return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 
Line-up Decibel Outdoor (pg. 2)
View this Thread in Original format
Rinus
Rinus is ook zeer geinterreseerd. Ook voor mij is het niet gigantisch veer. Dus als we met een groepje uit de reggio kunnen gaan zou dat moooi zijn...
Dr. Kuipers
quote:
Originally posted by zarch
Zo dat ziet er best wel flex uit. Misschien dat ik er ok heen ga (als ik ouders kan overtuigen). Prijs is hoog voor mijn doen, maarja is wel overheen te komen.

Zeker in gedachten houden.


Als je vaker naar feesten wilt gaan moet je er rekening mee houden dat het echt niet goedkoper zal zijn dan de 35 euro dieze vragen voor dit feest. 35 euro is toch wel het minimale bedrag wat je betaalt voor een groot feest
Een avondje Eau of Matrixx (met bv. Marco V, PvD) zit tegen de 20 euro
Jappio
quote:
Originally posted by Rinus
Rinus is ook zeer geinterreseerd. Ook voor mij is het niet gigantisch veer. Dus als we met een groepje uit de reggio kunnen gaan zou dat moooi zijn...


wat een mensen ineens uit de regio hierzo :) zie je nou wel dat dit steeds meer een trancestaatje begint te worden :D. Nou nog wat meer feesten als dit, komt helemaal goed!!
MaGiK54
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
He snarfi!

Check: http://www.tranceaddict.com/forums/...&threadid=49670

;)


Waar doel je precies op dan Petrus ??
total woot
quote:
Originally posted by Jappio


wat een mensen ineens uit de regio hierzo :) zie je nou wel dat dit steeds meer een trancestaatje begint te worden :D. Nou nog wat meer feesten als dit, komt helemaal goed!!



en dan te bedenken dat ik uit die regio ben WEGgegaan...





snik.....
T.Snake
Dit feessie is zeker dichtbij, ik ga er naar toe;)
John
ik ben hiero ook van de party ws, kan aan vrijkaartjes komen :D
en tis dichtbij
en de line up is erg goed,
nou das al 2 en-nen:D
maar eerst de love parade:):)
tijs08
quote:
Originally posted by John
kan aan vrijkaartjes komen :D


hoeveel?? :gsmile: :gsmile: :tongue2 :stongue: :rolleyes: :p ;)
Optimus
ga je nog de poster pikken tijs08?:D:D:D
John
quote:
Originally posted by tijs08


hoeveel?? :gsmile: :gsmile: :tongue2 :stongue: :rolleyes: :p ;)


lol..kweenie hoeveel:D ik zal es vragen;):p

Jappio
quote:
Originally posted by John


lol..kweenie hoeveel:D ik zal es vragen;):p


als je dan toch bezig bent met vragen :rolleyes: :rolleyes: :D :D
tijs08
quote:
Originally posted by John


lol..kweenie hoeveel:D ik zal es vragen;):p


vraag dan ook gelijk ff of ze posters hebben.. dan hoef ik die niet te jatten ;) :D :D

En Optimus: deze zijn allemaal geplakt.. dus is een hele andere tactiek voor nodig :D, ik zal eens ff op onderzoek uitgaan! :cool:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 
Privacy Statement