return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 
Line-up Decibel Outdoor (pg. 4)
View this Thread in Original format
Jappio
quote:
Originally posted by Dj Lex
Yes Jappio en ik zijn van de partij. kheb de kaartjes liggen :P


dank u lex :)
John
ik kom ook nog steeds:D
helaas niet gratis omdat iemand 'vergeten' was om die gratis kaarten te regelen voor dat ze op vakantie ging :s
nou ja dan maar betalen hoor:)
/me heeft er zin in:D

kaartjes zijn volgens mij nog gewoon te krijgen toch? of ist nu uitverkocht? (waar maak ik me druk om ik heb een kaartje:p:rolleyes: :))
Menno
Ik kom ook nog steeds, ga na mysteryland ff een kaartje halen heb nu nml. nog geen geld.
Rinus
Was van plan vandaag kaarten te halen nadat ik gisters een vrije dag had geregeld. Loop ik gisters een cafe uit met een glas in me voorzak en toen moesten we opeens rennen. Pleur ik zo op de grond dat glas kapot. Heel me bovenbeen naar de tering.

Ik kan voorlopig niet stampen :mad:
AlFerox
quote:
Originally posted by Rinus
Was van plan vandaag kaarten te halen nadat ik gisters een vrije dag had geregeld. Loop ik gisters een cafe uit met een glas in me voorzak en toen moesten we opeens rennen. Pleur ik zo op de grond dat glas kapot. Heel me bovenbeen naar de tering.

Ik kan voorlopig niet stampen :mad:



moet je ook niet proberen om glazen te jatten he! ;)
TranceFool
quote:
Originally posted by AlFerox


moet je ook niet proberen om glazen te jatten he! ;)

IDD, eigen schuld.......:p
Rinus
Ik zal wel de enige zijn die dat doet :D
Maarja 4Elements dan maar.
Jappio
quote:
Originally posted by Rinus
Ik zal wel de enige zijn die dat doet :D
Maarja 4Elements dan maar.


Nee hor dat doe ik ook :) tequila glazen rulen!








maar dan moet je natuurlijk niet op je bek gaan daarna hè slimpie :)
TranceFool
w0p w0p......ik heb ook kaartjes......joepie :D:D. Zoals boozywoozy zou zeggen.....let the party begin :p:D
stampertje
quote:
Originally posted by TranceFool
w0p w0p......ik heb ook kaartjes......joepie :D:D. Zoals boozywoozy zou zeggen.....let the party begin :p:D


Keb ze ook gehaald (er waren nog best veel trouwens). Nou volgens mij gaat t halve forum erheen...

TranceFool
quote:
Originally posted by stampertje


Keb ze ook gehaald (er waren nog best veel trouwens). Nou volgens mij gaat t halve forum erheen...

whehehe nou dat laatste zal wel meevallen hor ;)
Jappio
ik ga :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 
Privacy Statement