return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 
Tiesto @ Eilat - 4.4.09
View this Thread in Original format
Johnnie Walker

to be announced
Glenn-Holmes
וואוו זה משהו שיחזיר הרבה אנשים שנים טובות לאחור...
:eyes:

יש עוד זמן אבל זה מסקרן
GYPSYGY
ואם זה יהיה בחוות היען.... אז תזמינו לי אמבולנס
markfeldman
בהחלט נשמע מעניין,

מעניין כמה שעות הוא ינגן אם זה מסיבת יום.
uzi
מסיבת יום, זה לא אומר מסיבה של כל היום :D
הוא קרוב לודאי יתן סט נחמד של 3-4 שעות...
Elior
הלוואי ויהיו עוד פרטים בקרוב
סוף סוף סיכוי טוב ללכת למסיבה טובה..תנו פרטים!!!
Boaz
טייסטו לא פרש עדיין..

ולמה בכלל הוא מגיע לישראל שוב ?

בקשר לאמבולנס, יש מצב טוב להזמין אחד
uzi
quote:
Originally posted by Boaz
טייסטו לא פרש עדיין?

טיאסטו עושה הרבה רעש על האלבום
ELEMENTS OF LIFE
שהיה מועמד לגראמי, רק שהוא לא זכה.
חוץ מזה, האלבום מעפן.

quote:
Originally posted by Boaz
למה בכלל הוא מגיע לישראל שוב?

כדי להתפרנס. צריך לומר תודה שבכלל עוד מגיעים לפה תקליטנים מחו"ל.
Boaz
to be honest,

ההפקות של פעם בסגנון טראפיק וחבריו

היו יוצאות דופן בעולם הטראנס.

גם ההפקות הווקאליות שלו זכו להרבה שבחים.

בשנים האחרונות פשוט לא יצא לי לשמוע אף הפקה שלו שעשתה לי את זה.
uzi
tiesto pres. allure feat. julie thompson- somewhere inside (original mix)
הוא הטראק הטוב היחידי שטיאסטו עשה בשנים האחרונות. זה הכל!
מתחילת שנות האלפיים טיאסטו ממש לא בשבילי.
לא אהבתי את הקומפילציות שלו, לא את תוכנית הרדיו שלו ולא את אלבומי האומן שלו.
בעצם, אתה יודע מה?
האלבום שהוא יצר לאולימפיאדה היה נחמד, אולי כדאי לך לפחות לשמוע אותו... רק אל תצפה ליותר מדי.

markfeldman
quote:
Originally posted by uzi
tiesto pres. allure feat. julie thompson- somewhere inside (original mix)
הוא הטראק הטוב היחידי שטיאסטו עשה בשנים האחרונות.


+1
Boaz
יש לי הרגשה שהוא במגמה של סיפוק,

קרוב לוודאי משאיר מקום לאומנים חדשים להתפתח.

ידוע לכולנו שהוא מסוגל להפיק טראק שירים כל רחבה

בכל זמן בעצם.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 
Privacy Statement