| THE_BLUE_DRAGON |
?למה לשני
יום שני זה אומר
קהל פוזה
נגמר מוקדם
וסביר שהרבה טראנס לא ינוגן שם אלה אלקטרו
יום שישי לאומת זאת
ליין שהוא כמו נקסט רק של רוסים
מה שאומר שיותר טראנס יהיה שם
קהל יותר טוב וחופר
ונגמר מאוחר
ככה שלא רואה סיבה להגיע ביום שני
כניסה בשישי תיהיה 100-120ש"ח לפי מה שאמרו לי בטלפון |
|
|