|
Line-up Decibel Outdoor (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Rinus |
| Rinus is ook zeer geinterreseerd. Ook voor mij is het niet gigantisch veer. Dus als we met een groepje uit de reggio kunnen gaan zou dat moooi zijn... |
|
|
| Dr. Kuipers |
| quote: | Originally posted by zarch
Zo dat ziet er best wel flex uit. Misschien dat ik er ok heen ga (als ik ouders kan overtuigen). Prijs is hoog voor mijn doen, maarja is wel overheen te komen.
Zeker in gedachten houden. |
Als je vaker naar feesten wilt gaan moet je er rekening mee houden dat het echt niet goedkoper zal zijn dan de 35 euro dieze vragen voor dit feest. 35 euro is toch wel het minimale bedrag wat je betaalt voor een groot feest
Een avondje Eau of Matrixx (met bv. Marco V, PvD) zit tegen de 20 euro |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by Rinus
Rinus is ook zeer geinterreseerd. Ook voor mij is het niet gigantisch veer. Dus als we met een groepje uit de reggio kunnen gaan zou dat moooi zijn... |
wat een mensen ineens uit de regio hierzo :) zie je nou wel dat dit steeds meer een trancestaatje begint te worden :D. Nou nog wat meer feesten als dit, komt helemaal goed!! |
|
|
| MaGiK54 |
Waar doel je precies op dan Petrus ?? |
|
|
| total woot |
| quote: | Originally posted by Jappio
wat een mensen ineens uit de regio hierzo :) zie je nou wel dat dit steeds meer een trancestaatje begint te worden :D. Nou nog wat meer feesten als dit, komt helemaal goed!! |
en dan te bedenken dat ik uit die regio ben WEGgegaan...
snik..... |
|
|
| T.Snake |
| Dit feessie is zeker dichtbij, ik ga er naar toe;) |
|
|
| John |
ik ben hiero ook van de party ws, kan aan vrijkaartjes komen :D
en tis dichtbij
en de line up is erg goed,
nou das al 2 en-nen:D
maar eerst de love parade:):) |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by John
kan aan vrijkaartjes komen :D
|
hoeveel?? :gsmile: :gsmile: :tongue2 :stongue: :rolleyes: :p ;) |
|
|
| Optimus |
| ga je nog de poster pikken tijs08?:D:D:D |
|
|
| John |
| quote: | Originally posted by tijs08
hoeveel?? :gsmile: :gsmile: :tongue2 :stongue: :rolleyes: :p ;) |
lol..kweenie hoeveel:D ik zal es vragen;):p |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by John
lol..kweenie hoeveel:D ik zal es vragen;):p |
als je dan toch bezig bent met vragen :rolleyes: :rolleyes: :D :D |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by John
lol..kweenie hoeveel:D ik zal es vragen;):p |
vraag dan ook gelijk ff of ze posters hebben.. dan hoef ik die niet te jatten ;) :D :D
En Optimus: deze zijn allemaal geplakt.. dus is een hele andere tactiek voor nodig :D, ik zal eens ff op onderzoek uitgaan! :cool: |
|
|
|
|