return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 
03/04/2010 Trance Energy, Utrecht (pg. 8)
View this Thread in Original format
Push2005
Defnitieve inschrijving Bus Trance Energy Zaterdag 04 april: Brugge - AntwerpenBerchem - Utrecht

Push + 4
Magistrate + 1
De Geert
Remofski + 2 (vooralsnog)
Real
pzK
Config
Dr.Pepper +1
Tijne + 6

Totaal: 26

Ik heb momenteel offertes gevraagd voor prijzen; het is precies wel wat duurder geworden dan 2 jaar geleden maar al bij al zal het nog goed meevallen. Inschrijven kan ongeveer t.e.m. 30 man (38 man bij andere maatschappij). Indien je interesse hebt, vul maar aan en dan stuur ik later deze week of begin volgende week de betalingsgegevens door via PM.

En Remofski, trek eens aan de oren van uw vrienden dat ze wat voortmaken :p
Tijne
quote:
Originally posted by Push2005
Defnitieve inschrijving Bus Trance Energy: Brugge - AntwerpenBerchem - Utrecht

Push + 4
Magistrate + 1
De Geert
Remofski + 2 (vooralsnog)
Real
pzK
Config
Dr.Pepper +1
Tijne + 3

Totaal: 20

Ik heb momenteel offertes gevraagd voor prijzen; het is precies wel wat duurder geworden dan 2 jaar geleden maar al bij al zal het nog goed meevallen. Inschrijven kan ongeveer t.e.m. 30 man. Indien je interesse hebt, vul maar aan en dan stuur ik later deze week of begin volgende week de betalingsgegevens door via PM.

En Remofski, trek eens aan de oren van uw vrienden dat ze wat voortmaken :p



Maak er maar Tijne +6 van. Wij zouden met 6 meereizen.

Push + 4
Magistrate + 1
De Geert
Remofski + 2 (vooralsnog)
Real
pzK
Config
Dr.Pepper +1
Tijne + 6

Totaal: 23
Gladius
Ik kom af met den auto, en dus niet met de bus.
diddi
ik wil drinken en ben nog aan het twijfelen tussen bus of trein.
Tijne
quote:
Originally posted by diddi
ik wil drinken en ben nog aan het twijfelen tussen bus of trein.


drinken is wss wel toegestaan als het wa binnen de perken blijft he :), trouwens ik had uitgerekend van roeselare naar utrecht met de trein: 80 eur heen & terug! :eek:
Remofski
Pfffff, iedereen wilt mee, maar der zijn der maar 3 met een ticket ofzo. Pakt maar Remofski + 4, het zal er niet ver neffe zitten. Tot welke datum kunnen er nog mensen toegevoegd worden?
Push2005
Defnitieve inschrijving Bus Trance Energy Zaterdag 04 april: Brugge - AntwerpenBerchem - Utrecht

Push + 1
Magistrate + 1
De Geert
Remofski + 4
Real
pzK
Config
Dr.Pepper +1
Tijne + 6
venuss+2

Totaal: 25


Ok; dit is de stand van zaken. Controleer eens of ik niemand vergeten ben. Ik zal vanavond PM's uitsturen met betalingsgegevens. Het duurde langer dan vorige keer; maar de busmaatschappijen deden wat vervelend; de prijs ligt helaas ook hoger:het zal ongeveer 25 euro zijn (heen-en-terug uiteraard).

Remy, ge kunt nog minstens 5 man meepakken... Ander volk is ook nog welkom :)
De Geert
Post misschien ook eens op de Facebook-site van Trance Energy en op andere fora (T.nu), altijd goed om meer volk te trekken en vooral de prijs te drukken... :)
FCB_Fanatic
is het eigenlijk al uitverkocht?
De Geert
quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
is het eigenlijk al uitverkocht?


via de website zijn alleszins nog tickets beschikbaar...

Tijne
Het is nog ni uitverkocht maar denk wel da ge ni te lang meer gaat mogen wachten.

Dikke merci Push alvast, 25 eur is vree goe te doen! Wij tellen hier vol ongeduld af!

Voor de mensen die gaan: voor welke djs gaat ge vooral?
Gladius
quote:
Originally posted by Tijne
Voor de mensen die gaan: voor welke djs gaat ge vooral?

Weet niet of ik ze kan combineren, maar ik hoop:
Main:
-Above & Beyond (een jaar of 3 geleden was dat echt een zalige set iig)
-Gareth Emery
-BT (hier ben ik echt wel benieuwd naar)

High Contrast:
-Cosmic Gate
-Andy Moor
geen van beiden móet ik gezien hebben, maar als er evt tijd is...

Future Stage:
-Dash Berlin (hoewel ik eigenlijk niet weet wat die van trance draaien)
-Ferry Tayle
-Daniel Kandi

Ik zal wel wat rondlopen, maar de Future stage moet mij in principe het meest bekoren, hoewel, van de meesten heb ik nog nooit een set gehoord, het blijft toch wat afwachten. Ferry Tayle zou voor mij in principe toch dé headline act moeten worden, quality uplifting trance verzekert bij die kerel! :crazy:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 
Privacy Statement