|
Dance Valley - 3 Augustus 2002!
|
View this Thread in Original format
| basvh |
Jah zeg het maar waar we het beste kunnen meeten, ben er nog nooit geweest op het terein. Er is trouwens een meeting point daar afspreken?
ik ben er in ieder geval!!!! heb er zin an!!!! |
|
|
| Optimus |
wedden dat de helft de meeting misloopt?:D:D:D
ik ben er misschien ook.. ik ga er waarschijnlijk werken:) |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by Optimus
wedden dat de helft de meeting misloopt?:D:D:D
ik ben er misschien ook.. ik ga er waarschijnlijk werken:) |
als snoepjesverkoper ?? :D:D:D:D:D |
|
|
| AlFerox |
| nee, als HOER!! :crazy: :tongue2 |
|
|
| magrec |
euhm :)
uurtje of 14:00 bij het meetingpoint afspreken???
als sasha dan al draait dan ben ik er echter niet :D (doe dan maar wat eerder :)
er zijn nog steeds gewoon dv kaarten te koop bij postkantoor, |
|
|
| SnuggLe |
Ik moet ff kijken. ALS ik ga, dan moet ik eerst werken (drankverkoop deze keer) tot een uur of 18:00, waarna ik pas gratis kan feesten.
Dus dan wordt voor mij de meeting rond 20:00 pas.
Ik bel wel ofzo :D
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| Optimus |
zowel als HOER als snoepjesverkoper:D:D:D
achter de bar waarschijnlijk, alleen dan 's avonds. Dan krijg ik een kaartje en 18 uur moet ik me melden en dan van 18 tot 1 werken. WIlde eerst kaartjes scheuren, alleen ik was er te laat mee, al is dit nog niet helemaal zeker. |
|
|
| magrec |
Dance Valley Theme Song 2002
This year's anthem has been produced by Michel de Heij. The track will be released ... The background sound of this website is a loop taken from the Dance valley theme 2002
hmm ja snuggle bel maar enne sjinees GLATIS drinken :p :disbelief
STELLETJE eikels bij udc er zijn volgens mij wel een stuk minder tenten dan vorig jaar.
damn kan dat kaartje niet knippen en plakken maar op de dv site staat een kaartje en ze hebben de boel al aardig veranderd zie ik weer :( |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Optimus
zowel als HOER als snoepjesverkoper:D:D:D
achter de bar waarschijnlijk, alleen dan 's avonds. Dan krijg ik een kaartje en 18 uur moet ik me melden en dan van 18 tot 1 werken. WIlde eerst kaartjes scheuren, alleen ik was er te laat mee, al is dit nog niet helemaal zeker. |
Geh..dan moet je dus na mij :)
Ik moet waarschijnlijk tot 18:00 uur. Daarna dus én gratis binnen, én gratis drinken de hele avond (wat bonnen meenemen, werd vorig jaar ook gedaan hoorde ik). Dus das beterrrrrrr
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| Is er nie weer zo'n Smirnoff Meetingpoint ofzo? |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Is er nie weer zo'n Smirnoff Meetingpoint ofzo? |
hmm ja! maar of die van smirnoff is ik denk het wel :D |
|
|
| Smirnoff |
| Ik ga niet hoor, maak er maar een ander meetingpoint van ;) |
|
|
|
|