|
Line-up Decibel Outdoor (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Dj Lex |
^^^^^^^^^^^^^Dit is ook zo'n beetje mijn verhaal, aangezien ik met Jasper gekomen was ^^^^^^
Ālleen aan teo te voegen dat ik het weer geweldig naar me zin gehad heb, meet Jappio en de andere Ta'ers waaronder Three O Three en Tijs08 en nog wat anderen.
Dj Scot Project draaide gewoon Overdrive weer en Thunder in paradise! :crazy: :crazy: :crazy: Echt heerlijk om dat soort klassiekers weer eens voorbij te horen komen.
Johan Gielen draaide als laatste nummer The Oboe song (Green Martian Remix). Dit was 1 van de hoogtepunten van de avond, omdat dat een geweldig nummer blijft.
Yves de Ruyter draaide echt geweldig. Had ik niet verwacht. Naja geweldig, was gewoon een lekker set. Begon wat harder en naar het eind toe werd het steeds meer trance. Beetje jammer dat ie Twisted en Flight draaide en nog achter mekaar ook. Kan je beter niet meer doen vind ik :sadgreen:
Marco V draaide ook weer lekker, zoals ik eigenlijk alleen maar gewend ben van hem. Blijft 1 van me favo dj's. Jammer dat hij maar een uurtje draaide.
Als laatst Cosmic Gate dieons wkkr moesen houden tot het eind. Heb veel nummers van het nieuwe album gehoord, zoals The milky way and als laatste tune Raging, maar ook natuurlijk The truth and The wave.
Nou toen weggegaan waar me moeder stond te wachten op ons :P Onze eigen BOB lol. Wel relax om eens 8 uur thuis te zijn.
Al met al een geslaagd feestje :P |
|
|
| John |
zoow tering..relax feesje:) het enige minpunt was dat je bij kai tracid gewoon normaal kon praten.. :/
verder was et echt een vet feesje..parkeerplaats was een pokke end lope alleen... op de terug weg dan:rolleyes:
zow pff ik ben brak nu.. ik weet geeneens meer wie ik gehoord heb hehe
scot project..kai tracid..stukje jean en gielen...paul..marco v..dana..yves deruyter..warmduscher..stukje jose en cosmic gate dacht ik:)
beste vd avond waren dana en cosmic gate voor mij. |
|
|
| Bellie |
Vond er niet zoveel aan. Alleen die main tent was wel ok. Sfeer vond ik gespannen,aankleding was echt geeneens een 1 waard.Echt somber zag het eruit. 1 lichtdingetje in het midden van terrein.En om het wat lichter te maken gebruikten ze de lampen van een voetbalveld wat ernaast lag. Heb me wel vermaakt,nog wat TA-ers gezien (die aardig los gingen :p ).Voor mij iig geen Decibel meer.
GREETZ!! |
|
|
| TranceFool |
ha eindelijk kan ik reportje schrijven.....het forum werktie nie echt mee :rolleyes:
Ik kwam om ongeveer half 12 aan op decibel outdoor met een maat van mij.....wij snel naar Scot Project gerend want die wilde ik niet missen (vanwege het gehaast waarschijnlijk de EHBO-tent nie gezien :p). Scot draaide erg lekker, heel veel van zn eigen producties wat aan de ene kant wel jammer is maar goed het zijn vette tracks dus ja waarom niet dan he :D. Thinder in Paradise woooeeeii :D:D helemaal uit mn dak Overdrive ook altijd vet om nog es te horen. Heb tijdens Thunder in Paradise echt in een scheur gelegen, dat nummer heeft zo'n vette break en op een gegeven moment gaattie sneller stond er een kale gabbeer naast me begint ie ineens keihard te hakken tijdens die break :D:D....maar goed scot project vond ik erg vet. Hij draaide ook nog Outta Space, ook erg leuk. Toen was het iets voor 1 dus ik op het kaartje kijken naar de EHBO tent die dus heel dichtbij moest zijn (of ik ben erg scheel) moesten we dus terug naar het begin lopen en had ik bijna de meeting weer gemist, was nog net op tijd :p. Na ff geluld te hebben met verschillende TA's richting Kai Tracid.....ik was alleen iedereen al weer kwijt bij het grasveld ongeveer....erg lomp :D. Dus maar ff wat te drinken gehaald en toen naar Kai waar ik later de rest van de TA's weer zag. Kai Traicid begon nie erg goed, eigenlijk best slecht. Toen Lex en Jappio besloten weg te gaan en later Tijs met anderen em ook smeerden dacht Kai vast van kom laat ik nu wat steviger gaan draaien :D, jullie gingen dus pesies op het verkeerde moment weg :p. Klonk later best aardig. Na Kai nog ff stukkie Gary D meegepakt en toen naar de main waar Yves nog stond te draaien. Heb Yves zn set dus nie echt gevolgd stond dus ook raar te kijken dattie Flight draaide maar goed, einde was wel kewl met wat houseclassix. Marco V was wat vertraagd maar draaide echt superlekker. Analog System - Stupid....megaaaaaplaat :D:D. Verder ook hier weer veel eigen producties maar dat mocht de pret niet drukken. Vond dat Marco V wel veel hardtrance plaatjes draaide maar dat was op dit feessie wel te verwachten. Marco V zn set was jammer genoeg erg kort, ze hielden zich toch blijkbaar aan het tijdschema. Daarna Jose hek nog stukje van gehoord toen ik ff buiten op een bankie zat...klonk zeker nie verkeerd (begin dan wat ik heb gehoord) Toen ff naar Dana geweest, die tent daar ginge helemaal los, was ook erg druk daar. Was aardig hard daarzo, het stikte ook van de springnichten :p. Na Dana ff Warmduscher meegepakt had ik ietsie meer van verwacht maar hij draaide toch zeker wel aantal hele vette platen. Voor de derde keer op een avond uit mn dak gegaan op Hardcore will never die :rolleyes: :D . Na Warmduscher naar Cosmic Gate gegaan op de main waar ik de andere TA's weer tegenkwam, met zn allen nog ff flink uit ons dak gegaan, was vet :). Cosmic Gate was erg lekkere afsluiter, ook hier weer veel eigen producties maar verder niks te klagen, lekkere hardtrancenummertjes :). Om iets over half 7 ff afscheid genomen van alle TA's want we wilde de drukte beetje voor zijn. Achteraf nie echt slim want we moesten toch nog 20 min. wachten op de metro en op beurs ook nog es een half uur :D. Vondet ook erg kewl om es wat TA's te meeten, Lex Jappio, Tijs, Three O Three, Menno en Rinus...weetnie of ik iemand vergeten ben, ben nooit zo goed in namen en gezichten onthouden :p, zal zeker vaker gebeuren.
Nog wat verder plus- en minpuntjes. Ik vreesde al voor het publiek wat er op af zou komen, dat begon al toen we in de metro stonden. Allemaal kalle knarren en boze koppen die het lied van feyenoord zongen. Gelukkig stonden die grotendeels in de B2S tent waar oldskool gedraaid werd. Ik ben daar voor de gein ff gaan kijken, maar toen ik daar kwam werd er echt keiharde hardcore gedraaid hehe, was op zich wel kewl om te zien maar vond dat publiek gewoon heeeel fout. Toch geen vechtpartijen gezien, alles goed gegaan tot in de bus dan. Een of andere brede vieze buitenlander vond het nodig om mij voor echt niks uit te schelden voor ******-lijer bla bla je weet het wel. Ik hem gewoon laten lullen totdat die begon te roggelen en met cola en bier begon te spugen, zn vrienden zaten erbij en keken ernaar en ik en mn maat hadden geen zin in ruzie dus zijn we maar voorin de bus gaan zitten, erg triest :(.
Verder echt heeel veel pillenslikkers, hebbik op zich geen problemen mee maar sommige mensen (die er teveel ophebben) worden echt vervelend, mensen die zeg maar op 10 vierkante meter willen dansen ;). Ander klein minpuntje was dat ik veel dezelfde nummers heb gehoord bij verschillende DJ's, Follow Me 3x, Hardcore will never die 3x.....wel vette nummers, ben ook elke keer weer uit mn dak gegaan maar toch...Licht was ook niet echt denderend. Dat waren de kleine minpuntjes die ik er toch ff uit wilde halen. Het publiek vond ik een iets groter minpunt, maarja alles goed verlopen verder.
Qua pluspunten.....vervoer was erg goed geregeld, voor 5 euro kon ik op de heenweg zo instappen en op de terugweg ook. Organisatie was echt heeeel erg goed. Beveiliging liep er ook zat rond. In de tenten zag ik ook vaak beveiliging lopen. Eten en drinken was ook gewoon goed geregeld (alleen wel slim dat je munten per 5 moest kopen en een hamburger 3 muntjes was :D). Terrein was ook goed je was binnen 30 sec. van de ene naar de andere tent :). De muziek vond ik ook erg goed, wat ik ervan had verwacht :). Dat was het wel zo'n beetje denkik, geslaagd feessie :)
Oja ik ga nu eerst ff op dancelinx een foto bekijken ;) :p |
|
|
| Jappio |

Woeiiii!
 |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Jappio

Woeiiii! |
Tijs je ziet er een beetje :crazy: uit:D:D:D |
|
|
| Rinus |
Was zeker een kickuh feessie, ik begon de avond in de b2s waar lekker stevig gedraaid werd door gizmo en paul. Ben daarna eigenlijk heel de avond in de main geweest, de rest was gewoon te druk vooral toen dana draaide. Gielen bakte er trouwens weer niks van en idd de ruyter en cosmic gate waren de dj's van de avond.
Minpunten waren vooral de wc (1 euro), geluid vond ik niet super en de aankleding was niet echt bijzonder.
Laterss |
|
|
| Menno |
| quote: | Originally posted by Bellie
Vond er niet zoveel aan. Alleen die main tent was wel ok. Sfeer vond ik gespannen,aankleding was echt geeneens een 1 waard.Echt somber zag het eruit. 1 lichtdingetje in het midden van terrein.En om het wat lichter te maken gebruikten ze de lampen van een voetbalveld wat ernaast lag. Heb me wel vermaakt,nog wat TA-ers gezien (die aardig los gingen :p ).Voor mij iig geen Decibel meer.
GREETZ!! |
Ben het helemaal met je eens, ik vond er ook weinig aan. Cosmic gate maakte wel wat goed op het einde maar dit was duidelijk het slechtste feest waar ik ooit geweest ben.
Er was idd een gespannen sfeer, normaal gaat iedereen altijd los maar gisteren weinig mensen uit hun bol zien gaan.
Het geluid was helemaal bagger, in de Main ging het nog wel maar in de HB area was het dus echt . Ben ik niet gewent van B2S-Events want na een 'normale' HardBass heb ik altijd een piep van hier tot China in mijn horen. Hardhouse moet gewoon hard anders is er geen #$%$$% aan vind ik.
Ik heb de avond ook weinig nieuwe nummers gehoord. Yves, Marco V en Cosmic Gate draaide wel een paar (voor mij) onbekende vette nummers maar voor de rest vond ik de muziek gewoon 'standaard'.
TA-mensen waren daarentegen wel kick ;), we hebben lekker met zijn allen de hele avond staan springen(voor zover dan ging) :) |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by Rinus
Minpunten waren vooral de wc (1 euro), geluid vond ik niet super en de aankleding was niet echt bijzonder.
Laterss |
Ik heb die hele grote wc tussen de main en de hardbasstent genomen ;) koste helemaal nix :) |
|
|
| Rinus |
| quote: | Originally posted by Jappio
Ik heb die hele grote wc tussen de main en de hardbasstent genomen ;) koste helemaal nix :) |
Na een tijdje ben ik die ook maar gaan gebruiken en das maar goed ook anders was ik zowiezo 10 euro kwijt geweest. |
|
|
| Nook |
| ik vond het koel. vooral the first rebirth was leuk om te horen. |
|
|
| tijs08 |
overall vond ik het toch niet echt zoon goed feest, als toen ik er rondliep..
(tis dat het 20 minuten lopen is.. maar kmoet nog zien of ik op de volgende editie te vinden ben)
Ik heb het echt super naar mijn zin gehad, en dat kwam dan vooral door de directe mensen om me heen! Was echt cool om op een gegeven moment met 15 man te staan die elkaar kennen!
big thanxx duzz 2: Menno, Jappio, Lex, Remco, Three 'o Three (mijn stamp maatje:D) en vele anderen!! :D :D you made my party!!
Geluid was inderdaad bagger!! en de sfeer.........
Boeren en (ex)gabbers! Duzzz precies het publiek waar ik (en velen met mij) een schurft hekel aan hebben! En ik voelde me er dus ook ECHT niet op mijn gemak.
En is het niet waar hoor.. tijdens jassen ophalen wat dus echt KUT geregeld was, moest ik me door 100 man zien te wringen (met 4 jassen) en ja.. ze zouden eens aardig doen die &%$#&-lijers
... KLAP op mijn hoofd.. dat was toch wel weer jammer :(
geef mij maar snel een feest in de HMH, en dan Trance graag.. want hardstyle vind ik toch steeds minder worden..... (en dan vooral het publiek)
report komt over het algemeen het meest overeen met die van Jappio...
hoewel hij wel een pluspunt is vergeten bij zichzelf.. oja daar zouden we het niet meer over hebben he (WIE?? :D :D) haphaphap;):D |
|
|
|
|