return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 
Markus Schulz @ Haoman17 TA - 30.01.2009 (pg. 8)
View this Thread in Original format
sh33p
quote:
Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
!כי טראנס עושים באהבה, או לא עושים בכלל
תקרא את החתימה שלי
פאמפינג-אלקטרו ובריטני שרה ברקע זה לא טראנס

אבל זה יום שני
יום של אלקטרו
אז לא ציפיתי האמת שיהיה בכלל טראנס ביום כזה ולקהל כזה

בשישי יש אווירה ורוסים חופרים
אז אחוזי הטראנס גבוהים הרבה יותר
בתקווה


גיל ממתי מרקוס מנגן טראנס?
אפילו ארמין שמנגן הרבה יותר גבוה ממרקוס לא מנגן טראנס אמיתי של פעם
benji904
quote:
Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
no trance :sadgreen:
כל אלו הם לא טראנס, באסה

נקווה לעתיד טוב יותר בשישי


No trance?!?!

I like you Gil, but you're really over the top, exaggerating right now....there are some very good tracks there and you can't exactly call them electro, rock or whatever you wish/please...:rolleyes:
And another thing: you cannot expect him to REALLY shift that much in his tracklist, since he's brought his cases over for a week and he does consistently play around a certain style/track choice..
Boaz
(מבאס תתחת שמגיעים לארץ רק אומנים פופולרים (כביכול

ואלה שבאמת מעניינים לא דורכים פה בכלל.
sh33p
quote:
Originally posted by Boaz
(מבאס תתחת שמגיעים לארץ רק אומנים פופולרים (כביכול

ואלה שבאמת מעניינים לא דורכים פה בכלל.


מי זה אלה שבאמת מעניינים?
אל תשכח שיש גם מספר מפורסמים שלא הגיעו כבר הרבה זמן
כמו אבוב אנד ביונד ופרי קורסטן
Boaz
אבוב לא מעניין אותי.

ופרי פרי.


אלה שמעניינים לא ממש רוצים לדרוך פה :nervous:
benji904
quote:
Originally posted by Boaz
אבוב לא מעניין אותי.

ופרי פרי.


אלה שמעניינים לא ממש רוצים לדרוך פה :nervous:


Above & Beyond not interesting? Come on, you must be joking: one of the hottest acts currently...:crazy: :tongue3
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Boaz
אבוב לא מעניין אותי.

ופרי פרי.


אלה שמעניינים לא ממש רוצים לדרוך פה :nervous:


מי אלה אותם "אלה שמעניינים" לדעתך?
GYPSYGY
quote:
Originally posted by Boaz
אבוב לא מעניין אותי.

ופרי פרי.


אלה שמעניינים לא ממש רוצים לדרוך פה :nervous:

נו באמת בועז מה את משחק אותה עמוק באנדרגראונד?
Segev
מה הגלאים של המסיבה היום ומה המחיר כניסה?
Boaz
אני שמח על התגובות,

אני כבר לא כזה עמוק באנדרגראונד,

ואין לי יותר מדי שמות לפרסם לכם.

בעבר הלא רחוק הייתי מחובר ל

nikola gala

habersham

ozgur can

trentemoller

Viber
quote:
Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
no trance :sadgreen:
כל אלו הם לא טראנס, באסה

נקווה לעתיד טוב יותר בשישי


Rex Mundi vs. Ronski Speed - The perspective space (markus shulz mashup)

^האמא של הטראנס, אפילו בפירוש הקלאסי שלו
מרקוס אף פעם לא היה ידוע כתקליטן טראנס מושבע בכל מקרה אלא כתקליטן שמעדיף האוס,ברייקס ואפילו קצת אלקטרו.
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Boaz
אני שמח על התגובות,

אני כבר לא כזה עמוק באנדרגראונד,

ואין לי יותר מדי שמות לפרסם לכם.

בעבר הלא רחוק הייתי מחובר ל

nikola gala

habersham

ozgur can

trentemoller


ניקולה גאלה היה בארץ לפני פחות משנה
בוקר טוב אליהו


Viber
מרקוס מזוהה לפחות כחצי עשור עם הפרוגרסיב טראנס בצדק רב - זה היה הסגנון הבולט שלו. מעט השפעות אלקטרו? לא יותר מארמין.
האוס? מעט מאוד השפעות מהכיוון הזה
ברייקס? כנ"ל

אי אפשר להגדיר את מרקוס בצורה קולעת יותר בחמש השנים האחרונות מאשר די ג'יי של פרוגרסיב טראנס.
בשנה שנתיים אחרונות אפשר היה אפילו לשכוח מהפרוגרסיב
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 
Privacy Statement