|
Markus Schulz @ Haoman17 TA - 30.01.2009 (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| GYPSYGY |
| רגע, לא הבנתי משהו! מה הוא הולך לתת 3 סטים בארץ? |
|
|
| MINTZ |
האמת אני שומע עכשיו את התוכנית שלו....
הסט די כבד... לא עושה הכי חשק לבוא למסיבה שלו במיוחד נכון לעכשיו... |
|
|
| MINTZ |
מה קשור 3 סטים?
טוב קבלו תיקון הסט משתפר.... |
|
|
| Johnnie Walker |
Markus Schulz @ Haoman17 Jerusalem/Tel Aviv - 26.01.2009/29.01.2009
Markus Schulz @ Haoman17 Tel Aviv - 30.01.2009 (Revolution) |
|
|
| GYPSYGY |
mintz תוריד את הסט שלו מלונדון (אחת התוכניות) ותתחיל מטראק 9 ותתפוצץ לחתיכות
עכשיו אני בדילמה קשה
האם ללכת גם בחמישי ושישי או רק בשישי
ושאלה קטנה האם הוא יתן סט מלא וכמו שצריך ברבולושיין? |
|
|
| romigi |
איפה הוא ינגן בירושלים ???
תודה מראש |
|
|
| Johnnie Walker |
| quote: | Originally posted by romigi
איפה הוא ינגן בירושלים ???
תודה מראש |
האומן |
|
|
| markfeldman |
| Cבאתר שלו לא רשום שום דבר לגבי ההופעה בישראל |
|
|
| Glenn-Holmes |
היו ימים שגם פגוע רצחני בעיר תל אביב בערב ההופעה ההיסטורית שלו בארץ לא העלה אפילו מחשבה קטנה של אי הגעה...
אני מודה שלשמוע שהוא מגיע עושה צביטה חזקה במקום רגיש מאוד בלב עבורי... |
|
|
| Johnnie Walker |
| quote: | Originally posted by markfeldman
Cáàúø ùìå ìà øùåí ùåí ãáø ìâáé ääåôòä áéùøàì |
אולי הוא לא רוצה שהנאצים יהרגו אותו :) |
|
|
| mitre |
אני שם
whatever it takes |
|
|
| Boaz |
יש הסעות מהצפון :clown:
:eek: |
|
|
|
|