|
03/04/2010 Trance Energy, Utrecht (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Remofski |
| Ik kijk alleszins uit naar Super 8 & Tab. Heb gehoord dat die echt magische sets draaien en hun producties zijn steevast top. Zodra de volledige line-up er is, bestel ik mijn tickets. |
|
|
| Config |
| Ik ga nog es vandejaar.. om uit die klote sleur van mijn werk te zijn :p Misschien doe ik zelfs de tweedaagse met Luminosity erbij :) |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
ge gaat toch veilig hoop ik?
lol TE, doet me terug denken aan ons busreisje waar gert straalbezopen was :cool: :D dat waren nog eens tijden |
lel waar is den tijd :D Snap eigenlijk nog steeds ni goe hoe die door de security is geraakt, we moesten diee ondersteunen |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by Eagle`
lel waar is den tijd :D Snap eigenlijk nog steeds ni goe hoe die door de security is geraakt, we moesten diee ondersteunen |
was dat echt zo erg??? lol |
|
|
|
|