return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 
Line-up Decibel Outdoor (pg. 8)
View this Thread in Original format
Dr. Kuipers
quote:
Originally posted by tijs08

geef mij maar snel een feest in de HMH, en dan Trance graag.. want hardstyle vind ik toch steeds minder worden..... (en dan vooral het publiek)



Dat wordt toch echt wachten op Qontact 31-12 :D
Optimus
quote:
Originally posted by Dr. Kuipers


Dat wordt toch echt wachten op Qontact 31-12 :D


je bedoelt Dutch Dimension op 23-11
Dr. Kuipers
quote:
Originally posted by Optimus


je bedoelt Dutch Dimension op 23-11


Hmmm, denk ik eens goed op de hoogte te zijn vergeet ik DD :p
Jappio
quote:
Originally posted by tijs08

geef mij maar snel een feest in de HMH, en dan Trance graag.. want hardstyle vind ik toch steeds minder worden..... (en dan vooral het publiek)


Sluit me er bij aan, en wil zeker weer een feestje mee maken in HMH :) (en dan niet Hollywood :)) 23 nov wordt moeilijk is op mn verjaardag namelijk en mn pa begon al weer te mekkeren dat ik er dan gewoon moet zijn of het niet vieren.. lastige keuze, scheelt namelijk weer flink €€ maar goed..

quote:
Originally posted by tijs08
report komt over het algemeen het meest overeen met die van Jappio...
hoewel hij wel een pluspunt is vergeten bij zichzelf.. oja daar zouden we het niet meer over hebben he (WIE?? :D :D) haphaphap;):D


wie?
tijs08
quote:
Originally posted by Jappio

wie?


ik zou het echt niet weten jongen ;) :D

ff nog wat pics.. dancelinx heb anti-links dus maar ff zo :)

Ik & Dave (Three 'O Three)

2 erg fijne dames waar ik mee was

en ja Optimus, ik probeer ze volgende X ook mee te nemen voor je :D
M5
quote:
Originally posted by Dr. Kuipers


Hmmm, denk ik eens goed op de hoogte te zijn vergeet ik DD :p


eej Kuipers.. wel een beetje blijven opletten.. je 2de fout al vandaag! :tongue2
Jappio
quote:
Originally posted by tijs08


ff nog wat pics.. dancelinx heb anti-links dus maar ff zo :)


Ik & Dave (Three 'O Three)


Erg fijne dames waar ik mee was

en ja Optimus, ik probeer ze volgende X ook mee te nemen voor je :D


Btje creatief omgaan met het beleid dan valt alles te omzeilen tijs :)
Optimus
quote:
Originally posted by tijs08



en ja Optimus, ik probeer ze volgende X ook mee te nemen voor je :D



wanneer was je volgende feest ok alweer?:D:D:D
Dr. Kuipers
quote:
Originally posted by M5


eej Kuipers.. wel een beetje blijven opletten.. je 2de fout al vandaag! :tongue2


Whehehe, ja dat krijg je als je een zaterdag thuis blijft.

Denk je ineens heel veel te weten, maar niet dus :p
TranceFool
Het publiek was idd gewoon fout, zoals ik al zei in de hardbass stond dr een gozer te hakken op de break van Thunder In Paradise :p, foute lui idd. Het geluid in de main vond ik wel goed, bij Marco V stond ie zeker lekker en bij CG ook. In de hardbass was het idd iets minder maar als je beetje vooraan stond vond ik het wel te doen hor :)

stampertje
mee eens ja, Beetje jammer publiek idd. maar ik heb er zelf eigenlijk geen problemen meegehad. Maar ik moet zeggen de ik het toch ook wel vet vond in de B2S tent, tijdens Paul en vooral Rob die ff first rebirth draaide maar dan een paar tandjes hoger :crazy: (ik heb dat nummer echt vaak gehoord, volgens mij was het de theme ofzo.)

Verder vond ik t geluid overal wel ok trouwens (maar ben dan ook alleen in voorin de zalen geweest. Vooral de main was erg hard. Was trouwens wel geinig; al dat verdampte zweet begon op een gegeven moment gewoon naar beneden te regenen vanaf die ijzeren balken :confused:. T mooiste was dat er tijdens Cosmic Gate als er na een "stilte" weer een harde bass ingegooid werd, er gewoon een straaltje naar beneden kwam.

Maar ik vond t toch wel een geslaagd feessie alleen ik had niet gekeken waar en hoe laat de meeting was dus die heb ik gemist:( Uiteindelijk ben ik wel op de EHBO geweest om een paracetamol te halen om dat er nog 55uur PTT uit de week ervoor in mn rug zat waar ik een beetje last van kreeg.
ScuL
quote:
Originally posted by TranceFool
Het publiek was idd gewoon fout, zoals ik al zei in de hardbass stond dr een gozer te hakken op de break van Thunder In Paradise :p, foute lui idd.

Het geluid in de main vond ik wel goed, bij Marco V stond ie zeker lekker en bij CG ook. In de hardbass was het idd iets minder maar als je beetje vooraan stond vond ik het wel te doen hor :)


Misschien was ik die gozer wel, ik weet niet meer tijdens wel DJ het was, volgens mij Dana of Warmdüscher.... Een meisje zag dat ik Airmax droeg en vroeg me of ik eens voor wilde doen hoe ik kon 'gabberen' dus nou vooruit. Toen ging ze een of ander vaag verhaal ophangen over dat ze zelf motorisch gestoord was en niet haar armen en benen tegelijk kon bewegen oid, vet leip.

Het geluid in de hardbass vond ik vies tegen vallen, alleen vooraan was het relaxed maar daar werd je zowat vertrappeld (helemaal tijdens Dana). In de main stond 't volume op een puik niveau idd.

-edit-

ow had alleen je 2e post gelezen, ik ben niet kaal :) [thank god]
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 
Privacy Statement