|
03/04/2010 Trance Energy, Utrecht (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| FCB_Fanatic |
| Best ook niet te lang wachten denk ik, vorig jaar was het toch vrij snel uitverkocht als ik mij niet vergis. Ik ga mijn tickets nu zo vlug mogelijk halen in ieder geval :) |
|
|
| Bl@ckOut |
| Awel, ik zou da ook nog wel eens willen doen. Het is bij mij al geleden van 2006, was toen ook met de bus meegeweest en dat was wel tof. Kzal nog eens proberen of ik wa volk meekrijg :) |
|
|
| Remofski |
| Mooie line-up: I'm in. Als er een bus ingezet wordt, ga ik daar zeker met 5-10 vrienden mee mee. Zullen we al een inschrijflijst starten? ^^ |
|
|
| Push2005 |
Ok; als we aan +20 man komen is het wel plezant om een bus in te leggen... Hoe meer volk hoe goedkoper natuurlijk. (Met een bovengrens van +/- 40 man want ik wil ook geen miserie :p)
Roll-call tot aanvraag bus:
Push + 2
Totaal: 3
Het zal weer identiek verlopen zoals 2 jaar geleden dan. Vertrek in Brugge, tussenstop in Antwerpen-Berchem, aankomst in Utrecht. Ik regel enkel vervoer, geen tickets. Sign up! :) |
|
|
| Magistrate |
Roll-call tot aanvraag bus:
Push + 2
Magistrate + 1
Totaal: 5 |
|
|
| De Geert |
Roll-call tot aanvraag bus:
Push + 2
Magistrate + 1
De Geert
Totaal: 6 |
|
|
| Remofski |
Roll-call tot aanvraag bus:
Push + 2
Magistrate + 1
De Geert
Remofski + 2 (vooralsnog)
Totaal: 9 |
|
|
| Real |
| Ook wel interesse hier, ik laat het nog wel weten. :) |
|
|
| Config |
| Config , voorlopig alleen :) |
|
|
| Push2005 |
Roll-call tot aanvraag bus:
Push + 4
Magistrate + 1
De Geert
Remofski + 2 (vooralsnog)
Real
pzK
Config
Totaal: 14
Da moet beter é :p Zijn er nog mensen die overwegen om mee te gaan ? |
|
|
| TOR |
De line-up ziet er best goed uit.
Jammer genoeg vertrek ik naar Val Thorens die dag :o |
|
|
| BZRK |
Khad et eigenlijk ook wel zien zitten, maar kga moeten kiezen.
Ronde van Vlaanderen de dag erna, en toevallig is mijn dorp nu net Dorp van de Ronde. Wil ik ook niks van missen door in mijn bed te liggen. |
|
|
|
|