return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 
Tiesto @ Eilat - 4.4.09 (pg. 3)
View this Thread in Original format
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by ibizaaddict
חוות היען?
חוף הדקל?

מישהו יודע
?


העם דורש שתכתוב פה יותר מוטי ;)
ibizaaddict
לאט לאט נכתוב פה יותר
hypotenuse
quote:
Originally posted by MINTZ
למרות שטירוף לנסוע בשבילו לאילת...



הגזמת..אנשים טסים לחול בשביל המסיבות האלה. מה זה אילת זה פה בארץ
ועוד אפשר להתפנן כמה ימים על החוף :)

מה שכן, מדאיג אותי יחס הקטינים לנפש בוגרת שהולך להיות שם...בכל זאת אילת
Dj Alex (ISR)
נראה לי זורם מה זורםם
Segev
יש לי כבר כמה פרטנרים מקווה שיסתדר..
Elior
יש חדש?
צריך לבדוק איך אני בורח מהצבא בתאריך הזה...

EDIT
קראתי איפשהו באינטרנט שזאת תהיה מסיבת יום בחוף הדקל..
וכרגיל לפניו יהיה עופר ניסים ואחריו סקאזי..

אבל בכל מקרה, למישהו יש מושג בנוגע לכרטיסים, מחירים, גילאים, דילים למלון וכאלו?!!?!!?!?!
markfeldman
quote:
Originally posted by Elior
יש חדש?
צריך לבדוק איך אני בורח מהצבא בתאריך הזה...

EDIT
קראתי איפשהו באינטרנט שזאת תהיה מסיבת יום בחוף הדקל..
וכרגיל לפניו יהיה עופר ניסים ואחריו סקאזי..

אבל בכל מקרה, למישהו יש מושג בנוגע לכרטיסים, מחירים, גילאים, דילים למלון וכאלו?!!?!!?!?!


נראה לי עוד טיפה מוקדם...
Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by Elior
צריך לבדוק איך אני בורח מהצבא בתאריך הזה...


גימלים
Vortex_SA
עופר ניסים וסקאזי עדיין קיימים? אם כן והם עושים מה שהם עשו פעם (אחר פעם אחר פעם) אני לא חושב שאני אהנה ללכת לשם... אפילו שטייסטו בהחלט יודע להרים קהל הדאון שאני אחטוף לפני ואחרי יהיו מהקשים :)
black mammmba
איפה רוכשים כרטיסים ???

Ron_Shtren
פסטיבל "טייסטו " 3-4 אפריל 2009 ,


שלום , להלן הפרטים בנושא הפסטיבל אשר יתקיים באילת בתאריכים 3 & 4 אפריל


יום שישי ה 3 באפריל :


שעות הפעילות : 24:00 ועד 06:00


אומנים : עופר ניסים & סקאזי לייב ( הופעה מיוחדת , הכוללת מתופף , זמר וקלידים )


יום שבת ה 4 באפריל ( מסיבת יום ) :


שעות הפעילות : 15:00 ועד 23:00


אומנים : מופע חימום של ההרכב " מטבוחה פרוג'קט " , מאוד מומלץ ! !


מופע של 5 שעות של הדי.ג'י מס' 1 בעולם " טייסטו "


מיקום הפסטיבל באילת יתפרסם ב 20 למרץ , האפשרויות :

נמל אילת , לגונה הכחולה , חוף הדקל .
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Ron_Shtren אומנים : עופר ניסים & סקאזי לייב ( הופעה מיוחדת , הכוללת מתופף , זמר וקלידים )


מגניב...ההופעה כוללת הכל חוץ מחשיבה הגיונית מאחורי ציוות האמנים...אהה איזה אידיוט אני...כסף...המניע של הכל

quote:
Originally posted by Ron_Shtren
מופע של 5 שעות של הדי.ג'י מס' 1 בעולם " טייסטו "


אני מקווה שראש הממשלה הגברת גולדה מאיר תכבד אותנו בנוכחותה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 
Privacy Statement