|
Sixpack 2002, Leander, Eye-Riz, San, Marco V!
|
View this Thread in Original format
| Eye-Riz |
toch maar even komen spammen:
Sixpack 2002, 6 juni, Central Studios, Utrecht
Zie www.sixpack.nl
Voorverkoop is inmiddels gestart! |
|
|
| Little Theseus |
NEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!
Wat een top line-up!!!!
Wat hadden we met alle ta's hier goed heen kunnen gaan!!!!
Maar waarom is die dag ook net Awakenings Festival!!
:whip: :confused: :sadgreen: :crazy: :clown: :eek: :mad: :mad: |
|
|
| SnuggLe |
Ik weet het nog niet... HEEEEEEEEL misschien kom ik wel.
Ben er 2 jaar geleden met mijn ex heengegaan. Die zit nu ook weer te zeiken dat ik moet komen. Maar mijn GF kan nie mee, en ik ga niet alleen die kant op, want dan wordt ik opgevreten door mijn ex.
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| AlFerox |
| het Awakenings Festival is 6 juLi harry!! ;) :p |
|
|
| Jappio |
Lijkt me ook wel lachen feestjuh! Jammer alleen dat voorverkoop in utrecht is, maar ik probeer wel wat te regelen!
Ltr! |
|
|
| Little Theseus |
| quote: | Originally posted by AlFerox
het Awakenings Festival is 6 juLi harry!! ;) :p |
tering tietje, ik helemaal gek voor niks :rolleyes:
Dussssssss.....
TinTimAlphaSnuggleMagrecPartyhardy!YarnieKolkiePetrusofeigenlijkgewoonIEDEREEN ga ik 6 Juni zien. Maken we er meteen mijn verjaardagsfeessie van :D |
|
|
| -TAIS- |
| I'll be there... Ik moet nog ff kaartjes halen, als ik ze heb laat ik wel ff weten hoe hard het gaat met de verkoop... |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Maar mijn GF kan nie mee, en ik ga niet alleen die kant op, want dan wordt ik opgevreten door mijn ex.
|
grrrrr, tepels...:D:p:happy2: :toothless :eyes: |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ik weet het nog niet... HEEEEEEEEL misschien kom ik wel.
Ben er 2 jaar geleden met mijn ex heengegaan. Die zit nu ook weer te zeiken dat ik moet komen. Maar mijn GF kan nie mee, en ik ga niet alleen die kant op, want dan wordt ik opgevreten door mijn ex.
Greetz,
SnuggLe |
Dan ga ik mee, vreet ik jouw ex op, ken jij rustig dansen.....of is ze lelijk? :eyespop: :D |
|
|
| Optimus |
Ltheseus, je gaat wel he hoer
kaarten zijn maar 7 euro:)
nu nog iemand die ze wil halen voor me in Utrecht ghehehe:D:D:D |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Optimus
Ltheseus, je gaat wel he hoer
kaarten zijn maar 7 euro:)
nu nog iemand die ze wil halen voor me in Utrecht ghehehe:D:D:D |
JA als iemand kaartje voor me wil halen....(LITTLE THESEUS!!!)(of iemand die in utreg studeert of woont)
dan komt ik zekers de weten.....:D :) |
|
|
| SnuggLe |
Hmmm..., nu iedereen gaat begin ik wel te twijfelen. Wordt wel lachen feessie dan. Nah, Optimus en New_Wave mogen dan mijn ex gaan sandwichen ofzo, dan kan ik lekker feesten :D
Zo lekker is ze nou ook weer nie.....:p Zal wel een keer een foto omhoog laden :)
Greetz,
SnuggLe |
|
|
|
|