return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 
03/04/2010 Trance Energy, Utrecht (pg. 13)
View this Thread in Original format
pzK
quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
Zijn laatste plaat vond ik heersen trouwens :crazy: :crazy: :crazy: (blijkbaar "Dustin Zahn - Strangers To Ability (Len Faki Podium Mix)"). Lekker stevig :D
Plaat is idd geniaal, zeker wanneer hem zo extreem is upgepitched, maar het heerlijkste stuk van die track laat em dan niet uitspelen. :(
Push2005
Leuk feestje, heb me wel geamuseerd :)

+++ Arnej: super muziek en geweldige sfeer
++ Daniel Wanrooy: uitstekende platenkeuze
+ Gareth Emery: goede afwisseling na de rest van main
+ Ferry Tayle: verrassend genoeg heel sfeervol en niet t� unicorn :p
+ niet te druk

- belichting in main
- above & beyond: oeverloos saai
-- een flesje water kost 5 euro ?! piss off
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Push2005
-- een flesje water kost 5 euro ?! piss off

ik vond de prijs van het bier schandaliger; 2,5 euro voor een minibekertje dat ge bijna in ��n teug kon uitdrinken
Gladius
++Ferry Tayle die afsloot met zijne remix van Midway - Amazon en met Jurgen Vries - The theme (Dumonde remix) :eyespop:
+BT - Flaming june
+gratis wc's
+ehmmmmmmm... :(
-geluid & licht in de main
-above & beyond, wat ne platte kak was da zeg, zo'n bende janetten! =p
-geluid in de future stond weeral veel te hard. Door die zware beats was het zeer moeilijk om de melodie�n te horen. Zo dacht ik bv dat het bij Oceanlab - Siren Of The Sea om ��n of andere hardere remix ging, bleek het toch gewoon de club mix te zijn...

hm neen, dit doe ik niet meer, ik heb me weeral laten vangen. Voor uplifting trance moet ge duidelijk niet (meer) naar TE gaan. Zo ontzettend frustrerend om een ganse nacht te wachten op een paar goei platen. it
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Gladius
hm neen, dit doe ik niet meer, ik heb me weeral laten vangen. Voor uplifting trance moet ge duidelijk niet (meer) naar TE gaan. Zo ontzettend frustrerend om een ganse nacht te wachten op een paar goei platen. it

gewoon de verkeerde dj's gekozen om te volgen! Ik vond het net ��n van de betere edities met juist w�l veel goeie trance en net minder pure tech trance ed. Ik heb op het half uurtje A&B weinig slechts gehoord

en geluid in de Future was idd te hard
MikeVee
quote:
gewoon de verkeerde dj's gekozen om te volgen! Ik vond het net ��n van de betere edities met juist w�l veel goeie trance en net minder pure tech trance ed.

Dat is ook mijn mening.
Gladius
quote:
gewoon de verkeerde dj's gekozen om te volgen! Ik vond het net ��n van de betere edities met juist w�l veel goeie trance en net minder pure tech trance ed. Ik heb op het half uurtje A&B weinig slechts gehoord

en geluid in de Future was idd te hard

als ik het lees waren de sets van Super8&Tab & Gareth Emery dus zeer de moeite?
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Gladius
als ik het lees waren de sets van Super8&Tab & Gareth Emery dus zeer de moeite?

smaken verschillen natuurlijk, maar ik vond die zeker de moeite :p

Hieronder de tracklist van Gareth Emery zijn set, voor zover die uitgezonden is toch. De laatste tracks ontbreken namelijk doordat ze zijn overgeschakeld naar W&W

Gareth Emery 04:35 � 05:45
01. OceanLab vs. Gareth Emery - On A Metropolis Day (Myon & Shane 54 Mashup)
02. ID - ID
03. Lange, Andy Moor, Komytea & Tiesto - Lethal Stadium Four (Gareth Emery Re-Edit)
04. Gareth Emery - Global (Club Mix)
05. Rank 1 & Jochen Miller vs John O'Callaghan - Find The Great Escape (Gareth Emery Re - Edit)
06. Ben Gold - Sapphire (Trance Mix)
07. Gareth Emery - Exposure
08. Gareth Emery - Untitled
09. Paul Van Dyk Feat Johnny McDaid - We Are One (Giuseppe Ottaviani Remix)
10. Ben Preston Feat Susie - Remember Me (Daniel Kandi's Flash Tribute Remix)
11. Pascal Feliz & Nenes - Platinum
12. Greg Downey - Global Code (Scot Project Remix)
13. Tritonal - Suede (Stoneface & Terminal Remix)

en downloadlinks:
[[ LINK REMOVED ]]

[[ LINK REMOVED ]]

http://depositfiles.com/files/474i0lf3p
Technophobia
Aight, als newbie zalk ook maar even men mening geven over Trance Energy :)

Nic Chagall: Niets speciaals, gewoon wat commerci�ler gedraaid met zen bekendste platen.
Arnej: Superset. Zeker toen hij beginning of the end speelde. Lekkere non-vocal tracks, helemaal men ding :).
Markus Schulz: Beetje teleurstellend imo. Heb MS al een paar keer (Amnesia, Best of Both Worlds,...) live gehoord en dit was zeker 1 van de mindere. Heb ook geen enkel Dakota productie gehoord :mad:
AvB: 20 minuten vol met goeie platen, zeker zen afsluiter met Dustin Zahn. Daarnaast zen remix van Faithless die ik zeker 3x gehoord heb op TE :haha:
Super8&Tab: Heb maar een stukje gehoord, maar wat ik hoorde was goed!
Marco V: Ging ik normaal gezien niet naar luisteren, maar ben er toevallig binnen gestruikeld :rolleyes:. Goeie set. Ali Wilson - Pandora deed de zaal ontploffen en daarachter nog eens de 'meezinger' Unprepared.
Cosmic Gate: Maar een stukje van gehoord, viel wel mee.
Jochen Miller: Beter dan verwacht, veel goeie platen gespeeld.
Simon Patterson & Sean Tyas: Typische SP sounds de hele tijd gehoord. Heb niet echt zen bekendste platen gehoord, maar heb ook alleen maar het laatste uur gehoord... De afsluiter vondk maar vreemd...

Overall was het wel goed. Volgend jaar zeker terug ;).

In tegenstelling tot Belgi� is de drank wel duur, maar het eten is dan w�l goedkoper :crazy: Voelde me wel beetje belachelijk als je zo'n broodje kroket bestelde of 'patat' lol.
Voor de rest volg ik de meningen van de rest ivm het licht in de main en het volume in de future :).
De Geert
ook nog eens een kort reviewke posten:

* leuke openingsset van Daniel Wanrooy: niet te snel, niet te traag en een heerlijke classic ertussen. Nice!
* Arnej volgde Daniel mooi op met lekkere nieuwe tracks! Wel rare track-keuze bij die System F Remix, maar kom... Heerlijk setje.
* Markus Schulz op main was niet slecht, aantal leuke nummers.
* Armin Van Buuren was kort maar krachtig, hoewel ik dit concept vrij raar en overbodig vond. Ook 2e keer op een half uur zijn remix van Faithless gehoord...
* Above & Beyond konden na de stevige afsluiter van Armin (Stranger To Stability) niet echt aansluiten en draaiden eerste half uur maar vrij saai... Op Tomorrowland waren ze stukken beter!
* Cosmic Gate speelden bekend werk aan een strak tempo, dik setje voor wie ervan houdt!
* wat rondgewandeld en zo onder andere Daniel Kandi z'n Flashy Tribute Mix van Ben Preston horen spelen, nice! Ook zijn remix van Rapha - Pandora werd gesmaakt.
* Gareth Emery: opnieuw in de main aanbeland bij een degelijke set van GE die er zelf duidelijk zin in had.
* Simon Patterson & Sean Tyas: hier had ik wel naar uitgekeken, maar viel wat tegen, te eentonig...

Samengevat een goede editie, hoewel ik toch hier en daar op mijn honger ben blijven zitten... Het geluid op de main stond ook vrij stil naar mijn mening, en was op andere stages dan weer minder goed afgeregeld zoals reeds vermeld. Blijft me steeds verbazen bij zulk een organisatie met dergelijk publiek en corresponderende inkomsten. Ook de 'slokjes' afwaswater en frisdrank aan � 2,50 waren lichtjes schandalig...

Leuke avond gehad en toffe busreis, heb me geamuseerd en das het voornaamste. :)

Gladius
quote:
smaken verschillen natuurlijk, maar ik vond die zeker de moeite :p

Hieronder de tracklist van Gareth Emery zijn set, voor zover die uitgezonden is toch. De laatste tracks ontbreken namelijk doordat ze zijn overgeschakeld naar W&W

Gareth Emery 04:35 � 05:45
01. OceanLab vs. Gareth Emery - On A Metropolis Day (Myon & Shane 54 Mashup)
02. ID - ID
03. Lange, Andy Moor, Komytea & Tiesto - Lethal Stadium Four (Gareth Emery Re-Edit)
04. Gareth Emery - Global (Club Mix)
05. Rank 1 & Jochen Miller vs John O'Callaghan - Find The Great Escape (Gareth Emery Re - Edit)
06. Ben Gold - Sapphire (Trance Mix)
07. Gareth Emery - Exposure
08. Gareth Emery - Untitled
09. Paul Van Dyk Feat Johnny McDaid - We Are One (Giuseppe Ottaviani Remix)
10. Ben Preston Feat Susie - Remember Me (Daniel Kandi's Flash Tribute Remix)
11. Pascal Feliz & Nenes - Platinum
12. Greg Downey - Global Code (Scot Project Remix)
13. Tritonal - Suede (Stoneface & Terminal Remix)

en downloadlinks:
[[ LINK REMOVED ]]

[[ LINK REMOVED ]]

http://depositfiles.com/files/474i0lf3p

damn wat een zalige set inderdaad =(. Hij weet perfect het midden te houden tussen trance en iets harder.
bobbytk
Echt een vet feesje geweest , volgend jaar zeker terug
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 
Privacy Statement