|
"9 Jahre TrancePort Hamburg", Sa., 29.09.07 @ Hühnerposten
|
View this Thread in Original format
| Transformator |
Die Hamburger TrancePort-Partys werden 9 Jahre alt! Nicht nur zahlreiche norddeutsche Trance & Techno-Liebhaber haben hier Ihren Platz, sondern der schöne zweite Floor im Club Hühnerposten bietet auch den Elektro- & House-Anhängern eine ideale Plattform für die Nacht!
Zum 9-jährigen Geburtstag ist neben vielen weiteren Deejays u.a. der englische Super-Act Solarstone zu Gast, dessen "Deepblue Radio Show" in 50 Länder weltweit übertragen wird.
Das TrancePort-Team freut sich auf Euren Besuch...
´´ SOLARSTONE´´ SHORT BIOG
Solarstone is responsible for some of dance music’s biggest tracks of the last 10 years, including ‘Seven Cities’, ‘3^rd Earth’, ‘Like A Waterfall’, ‘Jump The Next Train’, ‘The Calling’, ‘Eastern Sea’ and ‘Solarcoaster’.
Boasting a huge back catalogue of massive releases and remixes for classic labels like Perfecto and Hooj Choons, the Solarstone sound has been at the forefront of the global trance scene since it’s conception, due in part to Solarstone’s legendary dj sets with their precise mixing and selection perfection.
Rich Solarstone also presents the weekly ‘Deepblue Radio Show’ which is the fastest growing dance music radio station worldwide, broadcasting in over 50 countries worldwide.
Solarstone’s record label ‘Deepblue’ is one the most well respected in the Trance scene with 8 years of quality Trance and progressive releases.
9 Jahre TrancePort
Samstag, 29.09.07, 23 Uhr
Specials: 2 Floors, Chill Out-Area
Hühnerposten Hamburg
Hühnerposten 1a
20097 Hamburg
Acts: Solarstone, Fabio, Phly, Alex Morph & Woody van Eyden,
Martin Sander, Martink |
|
|
| Frank-HH |
Roll Call:
01. Frank
02. Kai
;) |
|
|
| HHBLACKSTAR |
Roll Call:
01. Frank
02. Kai
03. MIC + ? ;) |
|
|
| Tom Paris |
| dammit, not available... |
|
|
| nz-fan |
Solarstone.......... :eyes: :eyes: :eyes: Der war aufm Intuition Summerevent einer der besten Acts gewesen............
das wäre doch mal was HH zu besuchen *gg* :D |
|
|
| Kasperhauser |
| Jungs! Einen Heben :) |
|
|
| Nero73 |
| quote: | Originally posted by Kasperhauser
Jungs! Einen Heben :) |
Eher 2 - und die Mädels natürlich auch :D |
|
|
| asdf |
| sollte nix dazwischen kommen bin ich auch da :) |
|
|
| Kasperhauser |
| quote: | Originally posted by Nero73
Eher 2 - und die Mädels natürlich auch :D |
Oder doch eher 3 :eek: :toothless |
|
|
| Iniii |
| quote: | Originally posted by Kasperhauser
Oder doch eher 3 :eek: :toothless |
na du lieber nich, bekleckerst dich doch immer :toothless |
|
|
| Frank-HH |
| quote: | Originally posted by Iniii
na du lieber nich, bekleckerst dich doch immer :toothless |
darum ja wodka in tuben!:D |
|
|
| Kasperhauser |
Ihr Assos :whip: :whip:
:toothless |
|
|
|
|