return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 
Line-up Decibel Outdoor (pg. 5)
View this Thread in Original format
ScuL
Olé!
Ik ga ook :D

Ik zou eerst naar QlubTempo Summer-Edition gaan in de Hemkade, maar aangezien die vriend van me waarmee ik zou gaan niet kan ivm een wedstrijd heb ik besloten met iemand anders naar DB-Outdoor te gaan :D
(moet alleen nog ff kaartjes halen, dat doe ik morgen :p)
John
pff waarom staat er geen timetable op die site? ik wil weten hoe laat iedereen waar draait..
Menno
quote:
Originally posted by John
pff waarom staat er geen timetable op die site? ik wil weten hoe laat iedereen waar draait..


Bij deze de tijden, gaan we nog meeten trouwens(tijs08 :))
Zo ja, 01.00 bij de EHBO ofzo?


Main
- Marco V 03.00 - 05.30
- Johan Gielen 00.45 - 02.00
- Francios 21.00 - 22.00
- Jean 23.30 - 00.45
- Jose 04.30 - 05.30
- Klubbheads 22.00 - 23.30
- Cosmic Gate 05.30 - 07.00
- Yves de Ruyter 02.00 - 03.00

Back2school area
- Paul 00.30 - 02.00
- Rob 02.00 - 03.00
- Gizmo 23.00 - 00.30
- Panic 04.00 - 05.00
- Prophet 21.00 - 23.00
- Yves 05.00 - 06.00
- Stanton 03.00 - 04.00
- Darkraver 06.00 - 07.00

Hard Bass area
- Kai Tracid 01.00 - 02.30
- Dana 04.00 - 05.00
- Pavo 06.00 - 07.00
- DJ Scot Project 23.30 - 01.00
- Gary D 02.30 - 04.00
- DJ Isaac 22.30 - 23.30
- Lars 21.00 - 22.30
- Warmduscher 05.00 - 06.00
Jappio
Meeten lijkt me wel lachen.. Lex en ik zijn dus wel van de partij (ik sleep m gewoon mee whehe)
ScuL
tijden staan ook lekker door elkaar.. handig :S
meeting weet ik nog niet.. heb gezelschap, zal ff kijken terplekke :)
Dj Lex
Ja is leuk meeten, maar dan ergens in een zaal. Jammer als je dan weer naar de EHBO post moet lopen. Laten we gewoon 1 uur in de hardtrancezaal afspreken. Voorin ofso :P
Optimus
quote:
Originally posted by Dj Lex
Ja is leuk meeten, maar dan ergens in een zaal. Jammer als je dan weer naar de EHBO post moet lopen. Laten we gewoon 1 uur in de hardtrancezaal afspreken. Voorin ofso :P



zaal? Lex, lieve jongen, het is Decibel Outdoor

dus er is geen zaal!:D:D:D
TranceFool
er zijn tenten optimus :p

meetinkje lijkt me wel kewl :)
John
Jappio
das wel relaxt, vind t altijd wel wat hebben om de sets te horen van een feest waar je zelf bent geweest :)

Rinus
ondanks dat me been nog niet helemaal 100% is heb ik toch maar besloten om te gaan en ben dus morgen van de partij.

Maaruh hoe zit het nou met die meeting (mijn eerste)?
Dj Lex
Hardtrance TENT voorin lijkt mij het beste, aangezien ikzelf geen zin heb om naar buiten te lopen naar die EHBO post. :P
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 
Privacy Statement