|
Markus Schulz @ Haoman17 TA - 30.01.2009 (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| djlior.co.il |
| לגבי השעות מהצפון רקרק רכבת עובדת כל הלילה מתחנת הגנה זה במרחק הליכה או מינת ב 20 ש"ח |
|
|
| Boaz |
רכבת זה רעיון מצויין,
(אם זה כזה קרוב (אין לי הרבה מושג לגבי המרכז
.....
ישמצב להגיע.... |
|
|
| GYPSYGY |
| יש רק בעיה אחת ביום שישי אין רכבות...... |
|
|
| Boaz |
סגור על זה ?????
חשבתי שיש רכבות לנתב"ג כל יום בשבוע ?? |
|
|
| GYPSYGY |
| quote: | Originally posted by Boaz
סגור על זה ?????
חשבתי שיש רכבות לנתב"ג כל יום בשבוע ?? |
בשבת אין שום תחבורה ציבורית בישראל
ככה זה פה מדינה דתית |
|
|
| romigi |
ואי איזה אוכלי סרטים נהייתם..
תקחו מונית שירות.. גם אם זה עולה לכם 40 שקל כל כיוון. אז מה עד שדיג'י שאתם כה רוצים לראות מגיע גם אם הערב יעלה לכם 250 שקל כולל הכל (וזה לא יגיע לזה)
מבטיח לכם אתם תקבלו תמורה מלאה לכספכם. לפחות על הנייר. |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by GYPSYGY
ככה זה פה מדינה דתית |
קצת הגזמנו לא?
אתה לא רוצה לדעת מה זה מדינה דתית.... |
|
|
| benji904 |
| quote: | Originally posted by romigi
ואי איזה אוכלי סרטים נהייתם..
תקחו מונית שירות.. גם אם זה עולה לכם 40 שקל כל כיוון. אז מה עד שדיג'י שאתם כה רוצים לראות מגיע גם אם הערב יעלה לכם 250 שקל כולל הכל (וזה לא יגיע לזה)
מבטיח לכם אתם תקבלו תמורה מלאה לכספכם. לפחות על הנייר. |
+1 |
|
|
| benji904 |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
קצת הגזמנו לא?
אתה לא רוצה לדעת מה זה מדינה דתית.... |
+1 |
|
|
| benji904 |
I'm afraid I'll have to attend on both Monday AND Thursday!!!
:tongue3 :toocool: :wtf: |
|
|
| sh33p |
מי מפה מגיע ביום שני???
אני 99% סגור ביום שני
ו50% ליום שישי |
|
|
|
|