return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 
Sixpack 2002, Leander, Eye-Riz, San, Marco V!
View this Thread in Original format
Eye-Riz
toch maar even komen spammen:
Sixpack 2002, 6 juni, Central Studios, Utrecht
Zie www.sixpack.nl
Voorverkoop is inmiddels gestart!
Little Theseus
NEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!

Wat een top line-up!!!!
Wat hadden we met alle ta's hier goed heen kunnen gaan!!!!
Maar waarom is die dag ook net Awakenings Festival!!

:whip: :confused: :sadgreen: :crazy: :clown: :eek: :mad: :mad:
SnuggLe
Ik weet het nog niet... HEEEEEEEEL misschien kom ik wel.
Ben er 2 jaar geleden met mijn ex heengegaan. Die zit nu ook weer te zeiken dat ik moet komen. Maar mijn GF kan nie mee, en ik ga niet alleen die kant op, want dan wordt ik opgevreten door mijn ex.

Greetz,
SnuggLe
AlFerox
het Awakenings Festival is 6 juLi harry!! ;) :p
Jappio
Lijkt me ook wel lachen feestjuh! Jammer alleen dat voorverkoop in utrecht is, maar ik probeer wel wat te regelen!

Ltr!
Little Theseus
quote:
Originally posted by AlFerox
het Awakenings Festival is 6 juLi harry!! ;) :p

tering tietje, ik helemaal gek voor niks :rolleyes:
Dussssssss.....
TinTimAlphaSnuggleMagrecPartyhardy!YarnieKolkiePetrusofeigenlijkgewoonIEDEREEN ga ik 6 Juni zien. Maken we er meteen mijn verjaardagsfeessie van :D
-TAIS-
I'll be there... Ik moet nog ff kaartjes halen, als ik ze heb laat ik wel ff weten hoe hard het gaat met de verkoop...
Optimus
quote:
Originally posted by SnuggLe
Maar mijn GF kan nie mee, en ik ga niet alleen die kant op, want dan wordt ik opgevreten door mijn ex.


grrrrr, tepels...:D:p:happy2: :toothless :eyes:
New Wave
quote:
Originally posted by SnuggLe
Ik weet het nog niet... HEEEEEEEEL misschien kom ik wel.
Ben er 2 jaar geleden met mijn ex heengegaan. Die zit nu ook weer te zeiken dat ik moet komen. Maar mijn GF kan nie mee, en ik ga niet alleen die kant op, want dan wordt ik opgevreten door mijn ex.

Greetz,
SnuggLe


Dan ga ik mee, vreet ik jouw ex op, ken jij rustig dansen.....of is ze lelijk? :eyespop: :D
Optimus
Ltheseus, je gaat wel he hoer
kaarten zijn maar 7 euro:)

nu nog iemand die ze wil halen voor me in Utrecht ghehehe:D:D:D

magrec
quote:
Originally posted by Optimus
Ltheseus, je gaat wel he hoer
kaarten zijn maar 7 euro:)

nu nog iemand die ze wil halen voor me in Utrecht ghehehe:D:D:D


JA als iemand kaartje voor me wil halen....(LITTLE THESEUS!!!)(of iemand die in utreg studeert of woont)

dan komt ik zekers de weten.....:D :)
SnuggLe
Hmmm..., nu iedereen gaat begin ik wel te twijfelen. Wordt wel lachen feessie dan. Nah, Optimus en New_Wave mogen dan mijn ex gaan sandwichen ofzo, dan kan ik lekker feesten :D
Zo lekker is ze nou ook weer nie.....:p Zal wel een keer een foto omhoog laden :)

Greetz,
SnuggLe
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 
Privacy Statement