return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 
Tiesto @ Eilat - 4.4.09 (pg. 7)
View this Thread in Original format
Vortex_SA
quote:
Originally posted by .A.Y.
חחחחח
חכה שתכיר את החברים חובבי הדאבסטפ שלי, איתם אפילו יותר כיף ללכת למסיבות =]


fabriclive 37
אחי, אין דברים כאלה...
LA©
quote:
Originally posted by luckystrike
תאכלס צודק

חברים שמתבאסים ולא רוצים להשאר את הסוף זה זוועה

בייחוד באנרג'י !
:whip:


איתי זה לא היה קורה... חחחח
;)

אבל מבינה אתכם לגמריי, ממש מבאס... קרה לי כמה פעמים! וזה מאוד מאוד מעצבן!
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by LA©
איתי זה לא היה קורה... חחחח
;)

אבל מבינה אתכם לגמריי, ממש מבאס... קרה לי כמה פעמים! וזה מאוד מאוד מעצבן!


את בחורה!
המשקל הסגולי של האמירה שלך "מותק, לא הולכים לשום מקום, אני נהנית" הוא גדול בהרבה מהמשקל הסגולי של אמירה דומה מצד מורן או כל אחד מאיתנו כאן...
you got the power!
LA©
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
את בחורה!
המשקל הסגולי של האמירה שלך "מותק, לא הולכים לשום מקום, אני נהנית" הוא גדול בהרבה מהמשקל הסגולי של אמירה דומה מצד מורן או כל אחד מאיתנו כאן...
you got the power!


Hahahaha hellz ya I got the power :)
.A.Y.
quote:
Originally posted by luckystrike
אצל חברים שלי אין באמצע
או רוק והופעות רוק וכאלה

או פסייטראנס וחפירות


חח אז אני אחד שגם שומע רוק וגם פסיטראנס וגם הטראנס האירופאי שלנו וגם דאבסטפ ודראמ אנ' באס
ולמזלי הסתדרתי על חברים בכל אחת מהסצנות:D

וורטקס, לא יצא לי לשמוע את האלבום
אז אני לוקח את זה כהמלצה =]
luckystrike
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
את בחורה!
המשקל הסגולי של האמירה שלך "מותק, לא הולכים לשום מקום, אני נהנית" הוא גדול בהרבה מהמשקל הסגולי של אמירה דומה מצד מורן או כל אחד מאיתנו כאן...
you got the power!

חבל לך על הזמן אחי

היינו פעם ביחד בהופעה של אינפקטד בת"א - אנני חפרה כמו שאתה לא מאמין
נתנה בראש
:)
LA©
quote:
Originally posted by luckystrike
חבל לך על הזמן אחי

היינו פעם ביחד בהופעה של אינפקטד בת"א - אנני חפרה כמו שאתה לא מאמין
נתנה בראש
:)


חחחחחחחחח
*יש פה סמיילי מסמיק?*

היה כייף במסיבה הזו
:)
מקווה שנזכה להנות יחד בעוד הרבה מסיבות טראנס בהמשך!
B-52
שלום מה שלומכם אז אחרי שכתבתם כל כך הרבה דברים טובים מי הולך בסוף ומי לא ?
luckystrike
quote:
Originally posted by LA©
חחחחחחחחח
*יש פה סמיילי מסמיק?*

היה כייף במסיבה הזו
:)
מקווה שנזכה להנות יחד בעוד הרבה מסיבות טראנס בהמשך!


אמן !

היה מטורף

אנני - הם יהיו פה במאי שתבואי ביום העצמאות

הולכים בטוח לשחזר את העניינים מהמסיבה בגני התערוכה
:)
LA©
quote:
Originally posted by luckystrike
אמן !

היה מטורף

אנני - הם יהיו פה במאי שתבואי ביום העצמאות

הולכים בטוח לשחזר את העניינים מהמסיבה בגני התערוכה
:)


נשמע מ-צ-ו-י-י-ן!!! אבל צריך ללכת לעוד מסיבות טראנס בארץ.. לא רק אינפקטד...
מקווה שיהיו כשאני בארץ!!!

LA©
quote:
Originally posted by luckystrike
אמן !

היה מטורף

אנני - הם יהיו פה במאי שתבואי ביום העצמאות

הולכים בטוח לשחזר את העניינים מהמסיבה בגני התערוכה
:)


ודרך אגב, זה מה זה מוזר לי שאתה קורה לי אנני ולא בנני
חחחח
כבר ממש התרגלתי
:)
.A.Y.
quote:
Originally posted by LA©
נשמע מ-צ-ו-י-י-ן!!! אבל צריך ללכת לעוד מסיבות טראנס בארץ.. לא רק אינפקטד...
מקווה שיהיו כשאני בארץ!!!


אם הכוונה לטראנס פסיכודלי
אז וואלה זה הדבר האחרון שחסר לנו בארץ =]
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 
Privacy Statement