|
Ik voel me kut - topic
|
View this Thread in Original format
| DarkHelmet |
| Mido: you man! |
|
|
| mido |
w00t LoL!
:D :D :D |
|
|
| DjRV |
wat heb jij een ongelovelijk geile,kinky nickname darkhelmet
:p |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by mido
w00t LoL!
:D :D :D |
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAA :p:D:D |
|
|
| SnuggLe |
| Ja ja...anders post dan niet! :) |
|
|
| Blik |
eerst stond er toch iets anders bij die post, maar goed, als hij het wilde editten.....
- Ajax word kampioen
- Ik heb nu een maand vakantie
oftewel, mijn leven is allesbehalve kut |
|
|
| -=WVG=- |
FC Den Bosch verliest in de laatste 12 minuten van NEC door onder andere een ZEER onterechte penalty gegeven door Dhr. van Hulten...
Dus ik voel me prima thuis in deze thread :mad: |
|
|
| raoel |
Ik sluit me aan bij deze topic.
Vanmiddag is mijn laatste hoop op het kampioenschap verdwenen.
Nu is het nog slechts een droom. |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by raoel
Ik sluit me aan bij deze topic.
Vanmiddag is mijn laatste hoop op het kampioenschap verdwenen.
Nu is het nog slechts een droom. |
ach joh, ik wist het al in het begin van het seizoen (toen psv 11de stond :p)
het leuke is dat ze nog best wel kans hebben om 3de te worden en dat feyenoord dan 2de word, heeft feyenoord wel verdient :D |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by -=WVG=-
FC Den Bosch verliest in de laatste 12 minuten van NEC door onder andere een ZEER onterechte penalty gegeven door Dhr. van Hulten...
Dus ik voel me prima thuis in deze thread :mad: |
Idd, was ZWAAR onterecht....echt kut.
Maar wel mooi voor de Graafschap.....
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| DarkHelmet |
Hmm, kan deze gesloten worden?
Nut van topic is toch weg, en had een maffe bui, dus firstpost gaat ook niet meer op.... |
|
|
| raoel |
| quote: | Originally posted by Blik
ach joh, ik wist het al in het begin van het seizoen (toen psv 11de stond :p)
het leuke is dat ze nog best wel kans hebben om 3de te worden en dat feyenoord dan 2de word, heeft feyenoord wel verdient :D |
... |
|
|
|
|