return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 
Line-up Decibel Outdoor (pg. 6)
View this Thread in Original format
TranceFool
1 uur vooraan in de hardbass tent bij de dj booth
lijkt me handig toch?
tijs08
Over de meeting plek kan ik morgen meer zeggen. Mijn ouders zijn nu namelijk naar hetzelfde terrein.. voor een Hollands feest. Ze hadden vrijkaartjes aangezien wij gedupeerde zijn (geluid). Ik vond het wel matig dat ik dan geen vrijkaarten kreeg voor morgen, maar goed. Mijn pa zou dus ff kijken of er ergens een goed afspreek punt is (bv. grote palmboom in de lounge ofzo)

hier nog ff de tijden in duidelijke volgorde

Main
Francios 21.00 - 22.00
Klubbheads 22.00 - 23.30
Jean 23.30 - 00.45
Johan Gielen 00.45 - 02.00
Yves de Ruyter 02.00 - 03.00
Marco V 03.00 - 04.30
Jose 04.30 - 05.30
Cosmic Gate 05.30 - 07.00

Hard Bass area
Lars 21.00 - 22.30
DJ Isaac 22.30 - 23.30
DJ Scot Project 23.30 - 01.00
Kai Tracid 01.00 - 02.30
Gary D 02.30 - 04.00
Dana 04.00 - 05.00
Warmduscher 05.00 – 06.00
Pavo 06.00 - 07.00

Back2school area
Prophet 21.00 - 23.00
Gizmo 23.00 - 00.30
Paul 00.30 - 02.00
Rob 02.00 - 03.00
Stanton 03.00 - 04.00
Panic 04.00 - 05.00
Yves 05.00 - 06.00
Darkraver 06.00 - 07.00

BTW.. 1 uur is wel een goede tijd! Dan ben ik al helemaal warmgelopen door dj scot project!!
Jappio
Ben net klaar met werken,, en woeiii heb er zin in :) T wordt vanavond weer een topfeestje :D
John
quote:
Originally posted by Jappio
Ben net klaar met werken,, en woeiii heb er zin in :) T wordt vanavond weer een topfeestje :D

idd.damn ik heb der ook zin in:D
ik moet alleen nog gaan werken:/ en ik ben al zo vertyfd hehe

kan je trouwens een beetje parkeren daaro weet iemand dat toevallig?
tis wel rot dat we met zn 6en in de oto moeten:S
tijs08
Nou mijn pa is dus gisteren op het terrein geweest, en het zag er erg mooi uit zei die :D :D
Er is een open ruimte, waar de 4 tenten omheen staan, en in het midden van deze ruimte staat een 'kroon' van zoon 8 meter hoog.
Maar de beste meeting-plek is toch wel voor de EHBO denk ik, vooral omdat deze erg klein is. Duzzzz....

1 UUR --> EHBO

see ya all there!!!!!

kheb er zin in!!!

[EDIT]
Ze zijn nu op het terrein aan het sound-chekken... en dat hoor ik hier ERG goed... en ik zit dus op 4 km afstand :eyes: :eyes: :D :D!!!!!!
:stongue: :stongue:
[/EDIT]
John
quote:

Ze zijn nu op het terrein aan het sound-chekken... en dat hoor ik hier ERG goed... en ik zit dus op 4 km afstand :eyes: :eyes: :D :D!!!!!!
:stongue: :stongue:

sweeet:)
ScuL
vet :D
heb er zin in
TranceFool
VET, goed werk tijs :).....1 uur EHBO dus....ill be there :D
Dj Lex
Ja ik ben er ook bij. En Jappio dus ook :P
Jappio
ben er ook bij!!! woeii :)

Menno
Ik ben er om 1 uur hor......ben nu ff bij aan het komen van Appie ;)
Jappio
Dit was weer een mooi feestje,,

De avond begon al goed, met Francois in de mainstage. Draaide lekker, en we zaten er meteen in.. Om een uurtje of 10 was het feest afgelopen in de main, de klubbheads begonnen te draaien, dus toen maar snel door gelopen naar de hard bass, waar op dat moment Lars draaide. Dit ging gelijk al stevig, en het betere springnichtenwerk kon beginnen :)

Na een half uurtje nam Isaac het draaien over, en ging eigenlijk verder waar lars was geeindigd. Lekker stevige hardstyle.. Manier van draaien van Isaac vond ik persoonlijk nie overdreven chill, maar de platenkeus was goed, dus we vermaakten ons wel aardig.

Om een uurtje of 23.30 begon Dj Scot Project zn set, en dit was een rustigere, hard trance set.. Stijl van draaien vond ik erg lekker, heb me zeer vermaakt op dat moment in de hardbass tent.

Na wat telefonisch qontact met Tijs deze ook gemeet, en t was zoals alle keren weer supergezellig :) Ook three o three en nog wat vrienden van tijs kwamen we toen tegen, en we zijn nog ff verder gaan feesten in de hardbass zaal.

Toen het tegen enen liep zijn we naar de meetingplek gelopen, waar we Menno, Rinus & Trancefool en vriend nog ff hebben gemeet, aardige gasten allemaal en zeker met Trancefool hebben we op het eind van de avond nog ff flink staan stampen bij cosmic gate :) Daarna zijn we weer teruggelopen naar de Hardbasstent, waar op dat moment Kai Tracid net was begonnen met zn set. Ik had al wat setjes van hem gehoord, en had best een hoge dunk van m. Dit viel voor mij jammerlijk tegen, waarschijnlijk omdat de bass vrijwel niet te horen was. Of dit nou aan de apparatuur lag of aan Kai Tracid zelf dat weet ik niet, maar na een half uurtje zijn we weer naar de main gegaan, waar Johan Gielen (jawel!) net zijn laatste platen draaide. Klonk voor ons al weer een stuk beter, en de partystemming was weer aardig terug.

Daarna was het de beurt aan Yves de Ruyter, voor mij de man van de avond. Hij draaide een hele stevige set, met veel lekkere nummers en ging uiteindelijk nog een half uurtje langer door omdat Marco V wat later kwam.

Marco V begon zijn set met Rebirth, voor mij 1 van de beste nummers ooit. De stemming zat er ondanks wat vermoeidheid dus al weer aardig in, en die ging het laatste deel van de nacht ook niet meer weg. Na Marco gingen we weer terug naar de hardbass zaal, waar Dana het eind van haar set aan het draaien was. Dit was een lekkere binnenkomer, en we gingen gelijk weer door met springnichten :) na een half uurtje nam warmduscher het over en ook dit was wel een lekker setje.

Om 5.30 gingen we weer richting de main, waar Cosmic Gate zou gaan draaien. Ze waren echter al eerder begonnen, en we kwamen in een set waar ze veel nummers van hun eigen cd draaiden, was dus een lekkere set, en een fantastische afsluiter van een mooie avond.

Daarna afscheid genomen van de overige Ta-ers die nog aanwezig waren, en nog ff zitten chillen op een bankje buiten.

Pluspunten:

- strakke organisatie
- betere security, ehbo en toezicht
- goede line-up
- geweldige mede ta-ers :) (heel de avond staan stampen met tijs, three o three, Menno & offcorse lex :))
- het weer
- MC in de main was echt toegevoegde waarde..

Minpunten:

- de bass bij Kai Tracid
- veel pilgebruik (heb er denk ik een stuk of 6 out zien gaan)

Nou, al met al was dit weer een fijn feestje, het was dichtbij, en dankzij lex zn ma zit ik nou om 8.00 al thuis :)

Dit feestje is zeker voor herhaling vatbaar!

LtR!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 
Privacy Statement