return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 
Tiesto @ Eilat - 4.4.09 (pg. 6)
View this Thread in Original format
romigi
פשוט לא מאמין.. ב 2004 או 2005 טייסטו היה באילת בדיוק באותה מתכונת . ואז יומיים של מסיבות עלו 170 שקל..

שיהיו בריאים ההפקה שלהם ושיהיה להם לתרופות..
luckystrike
quote:
Originally posted by romigi
פשוט לא מאמין.. ב 2004 או 2005 טייסטו היה באילת בדיוק באותה מתכונת . ואז יומיים של מסיבות עלו 170 שקל..

שיהיו בריאים ההפקה שלהם ושיהיה להם לתרופות..


תאכלס... היום במחיר של המסיבות בארץ אתה הולך לרייבים הכי גדולים באירופה

ושם אתה לא אוכל את העשן, הצפיפות , הערסים, הסאונד הבינוני וכל שאר המירמורים של הארץ
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by luckystrike
תאכלס... היום במחיר של המסיבות בארץ אתה הולך לרייבים הכי גדולים באירופה

ושם אתה לא אוכל את העשן, הצפיפות , הערסים, הסאונד הבינוני וכל שאר המירמורים של הארץ


not to mention the offer nissim and skazi special live sets... :rolleyes:
.A.Y.
לפחות יש גם את מטבוחה פרוג'קט:D
אבל בקטנה
לעופרה מן הסתם לא נטרח להגיע, עופרה = הזמן להסתובב בעיר ולשתות
לסקאזי אולי נבוא לקצת זמן בשביל הצחוקים
בתכלס אני נוסע רק בשביל המסיבה בשבת
חמישי-שישי נעביר בשטויות אחרות שיש לאילת להציע, מה רע בלרבוץ בקלאב הוטל ובאילת בכלל עם חברים =]
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by .A.Y.
לפחות יש גם את מטבוחה פרוג'קט:D
אבל בקטנה
לעופרה מן הסתם לא נטרח להגיע, עופרה = הזמן להסתובב בעיר ולשתות
לסקאזי אולי נבוא לקצת זמן בשביל הצחוקים
בתכלס אני נוסע רק בשביל המסיבה בשבת
חמישי-שישי נעביר בשטויות אחרות שיש לאילת להציע, מה רע בלרבוץ בקלאב הוטל ובאילת בכלל עם חברים =]


מה רע?
כשתגיע לשבת וחברים שלך יגידו לך אחרי חצי שעה..."וואלה משעמם הטיאסטו הזה בוא נלך" תראה מה רע...מקווה שתהנה בכל מקרה...
HerHub
בזיון
פשוט בזיון.
2-3-0 שקל על מה???
על הפקת ענק מושקעת ומארוגנת? או על שורת האמנים שיופיעו??? או על הקהל האיכותי שיגיע?
(לצורך העניין - הטראנס אנרג'י עלה משהו כמו 160-180 ש"ח, וזה לילה ששווה כל שקל, יחי ההבדל)

(אתמול כמה בנות מהעבודה שלי קנו כרטיסים לכל הרעש הזה, שאלו אותי אם אנ מגיע -אמרתי שאני מוותר על התענוג לרקוד לצלילי עופרה\סקאזי לצד 500 ערסים גמדים...)
markfeldman
האם יש אופציה לקנות כרטיס רק להופעה של טייטסו ?

או ש-230 זה מחיר להכל ?
luckystrike
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
מה רע?
כשתגיע לשבת וחברים שלך יגידו לך אחרי חצי שעה..."וואלה משעמם הטיאסטו הזה בוא נלך" תראה מה רע...מקווה שתהנה בכל מקרה...


תאכלס צודק

חברים שמתבאסים ולא רוצים להשאר את הסוף זה זוועה

בייחוד באנרג'י !
:whip:
.A.Y.
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
מה רע?
כשתגיע לשבת וחברים שלך יגידו לך אחרי חצי שעה..."וואלה משעמם הטיאסטו הזה בוא נלך" תראה מה רע...מקווה שתהנה בכל מקרה...


הייתי עם החברים האלה במסיבות
הם אלה ששיכנעו אותי להצטרף אליהם לטיאסטו
לא יהיה רע ואני אכן אהנה, תודה ;)
luckystrike
quote:
Originally posted by .A.Y.
הייתי עם החברים האלה במסיבות
הם אלה ששיכנעו אותי להצטרף אליהם לטיאסטו
לא יהיה רע ואני אכן אהנה, תודה ;)


אתה משכיר אותם במחיר מוזל ?

.A.Y.
חחחחח
חכה שתכיר את החברים חובבי הדאבסטפ שלי, איתם אפילו יותר כיף ללכת למסיבות =]
luckystrike
quote:
Originally posted by .A.Y.
חחחחח
חכה שתכיר את החברים חובבי הדאבסטפ שלי, איתם אפילו יותר כיף ללכת למסיבות =]


אצל חברים שלי אין באמצע
או רוק והופעות רוק וכאלה

או פסייטראנס וחפירות
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 
Privacy Statement