|
Markus Schulz @ Haoman17 TA - 30.01.2009 (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| Viber |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
Viber
מרקוס מזוהה לפחות כחצי עשור עם הפרוגרסיב טראנס בצדק רב - זה היה הסגנון הבולט שלו. מעט השפעות אלקטרו? לא יותר מארמין.
האוס? מעט מאוד השפעות מהכיוון הזה
ברייקס? כנ"ל
אי אפשר להגדיר את מרקוס בצורה קולעת יותר בחמש השנים האחרונות מאשר די ג'יי של פרוגרסיב טראנס.
בשנה שנתיים אחרונות אפשר היה אפילו לשכוח מהפרוגרסיב |
אילן אני מצטער אבל עברתי עוד פעם עכשיו על החומר שהוא ניגן מאביב 2008
וניראה שרוב הטראקים שם לא היו טראנס, אולי האוס עם כמה סאונדים של טראנס, אבל אז אנחנו צריכים לשאול את עצמנו את השאלה הקיצונית: האם שיר של ליטל ג'ון עם סינטים של טראנס הופכים את ליל' ג'ון לטיאסטו??
בכל מקרה אני לא אוהב את כל הוויכוחים הטיפשיים האלה על ז'אנרים, יש הרבה איזורים אפורים במוזיקה האלקטרונית היום ובתוכנית של מרקוס שולץ במיוחד. |
|
|
| YWalter |
| Any Tracklist From Friday ? |
|
|
| MINTZ |
נו אז איך היה אתמול? מי היה? איך היה? בטח היה טוב - מתבאס טיפה שלא באתי... :\
ספרו חוויות...!
תנו גם טראקליסט בבקשה למי שהיה...
מצטער שלא באתי - מבחינה תקציבית אני הולך כנראה רק לארמין הפעם... |
|
|
| Tarantula |
חברה... מי שלא היה אתמול...
הפסדתם ערב מטורףףף פשוט
בהתחלה כשהגענו לשם נבהלנו, מללאאא רוסים ערסים קטנים ומפחידים
אבל אמרנו שאין מצב בעולם שהגענו מחיפה בשביל שולץ ואנחנו לא נכנסים
קיצר... לא הצטערתי על שום שניה שהינו שם,
איך שהוא עלה זאת הייתה אורגזמה שלא נגמרת...
הוא פשוט מדהים
אין דברים כאלה, חבל שהוא נתן סט קצר של שעתים וחצי רק, הייתי מוכנה לרקוד עוד מלאא זמן לצללים שלו:)
טראקליסט מהדברים שאני והחבר'ה שלנו זוכרים:
Mr. Pit vs. Above & Beyond - Shana Can't Sleep (Black Army Mashup (
markus_schulz_-_the_new_world_(original_mix)
Lange Vs Gareth Emery - Another You Another Me (Original Mix)
4_strings_Take_Me_Away - Into_The_Night
Armin Van Buuren - In & Out Of Love (Richard Durand DUB)
Ronski Speed - The Space We Are
ferry corsten - brainbox
Wippenberg - Chakalaka
Art Of Trance - Madagascar
Delerium vs Gareth Emery - This Is That Silence
Cass Fox - Tuch Me
:disbelief:disbelief :disbelief |
|
|
| romigi |
| quote: | | זו היתה מסיבת יום הולדת שלי ושל חבר שהחלטנו לעשות כמו שצריך |
לחבר הזה יש שם:
במקרה הוא גם קורא פה תמיד ולעיתים כותב.
אה כן זה אני. או שאילן, יקירי, כבר שכחת דבר או שניים.
ואכן ניקולה דיג'יי מצויין.
והיה אחלה ערב באותו פברואר קריר.
השנה ב 27 בפברואר תזכו למסיבת יום הולדת נוספת עם אורח מיוחד שמאוד שונה מהסקאלה המוזיקלית שכולם רגילים אליה
(אילן, אתה מוזמן להביא חבר אפילו שניים)
ובלי שום קשר בהחלט עושה חם בלב לשמוע שמרקוס לא השתנה, ועדיין עושה את מה שהוא עושה הרבה יותר טוב מאחרים.. |
|
|
| vit048 |
השמות של הטראקים שרשמת פה דווקה
אומרים לי שטוב שלא הלכתי.
כמו שאנשים לפני רשמו זה הולך יותר לפרוג ולא לטראנס. |
|
|
| markfeldman |
| quote: | Originally posted by Tarantula
טראקליסט מהדברים שאני והחבר'ה שלנו זוכרים:
Mr. Pit vs. Above & Beyond - Shana Can't Sleep (Black Army Mashup (
markus_schulz_-_the_new_world_(original_mix)
Lange Vs Gareth Emery - Another You Another Me (Original Mix)
4_strings_Take_Me_Away - Into_The_Night
Armin Van Buuren - In & Out Of Love (Richard Durand DUB)
Ronski Speed - The Space We Are
ferry corsten - brainbox
Wippenberg - Chakalaka
Art Of Trance - Madagascar
Delerium vs Gareth Emery - This Is That Silence
Cass Fox - Tuch Me
:disbelief:disbelief :disbelief |
אחלה טראקליסט !
כמה עלה כניסה ? |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by markfeldman
אחלה טראקליסט !
כמה עלה כניסה ? |
עאלק נפגש בכניסה אהה מארק?
רומן...הסט היה מעט קשה חלק מהקטעים כאן נוגנו בגרסאות מאוד לא משהו בלשון המעטה
ו
another you anothert me לא נוגן
ואיך נשכח לאבדון אחד ה-קטעים של 2004
Roland Klinkenberg - Monday Groove
אבל היה שווה למען פגישת האיחוד בסיום שלי ושל מרקוס! |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
היה כיף ומעניין
פעם ראשונה בליין הזה
מרקוס התחיל יפה עם טראנס
עבר קצת לאלקטרו ופופ
ואז חזר לטראנס
ואז נתן בראש
60% סט טוב בשבילי
משהו כזה
ליין מגניב קהל צעיר עם אנגריות
שלל בנות פצצות
:disbelief
Pics:
Facebook / Layla
נעלה גם וידאו מחר בעבודה
לא התאכזבתי בכלל שהלכתי
אבל הייתי כנראה צריך ללבוש קצת יותר חם למה כולי חולה פה חחח |
|
|
| Johnnie Walker |
| quote: | Originally posted by markfeldman
אחלה טראקליסט !
כמה עלה כניסה ? |
90 shek. |
|
|
| tatgirl |
Just had a question-
while in Israel I saw posters for this party everywhere, and on it it said 'First time in Israel'. Now, that was absolutely not true, as I saw him there at the Dome in June 2005 (and I'm sure he's been back otherwise).
So, what I ask, is it an honest mistake, or do they often put 'first time in Israel' on posters/ flyers to get people to come? |
|
|
|
|