|
Tiesto @ Eilat - 4.4.09 (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by ibizaaddict
חוות היען?
חוף הדקל?
מישהו יודע
? |
העם דורש שתכתוב פה יותר מוטי ;) |
|
|
| ibizaaddict |
| לאט לאט נכתוב פה יותר |
|
|
| hypotenuse |
| quote: | Originally posted by MINTZ
למרות שטירוף לנסוע בשבילו לאילת...
|
הגזמת..אנשים טסים לחול בשביל המסיבות האלה. מה זה אילת זה פה בארץ
ועוד אפשר להתפנן כמה ימים על החוף :)
מה שכן, מדאיג אותי יחס הקטינים לנפש בוגרת שהולך להיות שם...בכל זאת אילת |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| נראה לי זורם מה זורםם |
|
|
| Segev |
| יש לי כבר כמה פרטנרים מקווה שיסתדר.. |
|
|
| Elior |
יש חדש?
צריך לבדוק איך אני בורח מהצבא בתאריך הזה...
EDIT
קראתי איפשהו באינטרנט שזאת תהיה מסיבת יום בחוף הדקל..
וכרגיל לפניו יהיה עופר ניסים ואחריו סקאזי..
אבל בכל מקרה, למישהו יש מושג בנוגע לכרטיסים, מחירים, גילאים, דילים למלון וכאלו?!!?!!?!?! |
|
|
| markfeldman |
| quote: | Originally posted by Elior
יש חדש?
צריך לבדוק איך אני בורח מהצבא בתאריך הזה...
EDIT
קראתי איפשהו באינטרנט שזאת תהיה מסיבת יום בחוף הדקל..
וכרגיל לפניו יהיה עופר ניסים ואחריו סקאזי..
אבל בכל מקרה, למישהו יש מושג בנוגע לכרטיסים, מחירים, גילאים, דילים למלון וכאלו?!!?!!?!?! |
נראה לי עוד טיפה מוקדם... |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by Elior
צריך לבדוק איך אני בורח מהצבא בתאריך הזה...
|
גימלים |
|
|
| Vortex_SA |
| עופר ניסים וסקאזי עדיין קיימים? אם כן והם עושים מה שהם עשו פעם (אחר פעם אחר פעם) אני לא חושב שאני אהנה ללכת לשם... אפילו שטייסטו בהחלט יודע להרים קהל הדאון שאני אחטוף לפני ואחרי יהיו מהקשים :) |
|
|
| black mammmba |
| איפה רוכשים כרטיסים ??? |
|
|
| Ron_Shtren |
פסטיבל "טייסטו " 3-4 אפריל 2009 ,
שלום , להלן הפרטים בנושא הפסטיבל אשר יתקיים באילת בתאריכים 3 & 4 אפריל
יום שישי ה 3 באפריל :
שעות הפעילות : 24:00 ועד 06:00
אומנים : עופר ניסים & סקאזי לייב ( הופעה מיוחדת , הכוללת מתופף , זמר וקלידים )
יום שבת ה 4 באפריל ( מסיבת יום ) :
שעות הפעילות : 15:00 ועד 23:00
אומנים : מופע חימום של ההרכב " מטבוחה פרוג'קט " , מאוד מומלץ ! !
מופע של 5 שעות של הדי.ג'י מס' 1 בעולם " טייסטו "
מיקום הפסטיבל באילת יתפרסם ב 20 למרץ , האפשרויות :
נמל אילת , לגונה הכחולה , חוף הדקל . |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Ron_Shtren אומנים : עופר ניסים & סקאזי לייב ( הופעה מיוחדת , הכוללת מתופף , זמר וקלידים )
|
מגניב...ההופעה כוללת הכל חוץ מחשיבה הגיונית מאחורי ציוות האמנים...אהה איזה אידיוט אני...כסף...המניע של הכל
| quote: | Originally posted by Ron_Shtren
מופע של 5 שעות של הדי.ג'י מס' 1 בעולם " טייסטו "
|
אני מקווה שראש הממשלה הגברת גולדה מאיר תכבד אותנו בנוכחותה |
|
|
|
|