|
Tiesto @ Eilat - 4.4.09 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| uzi |
| quote: | Originally posted by Boaz
יש לי הרגשה שהוא במגמה של סיפוק,
קרוב לוודאי משאיר מקום לאומנים חדשים להתפתח.
ידוע לכולנו שהוא מסוגל להפיק טראק שירים כל רחבה
בכל זמן בעצם. |
לא, הוא פשוט מפורסם. זה בעצם ה"כח" שלו.
הוא לא כזה רלוונטי היום... לדעתי. |
|
|
| markfeldman |
| quote: | Originally posted by uzi
לא, הוא פשוט מפורסם. זה בעצם ה"כח" שלו.
הוא לא כזה רלוונטי היום... לדעתי. |
עוזי, למה לא הלכת למרקוס ? |
|
|
| uzi |
| quote: | Originally posted by markfeldman
עוזי, למה לא הלכת למרקוס ? |
אין לי מה לחפש שם ושנית כל הכסף הולך לאוניברסיטה :D
הוא אחלה תקליטן, אני ראיתי אותו בבלגיה והיה לי מספיק. |
|
|
| markfeldman |
| quote: | Originally posted by uzi
אין לי מה לחפש שם ושנית כל הכסף הולך לאוניברסיטה :D
הוא אחלה תקליטן, אני ראיתי אותו בבלגיה והיה לי מספיק. :) |
האמת שגם לי אין כח..
אני אוגר כוחות לארמין שבוע הבא. |
|
|
| markfeldman |
| quote: | Originally posted by uzi
מההופעה בבלגיה. לחצו על מנת להגדיל.
|
באיזו מסגרת זה היה ? |
|
|
| Boaz |
| חברה שלי נדלקה עליכם :whip: |
|
|
| MINTZ |
וואי זה נשמע מעניין!
יש מצב אני שם...
למרות שטירוף לנסוע בשבילו לאילת...
אם היה ניצנים הייתי אולי בא... |
|
|
| uzi |
| quote: | Originally posted by Boaz
חברה שלי נדלקה עליכם :whip: |
אני אקח את זה בתור מחמאה... תודה. :D |
|
|
| uzi |
| quote: | Originally posted by markfeldman
באיזו מסגרת זה היה? |
tomorrow-land 2008.
זו הפקה של
ID&T
שהתקיימה במשך יומיים בבלגיה.
כמו
mystery land
ההולנדי, רק יומיים. |
|
|
| Boaz |
| quote: | Originally posted by uzi
אני אקח את זה בתור מחמאה... תודה. :D
|
זה לא מחמאה :whip:
היא לא רוצה אותי יותר :nervous: |
|
|
| ibizaaddict |
חוות היען?
חוף הדקל?
מישהו יודע
? |
|
|
|
|