gladius
Fred Baker - Never Forget Hollywood Fairytales
op goed geluk gekocht in de Bilbo, omdat die in Leuven wordt overgenomen en alle cd's waren aan de helft van de prijs. Iemand deze dubbelcd al beluisterd? Veel techtrance op?
Kaidreas
quote:
Originally posted by FenixStyle
Heb deze vorige week ook gehaald bij Laperre, en al direct kunnen testen op I Love Techno.
Ze zijn hun geld echt wel waard! Voordien gebruikte ik gewoon die goedkope "mouchkes", maar die zaten echt slecht en bovendien werd het geluid er slechter door. Deze Partyplugs zitten daarentegen een pak comfortabeler en bezitten filters waardoor ze enkel de schadelijke tonen dempen. Mét dopjes klinkt de muziek nu dus gewoon beter dan zonder, en bovendien verstaat ge mensen nu beter aangezien de muziek het gepraat niet zo overstemt. Het belangrijkste is natuurlijk nog het gezondheids-aspect, en het is dan ook echt wel zalig om 's morgens uw bed in te kruipen zonder enige pieptoon in uw oren. Ik vind het z'n 12 euro dus echt wel waard, al ga ik binnenkort wsl toch nog wat extra investeren in op maat gemaakte dopjes..
Op de events en festivals die ik de afgelopen maanden bezocht, merkte ik toch op dat er steeds meer en meer mensen het belang van oordopjes beginnen in te zien, een positieve trend me dunkt! :)
ook best wel goed!:toothless op 50m afstand kunt ge de mensen nog deftig horen en het gesprek zelf mee volgen terwijl dat de harde/ schadelijke klanken worden verzacht
Gladius
quote:
Originally posted by Gladius
Fred Baker - Never Forget Hollywood Fairytales
op goed geluk gekocht in de Bilbo, omdat die in Leuven wordt overgenomen en alle cd's waren aan de helft van de prijs. Iemand deze dubbelcd al beluisterd? Veel techtrance op?
wow, die tweede cd (hollywood fairytales) is echt wel een pareltje! Dat Fred Baker zulke dingen in z'n mars had had ik nooit durven dromen. Prachtige Chillout/downtempo, maar ook wat steviger materiaal (geen techtrance!) & zelfs breakbeat! Damn, dat hij nog maar zo'n dingen blijft maken! Heeft echt niemand deze cd gehoord?
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Gladius
wow, die tweede cd (hollywood fairytales) is echt wel een pareltje! Dat Fred Baker zulke dingen in z'n mars had had ik nooit durven dromen. Prachtige Chillout/downtempo, maar ook wat steviger materiaal (geen techtrance!) & zelfs breakbeat! Damn, dat hij nog maar zo'n dingen blijft maken! Heeft echt niemand deze cd gehoord?
ik in ieder geval niet ... de laatste tracks van Fred Baker vond ik steeds minder worden, en dus heb ik niet eens meer de moeite gedaan om deze te checken. Vroeger heeft die nochtans geweldige tracks geproduceerd
Jasperovitsj
quote:
Vroeger heeft die nochtans geweldige tracks geproduceerd
Het zal nog niet.
redzone1
CD 2 vond ik ook wel best te pruimen.
Aan de andere kant is CD 1 zeer middelmatig.