return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 
Tiesto @ Eilat - 4.4.09 (pg. 2)
View this Thread in Original format
uzi
quote:
Originally posted by Boaz
יש לי הרגשה שהוא במגמה של סיפוק,

קרוב לוודאי משאיר מקום לאומנים חדשים להתפתח.

ידוע לכולנו שהוא מסוגל להפיק טראק שירים כל רחבה

בכל זמן בעצם.

לא, הוא פשוט מפורסם. זה בעצם ה"כח" שלו.
הוא לא כזה רלוונטי היום... לדעתי.
markfeldman
quote:
Originally posted by uzi
לא, הוא פשוט מפורסם. זה בעצם ה"כח" שלו.
הוא לא כזה רלוונטי היום... לדעתי.


עוזי, למה לא הלכת למרקוס ?
uzi
quote:
Originally posted by markfeldman
עוזי, למה לא הלכת למרקוס ?

אין לי מה לחפש שם ושנית כל הכסף הולך לאוניברסיטה :D
הוא אחלה תקליטן, אני ראיתי אותו בבלגיה והיה לי מספיק.
markfeldman
quote:
Originally posted by uzi
אין לי מה לחפש שם ושנית כל הכסף הולך לאוניברסיטה :D
הוא אחלה תקליטן, אני ראיתי אותו בבלגיה והיה לי מספיק. :)


האמת שגם לי אין כח..

אני אוגר כוחות לארמין שבוע הבא.
uzi
מההופעה בבלגיה. לחצו על מנת להגדיל.

or click here: http://img104.**************/img104/4369/p7270125iu8.jpg
markfeldman
quote:
Originally posted by uzi
מההופעה בבלגיה. לחצו על מנת להגדיל.


באיזו מסגרת זה היה ?
Boaz
חברה שלי נדלקה עליכם :whip:
MINTZ
וואי זה נשמע מעניין!

יש מצב אני שם...

למרות שטירוף לנסוע בשבילו לאילת...

אם היה ניצנים הייתי אולי בא...
uzi
quote:
Originally posted by Boaz
חברה שלי נדלקה עליכם :whip:

אני אקח את זה בתור מחמאה... תודה. :D
uzi
quote:
Originally posted by markfeldman
באיזו מסגרת זה היה?

tomorrow-land 2008.
זו הפקה של
ID&T
שהתקיימה במשך יומיים בבלגיה.
כמו
mystery land
ההולנדי, רק יומיים.

Boaz
quote:
Originally posted by uzi
אני אקח את זה בתור מחמאה... תודה. :D


זה לא מחמאה :whip:

היא לא רוצה אותי יותר :nervous:
ibizaaddict
חוות היען?
חוף הדקל?

מישהו יודע
?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 
Privacy Statement