|
Line-up Decibel Outdoor (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Jappio |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Yes Jappio en ik zijn van de partij. kheb de kaartjes liggen :P |
dank u lex :) |
|
|
| John |
ik kom ook nog steeds:D
helaas niet gratis omdat iemand 'vergeten' was om die gratis kaarten te regelen voor dat ze op vakantie ging :s
nou ja dan maar betalen hoor:)
/me heeft er zin in:D
kaartjes zijn volgens mij nog gewoon te krijgen toch? of ist nu uitverkocht? (waar maak ik me druk om ik heb een kaartje:p:rolleyes: :)) |
|
|
| Menno |
| Ik kom ook nog steeds, ga na mysteryland ff een kaartje halen heb nu nml. nog geen geld. |
|
|
| Rinus |
Was van plan vandaag kaarten te halen nadat ik gisters een vrije dag had geregeld. Loop ik gisters een cafe uit met een glas in me voorzak en toen moesten we opeens rennen. Pleur ik zo op de grond dat glas kapot. Heel me bovenbeen naar de tering.
Ik kan voorlopig niet stampen :mad: |
|
|
| AlFerox |
| quote: | Originally posted by Rinus
Was van plan vandaag kaarten te halen nadat ik gisters een vrije dag had geregeld. Loop ik gisters een cafe uit met een glas in me voorzak en toen moesten we opeens rennen. Pleur ik zo op de grond dat glas kapot. Heel me bovenbeen naar de tering.
Ik kan voorlopig niet stampen :mad: |
moet je ook niet proberen om glazen te jatten he! ;) |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by AlFerox
moet je ook niet proberen om glazen te jatten he! ;) |
IDD, eigen schuld.......:p |
|
|
| Rinus |
Ik zal wel de enige zijn die dat doet :D
Maarja 4Elements dan maar. |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by Rinus
Ik zal wel de enige zijn die dat doet :D
Maarja 4Elements dan maar. |
Nee hor dat doe ik ook :) tequila glazen rulen!
maar dan moet je natuurlijk niet op je bek gaan daarna hè slimpie :) |
|
|
| TranceFool |
| w0p w0p......ik heb ook kaartjes......joepie :D:D. Zoals boozywoozy zou zeggen.....let the party begin :p:D |
|
|
| stampertje |
| quote: | Originally posted by TranceFool
w0p w0p......ik heb ook kaartjes......joepie :D:D. Zoals boozywoozy zou zeggen.....let the party begin :p:D |
Keb ze ook gehaald (er waren nog best veel trouwens). Nou volgens mij gaat t halve forum erheen... |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by stampertje
Keb ze ook gehaald (er waren nog best veel trouwens). Nou volgens mij gaat t halve forum erheen... |
whehehe nou dat laatste zal wel meevallen hor ;) |
|
|
|
|