|
Tiesto @ Eilat - 4.4.09 (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| TTman |
| quote: | Originally posted by .A.Y.
חח טיאסטו ניגן כמה טראקים לפני 4סטרינגס יא מסטול
לא ראית שהוא עלה? ופתאום המסך התחיל לעבוד וכל הקהל היה באטרף כל הידיים היו באוויר וכל הצלמות היו באוויר חח |
האמת שבאמת הייתי מסטול..
לא שמתי לב שהוא עלה
:) |
|
|
| .A.Y. |
| אהה חח זה גם נוגן בטיאסטו |
|
|
| TTman |
Veracocha - Carte Blanche
אההה את זה אני זוכר..
זה היה אחד לפני הסוף |
|
|
| Johnnie Walker |
| quote: | Originally posted by TTman
what the point? |
זה מה שהוא ניגן בנוסף לזה שאנשים כתבו... |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by Johnnie Walker
זה מה שהוא ניגן בנוסף לזה שאנשים כתבו... |
אהה אחלה |
|
|
| YWalter |
| soon i'll upload here full +- tracklist |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by YWalter
soon i'll upload here full +- tracklist |
go for it.. |
|
|
| benji904 |
IT WAS ABSOLUTELY BREATHTAKINGLY FABULOUS!!!
So much energy, melody, divine uplifting sounds, a happy and cheeky Tiesto, a very positive and cheerful crowd, the beautiful setting.....again a proof for all those bothering to come and a smack in the face for people refusing to participate due to their biased preassumptions.
IT WAS SO MUCH FUN!!!! |
|
|
| LA© |
עם הדברים הטובים, ועם הדברים הפחות טובים... נשמע שבסה"כ היה ממש כייף... והייתי מאוד רוצה להיות שמה אם הייתי בארץ...
גל - אם היו לך ציפיות גבוהות - שטייסטו יהיה כמו טייסטו של פעם, סתם הכנת את עצמך לאכזבה בטוחה... בתכלס, אם הולכים בלי ציפיות אז נהנים יותר. כשאני ראיתי את טייסטו כאן בטורונטו הלכתי בכלל עם ציפיות שהוא יהיה מסחרי וממש גרוע, והוא הפתיע ונתן סט טוב, ובגלל זה כל כך נהנתי.. אבל אם הייתי הולכת לשם עם ציפיות גבוהות שהוא יהיה כמו בימי המג'יק שלו, אז הייתי גם מתאכזבת... הכל יחסי.
אבל נשמע שנהנת בסה"כ, אז שמחתי לשמוע, או יותר נכון לקרוא חחח
:) |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by LA©
עם הדברים הטובים, ועם הדברים הפחות טובים... נשמע שבסה"כ היה ממש כייף... והייתי מאוד רוצה להיות שמה אם הייתי בארץ...
גל - אם היו לך ציפיות גבוהות - שטייסטו יהיה כמו טייסטו של פעם, סתם הכנת את עצמך לאכזבה בטוחה... בתכלס, אם הולכים בלי ציפיות אז נהנים יותר. כשאני ראיתי את טייסטו כאן בטורונטו הלכתי בכלל עם ציפיות שהוא יהיה מסחרי וממש גרוע, והוא הפתיע ונתן סט טוב, ובגלל זה כל כך נהנתי.. אבל אם הייתי הולכת לשם עם ציפיות גבוהות שהוא יהיה כמו בימי המג'יק שלו, אז הייתי גם מתאכזבת... הכל יחסי.
אבל נשמע שנהנת בסה"כ, אז שמחתי לשמוע, או יותר נכון לקרוא חחח
:) |
לא היו לי ציפיות גבוהות.. לא ציפיתי שהוא ינגן את כל הטראקים הטובים שלו אבל חשבתי שבגלל שזה אילת אז אולי יהיו כמה קלאסיקות מ2000, 2001 |
|
|
| mitre |
| היה ממש טוב. מי שלא היה הפסיד :) |
|
|
| TTman |
Tracklist:
01 Rank 1 – L.E.D. There Be Light (Extended Mix)
02 Dokmai – Reason To Believe
03 Who’s Who – Klack (Inpetto Remix)
04 Sebastian Ingrosso – Laktos
05 ID
06 David Tort – Acid (Lost In Acid Ausfahrt Remix)
07 Tiesto – Carpe Noctum (Fire Element Mix)
08 Zoo Brazil – The Age Of Love
09 Dennis de Laat – Every Breath (Anthem Instrumental)
10 4 Strings – Take Me Away (Into The Night) (Dennis de Laat Dub)
11 Dubguru – U Got 2 Know
12 Gareth Emery - Exposure
13 San – Insane (Artento Divini Remix)
14 Tiesto Feat. Maxi Jazz – Dance4Life (Berlin Edit)
15 Tiesto – Traffic (DJ Montana Edit)
16 Tiesto – Lethal Industry (Richard Durand Remix)
17 Tiesto Feat. Christian Burns – In The Dark (Dirty South Remix)
18 Tiesto Feat. BT – Love Comes Again
19 Richard Durand - Into Something
20 Patrick Plaice & Frank Ellrich – Sticky Tape (Marcus Schossow Remix)
21 DJ Eco - Lost Angeles (Breakfast Remix)
22 Virtual Vault - Definition
23 Jolly Harbour – The Beauty (Club Mix)
24 Calvin Harris – I’m Not Alone (Tiesto Remix) |
|
|
|
|