|
TA hub
|
View this Thread in Original format
| eXeTik |
טוב... אז למי שעוד לא מכיר כל הפרטים נמצאים ב:
http://www.tranceaddict.com/forums/...&threadid=52231
כל שאלה\תגובה ומה שלא יהיה שימו פה...
| quote: | Originally posted by DjChook
שתי שאלות
א. אם אני עשיתי רק שאחד כל פעם יוכל להוריד ממני
אני יכול להוריד רק מאחד כל פעם
או שזה לא קשור ?
|
לא נראה לי זה קשור, אני שמתי 2 ומוריד 3
אבל בכל מקרה... אל תהיה זונה- שים לפחות 2 :)
| quote: | Originally posted by DjChook
ב. אתם מצליחים להוריד דברים ?
קודם כל שבשביל להוריד שיר אני צריך לסמן את כל ה 20 שיש להם אותו
ואז יעני 18 בערך לא עובדים, יעני הם כל החיים תפוסים
והשיר יורד פעמיים
משהו יודע איך לטפל בזה ? |
תראה, אתה מחפש שיר... אחרי זה זה מציג לך רשימה של תוצאות
אתה עובר על התוצאות, ולפני שאתה בוחר להוריד את הטראק יש שם עמדה של
"slots"
תבחר יוזר שיש לו לפחות מקום 1 פנוי וזה יוריד לך בלי בעיות... |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by eXeTik
תראה, אתה מחפש שיר... אחרי זה זה מציג לך רשימה של תוצאות
אתה עובר על התוצאות, ולפני שאתה בוחר להוריד את הטראק יש שם עמדה של
"slots"
תבחר יוזר שיש לו לפחות מקום 1 פנוי וזה יוריד לך בלי בעיות... |
חחחח
אני הכי מטומטם בארץ
(חוץ מאורן)
ואם מישהו טוען שאני יותר מאורן, אפילו עם אורן טוען, אני אספר לכם משהו שהוא עשה עכשיו
LOL
בכל מקרה
אני חשבתי שאם יש
0/5
אז יעני אף אחד לא מוריד ממנו
לא שזה
SLOTS OPEN
חחח בכל מקרה
אני לא יכול לשים יותר מאחד למה אז הם מזיינים את כל הקו ואני משתף את החיבור המסכן של 10 קיי יוצא עם עוד 4 מחשבים
סו מי !
:) |
|
|
| eXeTik |
האמת- גם אני חשבתי ככה בהתחלה
זה באמת מבלבל, אבל אחרי שניה אתה מבין שזה
open slots
ולא
taken slots :)
בכל מקרה...
אני על
Double ISDN
שזה
14k/sec u/l & d/l stram
אז אם אני יכול גם אתה יכול :) |
|
|
| DjChook |
הרגע הסברתי לך שאני ברשת של 5 מחשבים על 10 קיי
אתה יודע כמה זה יוצא ?
כי יש חלוקה |
|
|
| oren_naor |
| quote: | Originally posted by DjChook
חחחח
אני הכי מטומטם בארץ
(חוץ מאורן)
ואם מישהו טוען שאני יותר מאורן, אפילו עם אורן טוען, אני אספר לכם משהו שהוא עשה עכשיו
LOL
בכל מקרה
אני חשבתי שאם יש
0/5
אז יעני אף אחד לא מוריד ממנו
לא שזה
SLOTS OPEN
חחח בכל מקרה
אני לא יכול לשים יותר מאחד למה אז הם מזיינים את כל הקו ואני משתף את החיבור המסכן של 10 קיי יוצא עם עוד 4 מחשבים
סו מי !
:) |
גברררררררררר
תתחיל להירגע גבר
:-)
אז הסברת לי מה עושים
אז אני לא משהו באנגלית
אבל תזכיר לי מי עף מהירושה כי הוא זבלבל בספרות???
:D :D :D :D :D :D :D :D |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by oren_naor
גברררררררררר
תתחיל להירגע גבר
:-)
אז הסברת לי מה עושים
אז אני לא משהו באנגלית
אבל תזכיר לי מי עף מהירושה כי הוא זבלבל בספרות???
:D :D :D :D :D :D :D :D |
א. אני לא אשם שאני רושם לך לרשום
IP: 222.222.222.222
אתה רושם את זה עם ה
IP:
ובקשר לסבתא
היא נירגעה שהיא שמעה שהגישו אותי במחשבים על 100
ובתנך על 90
וחכה.. שנה הבאה תלמד את זה
ואז תדבר |
|
|
| oDrori |
ביזיון... טוב מחקתי את הטרד שלי והעברתי הנה (בשביל הרקורד, שלי היה פה קודם... :p )
---
צריך להוריד ממנו קודם קובץ קטן שמסתיים Browse כדי לעשות למישהו
, קובץ קטן אבל כדי להוריד אותו צריך .dclist
Free slot,
שאותו צריך כדי להוריד קובץ.
אם יש לך קובץ באותו שם וגודל כמו קובץ שאתה מנסה להוריד, תוכל לבחור אם זה שאתה מוריד ישכתב את הקודם או ימשיך אותו (ניתן לשנות שמות של קבצים כדי להמשיך אחד מהשני ובכלל לנצל את זה כדי לעשות
Resume).
אם אתה רוצה להוריד קובץ אין טעם להוריד מכמה אנשים שונים כי אתה מוריד רק מאחד בבת אחת. הכי טוב למצוא מישהו שי לו סלוט פנוי ולהוריד ממנו, אם לא מסתיים לחפש שוב ולמצוא עוד מישהו כזה ואם אפשר, לעשות
Resume.
בד"כ רצוי להוריד מבין המשתמשים עם סלוט פנוי מזה שיש לו הכי הרבה מקסימום סלוטים כי הוא בד"כ בעל החיבור הכי מהיר.
----
נ.ב.
| quote: | Originally posted by DjChook
ובקשר לסבתא
היא נירגעה שהיא שמעה שהגישו אותי במחשבים על 100
ובתנך על 90
וחכה.. שנה הבאה תלמד את זה
ואז תדבר |
:haha: :haha: :haha: |
|
|
| oren_naor |
| quote: | Originally posted by DjChook
א. אני לא אשם שאני רושם לך לרשום
IP: 222.222.222.222
אתה רושם את זה עם ה
IP:
ובקשר לסבתא
היא נירגעה שהיא שמעה שהגישו אותי במחשבים על 100
ובתנך על 90
וחכה.. שנה הבאה תלמד את זה
ואז תדבר |
מאיפה אני אמור לדעת???
עם IP
בלי IP
העתקתי מה שרשמת לי
:-)
ותנ"כ זה המקצוע היחיד שיש לי בו מעל 80 בתעודה אז תרגע גבר
בקשר לספרות אני מקווה לא ליפול על המורה שך
שמעתי זונה חושרמוטה...
:-) |
|
|
| DjChook |
צריך למצוא איזה שרת שם של
WAREZ
או אולי לפתוח אחד...
מה אתם אומרים ? |
|
|
| eran |
אחי איפה תפתח אחד?
:( |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by DjChook
צריך למצוא איזה שרת שם של
WAREZ
או אולי לפתוח אחד...
מה אתם אומרים ? |
יש שם פול, תסתכל ב
public hubs |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by eXeTik
יש שם פול, תסתכל ב
public hubs |
טוב תשמע אחי זה שנהיית לי תותח בתוכנה הזאתי לא אומר שאני מבין מה עושים שם
:wtf: |
|
|
|
|