return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 
Markus Schulz @ Haoman17 TA - 30.01.2009 (pg. 7)
View this Thread in Original format
markfeldman
quote:
Originally posted by benji904
You've just made my day!!
Was in a bad mood for missing MS yesterday and 'only' going to hear him on Thursday, but now I know about another great Monday coming up.
They're doing a swell job until now: Schulz, Duende, Martin Roth...who have I forgotten?


ואוו,

זה הולך להיות במתכונת קבועה ימי שני האלה ?
GYPSYGY
לפי התמונות זאת היתה מסיבת סיליקון:D
hypotenuse
הייתי בשני (אתמול)...והיה פשוט מצוין! אני לא מאמין שהוא ניגן את
CASS & SLIDE - PERCEPTION!
איזו נוסטלגיה...

בקשר לליין של שני, כן זה האומן "גרסת הבר" אבל היה הרבה מקום לרקוד.

מרטין רות' מגיע למסיבת היומולדת של יריב באומן (30 במרץ).

יכול להיות שלאט לאט סצינת הטרנס חוזרת לארץ??

אגב דיג'יי קסטלו צריך להגיע עוד שבוע פלוס אם זה מעניין מישהו :)
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by hypotenuse אגב דיג'יי קסטלו צריך להגיע עוד שבוע פלוס אם זה מעניין מישהו :)


סליחה על הבורות אבל...מי?
hypotenuse
דיג'י איטלקי שהיה פה כבר פעמיים אם אני לא טועה..

הוא מנגן יותר האוס אז אני לא מתפלא שהוא לא ממש מוכר בפורום הזה.

בכל מקרה יש לו כמה טראקים די חזקים

www.myspace.com/castellodj

SHOW U טראק טוב שיש מצב שאתם מכירים
YWalter
some more tune :

Timmy and Tommy - Full tiltin (Joint Operations Centre remix)
The Space We Are vs Sweet Dreams (Markus Schulz Mashup)
Reflekt - Need To Feel Loved (Maybe Bart claessen Remix)
Jochen Miller vs. Armin van Buuren - Lost Vocal Connection (Markus Schulz Mashup)
Mike Foyle - Bittersweet Nightshade (Return to Coldharbour Remix)
Sia - Buttons (Markus Schulz Return To Coldharbour Dub)
Eric Prydz - Pjanoo
THE_BLUE_DRAGON
quote:
Originally posted by YWalter
some more tune :

Timmy and Tommy - Full tiltin (Joint Operations Centre remix)

The Space We Are vs Sweet Dreams (Markus Schulz Mashup)

Reflekt - Need To Feel Loved (Maybe Bart claessen Remix)

Jochen Miller - Lost Connection

Mike Foyle - Bittersweet Nightshade (Return to Coldharbour Remix)

Sia - Buttons (Markus Schulz Return To Coldharbour Dub)


no trance :sadgreen:
כל אלו הם לא טראנס, באסה

נקווה לעתיד טוב יותר בשישי
Boaz
sia - buttans

נשמע כמו משהו טוב.
markfeldman
quote:
Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
no trance :sadgreen:
כל אלו הם לא טראנס, באסה

נקווה לעתיד טוב יותר בשישי


למה לא טראנס ?
THE_BLUE_DRAGON
quote:
Originally posted by markfeldman
למה לא טראנס ?


!כי טראנס עושים באהבה, או לא עושים בכלל
תקרא את החתימה שלי
פאמפינג-אלקטרו ובריטני שרה ברקע זה לא טראנס

אבל זה יום שני
יום של אלקטרו
אז לא ציפיתי האמת שיהיה בכלל טראנס ביום כזה ולקהל כזה

בשישי יש אווירה ורוסים חופרים
אז אחוזי הטראנס גבוהים הרבה יותר
בתקווה

hypotenuse
תגיד לי גיל הכל בסדר איתך? :)

אם זה לא טרנס אז מה כן

מה רצית שהוא ינגן אסטריקס ואינפקטד??
Boaz
זה טראנס בהחלט !

מקווה שיהיה שילוב של טראקים עם דרייב רצחני..

הנקודה היא שברוב הטראקים שהוא מנגן בדרך כלל הדרייב הוא פרוגרסיבי.

ובארץ זה מאוד לא פופולרי,

.קשה לי לעמוד על הסיבה המדוייקת, פשוט מעדיפים מהר ולוריד
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 
Privacy Statement