|
Markus Schulz @ Haoman17 TA - 30.01.2009 (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| sh33p |
| quote: | Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
!כי טראנס עושים באהבה, או לא עושים בכלל
תקרא את החתימה שלי
פאמפינג-אלקטרו ובריטני שרה ברקע זה לא טראנס
אבל זה יום שני
יום של אלקטרו
אז לא ציפיתי האמת שיהיה בכלל טראנס ביום כזה ולקהל כזה
בשישי יש אווירה ורוסים חופרים
אז אחוזי הטראנס גבוהים הרבה יותר
בתקווה |
גיל ממתי מרקוס מנגן טראנס?
אפילו ארמין שמנגן הרבה יותר גבוה ממרקוס לא מנגן טראנס אמיתי של פעם |
|
|
| benji904 |
| quote: | Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
no trance :sadgreen:
כל אלו הם לא טראנס, באסה
נקווה לעתיד טוב יותר בשישי |
No trance?!?!
I like you Gil, but you're really over the top, exaggerating right now....there are some very good tracks there and you can't exactly call them electro, rock or whatever you wish/please...:rolleyes:
And another thing: you cannot expect him to REALLY shift that much in his tracklist, since he's brought his cases over for a week and he does consistently play around a certain style/track choice.. |
|
|
| Boaz |
(מבאס תתחת שמגיעים לארץ רק אומנים פופולרים (כביכול
ואלה שבאמת מעניינים לא דורכים פה בכלל. |
|
|
| sh33p |
| quote: | Originally posted by Boaz
(מבאס תתחת שמגיעים לארץ רק אומנים פופולרים (כביכול
ואלה שבאמת מעניינים לא דורכים פה בכלל. |
מי זה אלה שבאמת מעניינים?
אל תשכח שיש גם מספר מפורסמים שלא הגיעו כבר הרבה זמן
כמו אבוב אנד ביונד ופרי קורסטן |
|
|
| Boaz |
אבוב לא מעניין אותי.
ופרי פרי.
אלה שמעניינים לא ממש רוצים לדרוך פה :nervous: |
|
|
| benji904 |
| quote: | Originally posted by Boaz
אבוב לא מעניין אותי.
ופרי פרי.
אלה שמעניינים לא ממש רוצים לדרוך פה :nervous: |
Above & Beyond not interesting? Come on, you must be joking: one of the hottest acts currently...:crazy: :tongue3 |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Boaz
אבוב לא מעניין אותי.
ופרי פרי.
אלה שמעניינים לא ממש רוצים לדרוך פה :nervous: |
מי אלה אותם "אלה שמעניינים" לדעתך? |
|
|
| GYPSYGY |
| quote: | Originally posted by Boaz
אבוב לא מעניין אותי.
ופרי פרי.
אלה שמעניינים לא ממש רוצים לדרוך פה :nervous: |
נו באמת בועז מה את משחק אותה עמוק באנדרגראונד? |
|
|
| Segev |
| מה הגלאים של המסיבה היום ומה המחיר כניסה? |
|
|
| Boaz |
אני שמח על התגובות,
אני כבר לא כזה עמוק באנדרגראונד,
ואין לי יותר מדי שמות לפרסם לכם.
בעבר הלא רחוק הייתי מחובר ל
nikola gala
habersham
ozgur can
trentemoller |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
no trance :sadgreen:
כל אלו הם לא טראנס, באסה
נקווה לעתיד טוב יותר בשישי |
Rex Mundi vs. Ronski Speed - The perspective space (markus shulz mashup)
^האמא של הטראנס, אפילו בפירוש הקלאסי שלו
מרקוס אף פעם לא היה ידוע כתקליטן טראנס מושבע בכל מקרה אלא כתקליטן שמעדיף האוס,ברייקס ואפילו קצת אלקטרו. |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Boaz
אני שמח על התגובות,
אני כבר לא כזה עמוק באנדרגראונד,
ואין לי יותר מדי שמות לפרסם לכם.
בעבר הלא רחוק הייתי מחובר ל
nikola gala
habersham
ozgur can
trentemoller |
ניקולה גאלה היה בארץ לפני פחות משנה
בוקר טוב אליהו
Viber
מרקוס מזוהה לפחות כחצי עשור עם הפרוגרסיב טראנס בצדק רב - זה היה הסגנון הבולט שלו. מעט השפעות אלקטרו? לא יותר מארמין.
האוס? מעט מאוד השפעות מהכיוון הזה
ברייקס? כנ"ל
אי אפשר להגדיר את מרקוס בצורה קולעת יותר בחמש השנים האחרונות מאשר די ג'יי של פרוגרסיב טראנס.
בשנה שנתיים אחרונות אפשר היה אפילו לשכוח מהפרוגרסיב |
|
|
|
|