|
Tiesto @ Eilat - 4.4.09 (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| romigi |
פשוט לא מאמין.. ב 2004 או 2005 טייסטו היה באילת בדיוק באותה מתכונת . ואז יומיים של מסיבות עלו 170 שקל..
שיהיו בריאים ההפקה שלהם ושיהיה להם לתרופות.. |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by romigi
פשוט לא מאמין.. ב 2004 או 2005 טייסטו היה באילת בדיוק באותה מתכונת . ואז יומיים של מסיבות עלו 170 שקל..
שיהיו בריאים ההפקה שלהם ושיהיה להם לתרופות.. |
תאכלס... היום במחיר של המסיבות בארץ אתה הולך לרייבים הכי גדולים באירופה
ושם אתה לא אוכל את העשן, הצפיפות , הערסים, הסאונד הבינוני וכל שאר המירמורים של הארץ |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by luckystrike
תאכלס... היום במחיר של המסיבות בארץ אתה הולך לרייבים הכי גדולים באירופה
ושם אתה לא אוכל את העשן, הצפיפות , הערסים, הסאונד הבינוני וכל שאר המירמורים של הארץ |
not to mention the offer nissim and skazi special live sets... :rolleyes: |
|
|
| .A.Y. |
לפחות יש גם את מטבוחה פרוג'קט:D
אבל בקטנה
לעופרה מן הסתם לא נטרח להגיע, עופרה = הזמן להסתובב בעיר ולשתות
לסקאזי אולי נבוא לקצת זמן בשביל הצחוקים
בתכלס אני נוסע רק בשביל המסיבה בשבת
חמישי-שישי נעביר בשטויות אחרות שיש לאילת להציע, מה רע בלרבוץ בקלאב הוטל ובאילת בכלל עם חברים =] |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by .A.Y.
לפחות יש גם את מטבוחה פרוג'קט:D
אבל בקטנה
לעופרה מן הסתם לא נטרח להגיע, עופרה = הזמן להסתובב בעיר ולשתות
לסקאזי אולי נבוא לקצת זמן בשביל הצחוקים
בתכלס אני נוסע רק בשביל המסיבה בשבת
חמישי-שישי נעביר בשטויות אחרות שיש לאילת להציע, מה רע בלרבוץ בקלאב הוטל ובאילת בכלל עם חברים =] |
מה רע?
כשתגיע לשבת וחברים שלך יגידו לך אחרי חצי שעה..."וואלה משעמם הטיאסטו הזה בוא נלך" תראה מה רע...מקווה שתהנה בכל מקרה... |
|
|
| HerHub |
בזיון
פשוט בזיון.
2-3-0 שקל על מה???
על הפקת ענק מושקעת ומארוגנת? או על שורת האמנים שיופיעו??? או על הקהל האיכותי שיגיע?
(לצורך העניין - הטראנס אנרג'י עלה משהו כמו 160-180 ש"ח, וזה לילה ששווה כל שקל, יחי ההבדל)
(אתמול כמה בנות מהעבודה שלי קנו כרטיסים לכל הרעש הזה, שאלו אותי אם אנ מגיע -אמרתי שאני מוותר על התענוג לרקוד לצלילי עופרה\סקאזי לצד 500 ערסים גמדים...) |
|
|
| markfeldman |
האם יש אופציה לקנות כרטיס רק להופעה של טייטסו ?
או ש-230 זה מחיר להכל ? |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
מה רע?
כשתגיע לשבת וחברים שלך יגידו לך אחרי חצי שעה..."וואלה משעמם הטיאסטו הזה בוא נלך" תראה מה רע...מקווה שתהנה בכל מקרה... |
תאכלס צודק
חברים שמתבאסים ולא רוצים להשאר את הסוף זה זוועה
בייחוד באנרג'י !
:whip: |
|
|
| .A.Y. |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
מה רע?
כשתגיע לשבת וחברים שלך יגידו לך אחרי חצי שעה..."וואלה משעמם הטיאסטו הזה בוא נלך" תראה מה רע...מקווה שתהנה בכל מקרה... |
הייתי עם החברים האלה במסיבות
הם אלה ששיכנעו אותי להצטרף אליהם לטיאסטו
לא יהיה רע ואני אכן אהנה, תודה ;) |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by .A.Y.
הייתי עם החברים האלה במסיבות
הם אלה ששיכנעו אותי להצטרף אליהם לטיאסטו
לא יהיה רע ואני אכן אהנה, תודה ;) |
אתה משכיר אותם במחיר מוזל ? |
|
|
| .A.Y. |
חחחחח
חכה שתכיר את החברים חובבי הדאבסטפ שלי, איתם אפילו יותר כיף ללכת למסיבות =] |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by .A.Y.
חחחחח
חכה שתכיר את החברים חובבי הדאבסטפ שלי, איתם אפילו יותר כיף ללכת למסיבות =] |
אצל חברים שלי אין באמצע
או רוק והופעות רוק וכאלה
או פסייטראנס וחפירות |
|
|
|
|