|
03/04/2010 Trance Energy, Utrecht (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Push2005 |
| Remofski, heb jij al een idee van het aantal mensen je gaat meenemen ? Dan kan ik eens zien voor de definitieve regelingen... |
|
|
| Remofski |
| Is lastig te zeggen man. Het zal tussen de 4 en de 12 zijn, geloof ik (lees: 4 man heeft hun kaarten al, de rest heeft last van uitstelgedrag). Ik ben meer zekerheid bijeen aant sprokkelen. |
|
|
| diddi |
| Push, stopt de bus nog in Antwerpen Berchem? |
|
|
| Tijne |
| count me in met nog 3 man (dus 4 in totaal), maandag ga ik tickets bestellen :) |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by diddi
Push, stopt de bus nog in Antwerpen Berchem? |
Jawel; kzal dan nog wel eens de optelsom van het volk maken en reserveren zodat ik een prijs weet. |
|
|
| Remofski |
| Is er eventueel de mogelijkheid dat de bus ergens in Nederland (op de route weliswaar) stopt? |
|
|
| Tijne |
| update, wij zijn met 6 indien mogelijk :-) |
|
|
| Devilex |
| Ik ben gaan op skiverlof dan, had geen andere keuze meer, dus zal geen TE worden. |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Devilex
Ik ben gaan op skiverlof dan |
ok |
|
|
| Devilex |
| quote: | Originally posted by Real
ok |
Rofl, toch is iet aan mijn dyslectische neigingen doen |
|
|
| Real |
| Ben ik vannacht nog online geweest? Hmm. :conf: |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by Real
Ben ik vannacht nog online geweest? Hmm. :conf: |
Ja, achter dien bak Duvel blijkbaar |
|
|
|
|