|
Line-up Decibel Outdoor (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by T.Snake
Dit feessie is zeker dichtbij, ik ga er naar toe;) |
HEheeeee! kijk eens aan! zie t nu pas, maar das zeker erg dichtbij! Gewoon nog een hoeksche waarder op t forum! Heb je je al ff voorgesteld in de Newbie thread?? ik kijk wel ff! Zeker een vaste alcazar ganger??
Ok jongens kheb ff een lijste gemaakt van de mensen die tot nu toe hebben aangegeven te gaan!
ZEKER:
TranceFool
Menno
total woot
tijs08
Optimus
snarfi
Jappio
T.Snake
John
PartyHardy!
ONZEKER ;)
zarch
Emphelator
Rinus
DjSuez :D
Funk Einsatz :D |
|
|
| Jappio |
| heey tijs, volgens mij gaat lex ook :) |
|
|
| T.Snake |
| quote: | Originally posted by tijs08
HEheeeee! kijk eens aan! zie t nu pas, maar das zeker erg dichtbij! Gewoon nog een hoeksche waarder op t forum! Heb je je al ff voorgesteld in de Newbie thread?? ik kijk wel ff! Zeker een vaste alcazar ganger??
Ok jongens kheb ff een lijste gemaakt van de mensen die tot nu toe hebben aangegeven te gaan!
ZEKER:
TranceFool
Menno
total woot
tijs08
Optimus
snarfi
Jappio
T.Snake
John
PartyHardy!
ONZEKER ;)
zarch
Emphelator
Rinus
DjSuez :D
Funk Einsatz :D |
Alcazar ganger nou nee:mad: |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by T.Snake
Alcazar ganger nou nee:mad: |
HAha!! Mooi! precies de reactie die ik hoopte te krijgen!! wat een ballen/turken/kinderspeel-TENT is dat zeg :D
Niet dat ik er nooit ben geweest.. in mijn pubertijd bijan iedere week... maar das ook alweer 3 jaar geleden! |
|
|
| kreischer2000 |
moet maar eens kijken of ik hier naartoe kan! line-up is meesterlijk! k kom alleen die dag daarvoor terug van 3 weken spanje! maja is op zicht best te doen! kijken of hier nog wat mensen geinterreseerd zijn om mee te gaan!
edit: waarom is dit van zondag op maandag? |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by kreischer2000
edit: waarom is dit van zondag op maandag? |
hoe kom je daar dan bij? tis gewoon van Zaterdag op zondag hoor! :D |
|
|
| kreischer2000 |
| quote: | Originally posted by tijs08
hoe kom je daar dan bij? tis gewoon van Zaterdag op zondag hoor! :D |
oepsie hehe ik dacht dat zondag de 31ste was:clown:
humz dan is er wel een grote kans dat ik erheen kan. kom ik overdag thuis en dan 's avonds feesten! ff vragen of mijn ouders het daar mee eens zijn |
|
|
| tijs08 |
| quote: |
ZEKER:
TranceFool
Menno
total woot
tijs08
Optimus
snarfi
Jappio
T.Snake
John
PartyHardy!
Dj Lex
ONZEKER ;)
zarch
Emphelator
Rinus
DjSuez :D
Funk Einsatz :D |
He mannen!! klopt deze lijst nog? kweet dat het midden in de vakantie si dat niet iedereen er is.. maar tis al over 2 weken natuurlijk.
Ik ga zowieso! Heb nu 2 kaarten voor me liggen.. (naast die van Mysteryland :D ... alleen die van 4-element ontbreken nog :D ) |
|
|
| Dj Lex |
| Yes Jappio en ik zijn van de partij. kheb de kaartjes liggen :P |
|
|
| franzelare |
Ik weet nog niet of ik ga maar ik zit er wel sterk over te denken! ikzit overdag in utrecht dan dus dan kan ik ook wel even door gaan :)
Het is wel een redelijk standaard line-up maar wel lekker bruut! |
|
|
| Rinus |
| Ik zit nog een beetje te rekenen met me bankrekening :sadgreen: maar als ik een kaartje laat ik het zeker effe weten |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by tijs08
He mannen!! klopt deze lijst nog? kweet dat het midden in de vakantie si dat niet iedereen er is.. maar tis al over 2 weken natuurlijk.
Ik ga zowieso! Heb nu 2 kaarten voor me liggen.. (naast die van Mysteryland :D ... alleen die van 4-element ontbreken nog :D ) |
Ik kom wel, heb alleen nog geen kaartje, die moet dus ff snel gekocht worden :) |
|
|
|
|