|
Tiesto @ Eilat - 4.4.09
|
View this Thread in Original format
| Johnnie Walker |
to be announced |
|
|
| Glenn-Holmes |
וואוו זה משהו שיחזיר הרבה אנשים שנים טובות לאחור...
:eyes:
יש עוד זמן אבל זה מסקרן |
|
|
| GYPSYGY |
| ואם זה יהיה בחוות היען.... אז תזמינו לי אמבולנס |
|
|
| markfeldman |
בהחלט נשמע מעניין,
מעניין כמה שעות הוא ינגן אם זה מסיבת יום. |
|
|
| uzi |
מסיבת יום, זה לא אומר מסיבה של כל היום :D
הוא קרוב לודאי יתן סט נחמד של 3-4 שעות... |
|
|
| Elior |
הלוואי ויהיו עוד פרטים בקרוב
סוף סוף סיכוי טוב ללכת למסיבה טובה..תנו פרטים!!! |
|
|
| Boaz |
טייסטו לא פרש עדיין..
ולמה בכלל הוא מגיע לישראל שוב ?
בקשר לאמבולנס, יש מצב טוב להזמין אחד |
|
|
| uzi |
| quote: | Originally posted by Boaz
טייסטו לא פרש עדיין? |
טיאסטו עושה הרבה רעש על האלבום
ELEMENTS OF LIFE
שהיה מועמד לגראמי, רק שהוא לא זכה.
חוץ מזה, האלבום מעפן.
| quote: | Originally posted by Boaz
למה בכלל הוא מגיע לישראל שוב? |
כדי להתפרנס. צריך לומר תודה שבכלל עוד מגיעים לפה תקליטנים מחו"ל. |
|
|
| Boaz |
to be honest,
ההפקות של פעם בסגנון טראפיק וחבריו
היו יוצאות דופן בעולם הטראנס.
גם ההפקות הווקאליות שלו זכו להרבה שבחים.
בשנים האחרונות פשוט לא יצא לי לשמוע אף הפקה שלו שעשתה לי את זה. |
|
|
| uzi |
tiesto pres. allure feat. julie thompson- somewhere inside (original mix)
הוא הטראק הטוב היחידי שטיאסטו עשה בשנים האחרונות. זה הכל!
מתחילת שנות האלפיים טיאסטו ממש לא בשבילי.
לא אהבתי את הקומפילציות שלו, לא את תוכנית הרדיו שלו ולא את אלבומי האומן שלו.
בעצם, אתה יודע מה?
האלבום שהוא יצר לאולימפיאדה היה נחמד, אולי כדאי לך לפחות לשמוע אותו... רק אל תצפה ליותר מדי. |
|
|
| markfeldman |
| quote: | Originally posted by uzi
tiesto pres. allure feat. julie thompson- somewhere inside (original mix)
הוא הטראק הטוב היחידי שטיאסטו עשה בשנים האחרונות. |
+1 |
|
|
| Boaz |
יש לי הרגשה שהוא במגמה של סיפוק,
קרוב לוודאי משאיר מקום לאומנים חדשים להתפתח.
ידוע לכולנו שהוא מסוגל להפיק טראק שירים כל רחבה
בכל זמן בעצם. |
|
|
|
|