return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Germany

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 
[18.12.2010] Winter Vandit Night @ Kesselhaus, Berlin | Paul plays Paul, Guest: Dan Marciano
View this Thread in Original format
Divine160281
Gig: Vandit Night
Location: Berlin / Gemany
Venue: Kesselhaus
Date: 2010-12-18

Lineup:
PvD - Paul plays Paul
Dan Marciano



quote:
Winter VANDIT Night in Berlin, December 18th @ Kesselhaus2010-11-10 14:39:46
We are happy to announce the Winter VANDIT Night at Kesselhaus, December 18th in Berlin.
Guest DJ is Dan Marciano and Paul will theme the night 'Paul plays Paul' - you get to hear all his hits and favorite songs!!

Tickets will be available by end of the week, you'll be the first to know since this event sells out very fast.

Hope to see you all soon in Berlin
x
Iniii
wohoooooooooooooooooo eine weihnachts-vandit!!! :gsmile:
yeti2306
Der Termin war ja ohnehin leicht auszurechnen. Wie immer ...
... DABEI!

Bin gespannt, wer der Gast-DJ sein wird.
Vanditine
Count me in :)
nz-fan
quote:
Originally posted by Vanditine
Count me in :)


Nicht bei Quest4Trance?? Ich ja ;)
Vanditine
quote:
Originally posted by nz-fan
Nicht bei Quest4Trance?? Ich ja ;)


Nope. Bin von November bis April wieder zuhause in Deutschlaaaaand :) :) :) YAAAAAY !!! :D Fertig studieren. Und Vandit Night besuchen. Und Freunde. Und Familie. Und Weihnachten. Und Murks machen. Und und und ICH FREU MICH :D
Iniii
wohoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo :crazy:
mar she
so wie's aussieht kann ich ja immer mehr leute von der vandit night überzeugen. also mal schauen, welcher gast-dj da ist, und dann wird's wohl mar she + 4 (aus meiner stadt) werden...:D
Lessi
ja ja jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa........na da simma dabei dat wird priihimaaa....viva la kesselhaus :D
gaurangsaxena
hey guys,

me and few friends r gonna b in berlin for this event! and we are coming from canada.so was just wondering..when r the tickets going to go on sale for this?

thx in advance! :D

Frank-HH
wäre dabei gewesen, zu der zeit aber nicht in deutschland am start! :p
Lessi
quote:
Originally posted by gaurangsaxena
hey guys,

me and few friends r gonna b in berlin for this event! and we are coming from canada.so was just wondering..when r the tickets going to go on sale for this?

thx in advance! :D


as soon as they are available try it here http://www.hekticket.de/hekticket/.bin/index.cgi

you can select your language so that you don't have to learn german first ;)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 
Privacy Statement