return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 
Ik ging wederom naar de winkel en kocht... (pg. 24)
View this Thread in Original format
Vishnu
Een appartement in Geel (bij de zotten :crazy: ).
SpeedBoy
quote:
Originally posted by Vishnu

En nu maar hopen dat er een schoon verpleegsterke in dat gesticht werkt he! :toothless
Real
quote:
Originally posted by Vishnu

Dan zit je vlakbij mij makker. :) Waar zit ge precies?
djcresto
quote:
Originally posted by TOR
Wat is de naam van de kunstenaar?

Tor, Das een Buttner! Ik heb er zo ook twee...

Config
normaal ben ik niet te vinden voor al die art, maar die schilderijen vind ik wel nice, vooral deze die De Geert heeft gekocht, redelijk indrukwekkend :)
Vishnu
quote:
Originally posted by Real
Dan zit je vlakbij mij makker. :) Waar zit ge precies?

Stelenseweg, Geel-Zuid vlakbij den brandweer eigenlijk. We trekken er wel pas in tegen het einde van 't jaar. :)
Real
Aha! :)
christina
vorige week: all inclusive naar turkije met thomas cook :toocool:

al iemand in turkije geweest? en/of met thomas cook?
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by christina

al iemand in turkije geweest?

Vorig jaar in september. Naar waar trek je?
christina
içmeler, tegen marmaris:)

was het de moeite bij u? en naar waar zijt gij geweest?

Jasperovitsj
Zehra en ik zijn een week naar Kusadasi geweest, ook all inclusive, maar niet met Thomas Cook. Het was wel leuk, een typische luilekkervakantie eigenlijk. Propere kamer, vriendelijke bediening, goed eten en drinken, beetje op het privéstrand of aan het zwembad liggen, veel zwemmen, veel relaxen, af en toe een uitstapje naar de stad of een toeristische bezienswaardigheid. :) Er was ook veel animatie voorzien, en je kon ook veel begeleide uitstappen (boottocht, safari, archeologische sites, museumbezoek, shopping,...) reserveren mits extra betaling. Maar daar hebben wij nu niet echt veel gebruik van gemaakt. Het hangt er natuurlijk vanaf wat je zoekt in een vakantie, maar voor een weekje wat relaxen en genieten van het goeie weer vond ik Turkije wel ideaal :)
Real
Ik ben ook al een paar keer in Turkije geweest, maar ik ben vergeten waar precies.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 
Privacy Statement