|
Markus Schulz @ Haoman17 TA - 30.01.2009 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Johnnie Walker |
| אל תלכו, יהיה יותר מקום :)))) |
|
|
| Johnnie Walker |
 |
|
|
| sh33p |
הפקה של רוסים
יותר טוב לי :)
מה הגילאים?
אני רק מקווה שלא יהיה את הקוד לבוש הרגיל שיש בהרבה הפקות של רוסים
שזה אומר
חולצה מכופתרת ונעליים אלגנט שחורות |
|
|
| GYPSYGY |
אין קוד לבוש זה ליין של מוסיקה אלקטרונית
והגילאים זה 21+ למרות שהרוב שם נראה 18+ אבל זה חברה זורמים
הרבה מיהם ראיתי בהופעות של ארמין וחבריו |
|
|
| GYPSYGY |
| quote: | Originally posted by Johnnie Walker
אל תלכו, יהיה יותר מקום :)))) |
+1 |
|
|
| uzi |
| quote: | Originally posted by Viber
כניראה מרקוס אוהב להגיע כשהארץ כולה מלאה ב"אקשן" |
יש לו אומץ... אה? |
|
|
| Johnnie Walker |
GYPSYGY
אל תספר את היתרונות :) |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by Johnnie Walker
|
jesus pose ftw! \0/ |
|
|
| Johnnie Walker |

כן, כן, לא טעיתם. אין צורך לשפשף את העיניים ולקרוא שוב את ההודעה הזאת.
קצת קשה להאמין, אבל זה באמת קורה! תקליטן מספר 8 בעולם (djmag.com) - מרקוס שולץ האגדי, מגיע בסוף חודש ינואר 2009 לסיבוב הופעות בישראל.
ממש מיותר לפרט כאן את כל המועדונים, ההפקות והמדינות בהם ביקר איש זה בשלוש שנים האחרונות. מיותר גם לפרט את מאות התקליטים, הטראקים והרמיקסים שהוציא לאור מרקוס שולץ במהלך הקריירה המפוארת שלו (מי שבכל זאת מתעקש יוכל לקרוא בהמשך). מספיק לציין עובדה אחת: מקום 8 בעולם!
מפיקי פרוייקט רבוליושן לא עמדו בפיתוי והחליטו לשלם הרבה מאוד כסף על מנת שגם הסצינה הרוסית בישראל תוכל להנות מסט מדהים של התקליטן מהמובילים בעולם.
שימו לב, על מנת לא לטעות: ב- 26/01 וב- 29/01 יתקלט מרוקס שולץ במועדונים האומן 17 התל-אביבי והירושלמי במסגרת ליינים של המגזר הכללי. ב- 30/01 (יום שישי) מרקוס שולץ יגיע לפנק את הבליינים הרוסים במסגרת ליין "רבוליושן" שבמועדון האומן 17 תל-אביב. זהו בהחלט אירוע חסר תקדים, שכן עוד לא קרה שתיקלטן ברמה כזאת תיקלט במסגרת מסיבה רוסית בישראל.
כבוד גדול לנו, להזמין אותכם - בליינים יקרים, למסיבה שתוגדר כאירוע המוסיקלי של שנת 2009. אז, נא לרשום ביומן ולא לפספס! |
|
|
| MINTZ |
יא איזה כיף!!!
באמת קשה להאמין...
רגע וארמין לא מגיע איזה שבוע אחרי אם אני זוכר נכון? |
|
|
| MINTZ |
| מישהו יודע כמה יעלה כרטיס לשולץ? |
|
|
|
|