|
[18.12.2010] Winter Vandit Night @ Kesselhaus, Berlin | Paul plays Paul, Guest: Dan Marciano
|
View this Thread in Original format
| Divine160281 |
Gig: Vandit Night
Location: Berlin / Gemany
Venue: Kesselhaus
Date: 2010-12-18
Lineup:
PvD - Paul plays Paul
Dan Marciano
| quote: | Winter VANDIT Night in Berlin, December 18th @ Kesselhaus2010-11-10 14:39:46
We are happy to announce the Winter VANDIT Night at Kesselhaus, December 18th in Berlin.
Guest DJ is Dan Marciano and Paul will theme the night 'Paul plays Paul' - you get to hear all his hits and favorite songs!!
Tickets will be available by end of the week, you'll be the first to know since this event sells out very fast.
Hope to see you all soon in Berlin
x |
|
|
|
| Iniii |
| wohoooooooooooooooooo eine weihnachts-vandit!!! :gsmile: |
|
|
| yeti2306 |
Der Termin war ja ohnehin leicht auszurechnen. Wie immer ...
... DABEI!
Bin gespannt, wer der Gast-DJ sein wird. |
|
|
| nz-fan |
| quote: | Originally posted by Vanditine
Count me in :) |
Nicht bei Quest4Trance?? Ich ja ;) |
|
|
| Vanditine |
| quote: | Originally posted by nz-fan
Nicht bei Quest4Trance?? Ich ja ;) |
Nope. Bin von November bis April wieder zuhause in Deutschlaaaaand :) :) :) YAAAAAY !!! :D Fertig studieren. Und Vandit Night besuchen. Und Freunde. Und Familie. Und Weihnachten. Und Murks machen. Und und und ICH FREU MICH :D |
|
|
| Iniii |
| wohoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo :crazy: |
|
|
| mar she |
| so wie's aussieht kann ich ja immer mehr leute von der vandit night überzeugen. also mal schauen, welcher gast-dj da ist, und dann wird's wohl mar she + 4 (aus meiner stadt) werden...:D |
|
|
| Lessi |
| ja ja jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa........na da simma dabei dat wird priihimaaa....viva la kesselhaus :D |
|
|
| gaurangsaxena |
hey guys,
me and few friends r gonna b in berlin for this event! and we are coming from canada.so was just wondering..when r the tickets going to go on sale for this?
thx in advance! :D |
|
|
| Frank-HH |
| wäre dabei gewesen, zu der zeit aber nicht in deutschland am start! :p |
|
|
| Lessi |
| quote: | Originally posted by gaurangsaxena
hey guys,
me and few friends r gonna b in berlin for this event! and we are coming from canada.so was just wondering..when r the tickets going to go on sale for this?
thx in advance! :D |
as soon as they are available try it here http://www.hekticket.de/hekticket/.bin/index.cgi
you can select your language so that you don't have to learn german first ;)
 |
|
|
|
|