|
03/04/2010 Trance Energy, Utrecht (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| We're still talking music, right? |
|
|
| Remofski |
| Het klonk inderdaad wel vettig... |
|
|
| De Geert |
uit de newsletter van W&W:
| quote: | Gossip, Small Facts & Other Shizzle
+++W&W vs Jonas Stenberg worked on a massive Anthem remix +++ |
Grote kans dat dit één van de remixes van Renegade wordt, tenzij het om een remix van de nieuwe Rank 1 vs Jochen Miller (EnTrance theme) gaat... |
|
|
| Devilex |
| Bon, denk dat ik ook nog eens ga :) |
|
|
| Gladius |
| weet iemand of er nog genoeg tickets zijn, en of het überhaupt snel uitverkocht zal zijn? |
|
|
| Devilex |
Push + 4
Magistrate + 1
De Geert
Remofski + 2 (vooralsnog)
Real
pzK
Config
Dr.Pepper +1 (up to +10)
Devilex + 1 (onder voorbehoud)
Totaal: 18 |
|
|
| Tijne |
| Lijkt me vreed interessant da buske! Ik ga direct es beginne rondvragen. Als we zouden meegaan moogde rekenen op 8 a 10 man/vrouw. :) |
|
|
| diddi |
| Push, check pm plz ;) |
|
|
| Tijne |
| Hoe zit het met de partybus, nog enige info omtrent? Kan er nog geboekt worden? :-) |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by Luminosity Otto
nog mensen die intresse hebben om er de vrijdag ook tegenaan te gaan ? ;)
www.luminosity-events.nl
|
ik zal waarschijnlijk aanwezig zijn, als ik vrijdag verlof kan pakken :) |
|
|
|
|