|
Line-up Decibel Outdoor (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| ScuL |
Olé!
Ik ga ook :D
Ik zou eerst naar QlubTempo Summer-Edition gaan in de Hemkade, maar aangezien die vriend van me waarmee ik zou gaan niet kan ivm een wedstrijd heb ik besloten met iemand anders naar DB-Outdoor te gaan :D
(moet alleen nog ff kaartjes halen, dat doe ik morgen :p) |
|
|
| John |
| pff waarom staat er geen timetable op die site? ik wil weten hoe laat iedereen waar draait.. |
|
|
| Menno |
| quote: | Originally posted by John
pff waarom staat er geen timetable op die site? ik wil weten hoe laat iedereen waar draait.. |
Bij deze de tijden, gaan we nog meeten trouwens(tijs08 :))
Zo ja, 01.00 bij de EHBO ofzo?
Main
- Marco V 03.00 - 05.30
- Johan Gielen 00.45 - 02.00
- Francios 21.00 - 22.00
- Jean 23.30 - 00.45
- Jose 04.30 - 05.30
- Klubbheads 22.00 - 23.30
- Cosmic Gate 05.30 - 07.00
- Yves de Ruyter 02.00 - 03.00
Back2school area
- Paul 00.30 - 02.00
- Rob 02.00 - 03.00
- Gizmo 23.00 - 00.30
- Panic 04.00 - 05.00
- Prophet 21.00 - 23.00
- Yves 05.00 - 06.00
- Stanton 03.00 - 04.00
- Darkraver 06.00 - 07.00
Hard Bass area
- Kai Tracid 01.00 - 02.30
- Dana 04.00 - 05.00
- Pavo 06.00 - 07.00
- DJ Scot Project 23.30 - 01.00
- Gary D 02.30 - 04.00
- DJ Isaac 22.30 - 23.30
- Lars 21.00 - 22.30
- Warmduscher 05.00 - 06.00 |
|
|
| Jappio |
| Meeten lijkt me wel lachen.. Lex en ik zijn dus wel van de partij (ik sleep m gewoon mee whehe) |
|
|
| ScuL |
tijden staan ook lekker door elkaar.. handig :S
meeting weet ik nog niet.. heb gezelschap, zal ff kijken terplekke :) |
|
|
| Dj Lex |
| Ja is leuk meeten, maar dan ergens in een zaal. Jammer als je dan weer naar de EHBO post moet lopen. Laten we gewoon 1 uur in de hardtrancezaal afspreken. Voorin ofso :P |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Ja is leuk meeten, maar dan ergens in een zaal. Jammer als je dan weer naar de EHBO post moet lopen. Laten we gewoon 1 uur in de hardtrancezaal afspreken. Voorin ofso :P |
zaal? Lex, lieve jongen, het is Decibel Outdoor
dus er is geen zaal!:D:D:D |
|
|
| TranceFool |
er zijn tenten optimus :p
meetinkje lijkt me wel kewl :) |
|
|
| John |
 |
|
|
| Jappio |
| das wel relaxt, vind t altijd wel wat hebben om de sets te horen van een feest waar je zelf bent geweest :) |
|
|
| Rinus |
ondanks dat me been nog niet helemaal 100% is heb ik toch maar besloten om te gaan en ben dus morgen van de partij.
Maaruh hoe zit het nou met die meeting (mijn eerste)? |
|
|
| Dj Lex |
| Hardtrance TENT voorin lijkt mij het beste, aangezien ikzelf geen zin heb om naar buiten te lopen naar die EHBO post. :P |
|
|
|
|