return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 
Tiesto @ Eilat - 4.4.09 (pg. 4)
View this Thread in Original format
Vortex_SA
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
מגניב...ההופעה כוללת הכל חוץ מחשיבה הגיונית מאחורי ציוות האמנים...אהה איזה אידיוט אני...כסף...המניע של הכל



אני מקווה שראש הממשלה הגברת גולדה מאיר תכבד אותנו בנוכחותה


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח חזק אתה אילן, חריף מאוד :)
benji904
It was mentioned somehere that Tiesto was here in Eilat in 2005...but what year was the famous party of the "Flight 643" clip? That was Eilat as well wasn't it?
romigi
benji, ties performed @ Eilat several times.. don't know about what party was the flight 643's was filmed but i think it was in havat ha-yaeen in 2002... or maybe it was filmed in 2005 when he came as well..

anyway this event sounds as a total disaster to me.

anyone who decides to go should book everything ahead and to go only to the day party cause the night event with skazi and of-ra will "kick ass"!!!:nervous:
Glenn-Holmes
2005? אין סיכוי
פלייט 643 יצא ב-2001 או 2002 אם אני לא טועה זה היה ב-2001
ibizaaddict
זוכר לפי החולצה שלו
2001
GYPSYGY
זה היה ב2001 בטוח!
זאת הית ה מסיבת הבטולים שלי בטראנס
מכאן היתחלתי להיתמקר למוסיקה הזאת
ואני חולה עד היום:D
DJ Alex E.
נשמע מעניין...
האמת שתמיד רציתי להיות בטייסטו באילת...
ולמרות שאני כבר שנים לא שומע טראנס,אני חייב את זה בתור משהו קטן לסמן עליו וי :D
מה אתה אומר אילן,
נרד דרומה לבקר את הירושלמי הזועף ?
romigi
אלכס, אני אומר קודם כל תקנה כרטיס או חבילה עם מלון.. אחרכך כבר נראה... אולי תגיע אולי לא?:p
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by romigi
אלכס, אני אומר קודם כל תקנה כרטיס או חבילה עם מלון.. אחרכך כבר נראה... אולי תגיע אולי לא?:p

לא יודע מה איתך אלכס...אבל כל הסיבות בגללן אני מתעצבן עושה רושם מתקיימות כאן
עופר ניסים וסקאזי...קהל בהתאם ועדיין לא ברור איפה טיאסטו יתקלט...לא בזבסתי זמן לשמוע סטים עדכניים שלו אבל החדשות לא משמחות בנושא הזה ממה ששמעתי מאנשים שאוהבים טראנס ויחסית אובייקטיביים בנושא טיאסטו
uzi
בא נגיד כזה דבר, לראות את טיאסטו זה נחמד אבל אל תצפו ליותר מדי מההופעה הזו.
כמו כן, טיאסטו כבר שנים לא מקפיד על טראנס. ברור שהוא ינגן מגוון של דאנס ו-ווקל מכל הקשת האלקטרונית.

ibizaaddict
טיאסטו ינגן מוזיקה שחורה
היפ הופ
ובסוף קלאסיקות של מוזיקה מזרחית


תפסיקו לבלבל ת'מוח
הייתי בהמון מסיבות של טיאסטו ואם הוא הולך לנגן כמו שהוא התכוון לנגן ואיך שהוא פתח את הסט הקצר באומן אז זאת תהיה אחת המסיבות הטובות של העשור ואני לא מגזים

יש לי פתרון מעולה לכל החוששים

פשוט מאוד

אל תגיעו
תישארו בבית

ואח"כ שיהיה פה טראקליסט תגידו איזה באסה שלא נסענו
אתם לא מבינים מה עובר על טיאסטו שהוא בישראל,ובכלל באילת
ואני אומר לכם את זה ממישהו שמקורב מאוד לטיאסטו

אז הקהל לא יהיה הכי להיט ונכון צריך לכסות הוצאות ולעשות רווחים אז מביאים את עופרה וסקאזי

אבל בארמין באילת זה לא עניין אותנו וזאת הייתה מסיבת השנה של שנה שעברה

אני יודע שאני שם בענק ואני אהנה מכל רגע

תעשו חיים
benji904
quote:
Originally posted by ibizaaddict
טיאסטו ינגן מוזיקה שחורה
היפ הופ
ובסוף קלאסיקות של מוזיקה מזרחית


תפסיקו לבלבל ת'מוח
הייתי בהמון מסיבות של טיאסטו ואם הוא הולך לנגן כמו שהוא התכוון לנגן ואיך שהוא פתח את הסט הקצר באומן אז זאת תהיה אחת המסיבות הטובות של העשור ואני לא מגזים

יש לי פתרון מעולה לכל החוששים

פשוט מאוד

אל תגיעו
תישארו בבית

ואח"כ שיהיה פה טראקליסט תגידו איזה באסה שלא נסענו
אתם לא מבינים מה עובר על טיאסטו שהוא בישראל,ובכלל באילת
ואני אומר לכם את זה ממישהו שמקורב מאוד לטיאסטו

אז הקהל לא יהיה הכי להיט ונכון צריך לכסות הוצאות ולעשות רווחים אז מביאים את עופרה וסקאזי

אבל בארמין באילת זה לא עניין אותנו וזאת הייתה מסיבת השנה של שנה שעברה

אני יודע שאני שם בענק ואני אהנה מכל רגע

תעשו חיים


This I like: this is based on reality and thourough emotional pleasure and NOT on whining: +1!!!
You have just given me personally another boost to go as well! :gsmile: :cool: :toocool:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 
Privacy Statement