|
TranceAddict Belgium presents Lost Memories (aka BeTa Party v6) (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| Config |
Twas dik in orde vond ik. Tom en Jasper hebben een hele sterke set gedraaid, Menno had er ook meer dan goesting in, tonnen respect voor die kerel. Ik ben erin geslaagd om vlak na mekaar 2x dezelfde track te draaien :D De trackselectie van een CDJ 2000 nog niet gewend vrees ik :) Enfin het was een geslaagde avond. Jammergenoeg was mijn vriendin nog zwaar vermoeid na een trouwfeest gisteren en zijn we na Menno vertrokken.
Zeker voor herhaling vatbaar alvast :)
En Kristof, de cd-spelers zijn reeds teruggebracht. |
|
|
| Push2005 |
| Zeer fijna avond inderdaad. Opkomst viel mee en enkel maar goeie muziek gehoord. Super van Menno om af te komen en direct met oude knallers te beginnen (Katana / Viframa ?). Ik denk dat hij't ook wel geestig vond :) |
|
|
| Jasperovitsj |
Menno is inderdaad een held. Faut le faire, en dan nog met zoveel enthousiasme :) Muzikaal was het zeker een topper. Wouter heeft zéér fijn gedraaid, wel een paar platen die Tom en ik ook wilden draaien, maar dat kon geen kwaad :p Dat van die 2 dezelfde platen heb ik precies niet gehoord? Welke was het dan?
Onze set was ook heel fijn, goeie respons van het aanwezige publiek, wat niet altijd evident is op dat relatief vroege uur. De tijd vloog voorbij jammer genoeg, want we hebben nog een aantal platen die we echt wilden draaien noodgedwongen moeten laten vallen. Die zijn dan voor volgende keer zeker? :D Ik zal straks de tracklist eens proberen te reconstrueren.
Kristof was ook heel sterk bezig, en zowaar nóg enthousiaster dan Menno :eyes: De opkomst was uiteindelijk ook nog best goed vond ik, ondanks de relatief slechte datum voor velen. Dat belooft voor een eventuele volgende editie.
Nu wacht ik vol ongeduld op de sets en de foto's :) |
|
|
| Config |
Dat was Unknown - Himmel (Matthew Dekay Remix). Toen was je nog niet gearriveerd denk ik, was de 2de track en eerste keer dat ik de trackselector moest gebruiken.. vergeten de knop in te duwen om de selectie te bevestigen, bijgevolg speelde ie de eerste track uit de lijst en dat toevallig ook die plaat. Nogal belachelijk eigenlijk. Kheb al beter gedraaid maar eenmaal ik op gang was viel het best nog mee :)
Een tracklist zal ik wel reconstrueren eenmaal ik de recording gehoord heb. |
|
|
| Jasperovitsj |
| Die hebben ik inderdaad niet gehoord, wij waren binnen net toen je Distant Memories begon in te mixen. Ik ben wel benieuwd naar de tracklist van je set. Qua opbouw en mixing zat het toch heel goed, van wat ik gehoord heb :) |
|
|
| Config |
| Kmoet toegeven dat ik er eerlijkgezegd iets te weinig tijd in kunnen steken heb en het anders wel beter zou voorbereiden, maar de plaatjes vond ik zelf wel in orde natuurlijk, zo vroeg op de avond draai je in de eerste plaats een setje voor jezelf :D Jullie set was echt heel goed en heel sterk gedraaid ook :) |
|
|
| Push2005 |
Idem, mijn set was pure randomness :p ... kwas ook doodmoe dus 't mixen was toch nie van't niveau dak gewend ben.
Ik kijk uit naar de setjes kristof :) |
|
|
| Magistrate |
pas om 2u30 kunnen toekomen en ongeveer tot 4u gebleven, enkel maar goeie platen gehoord van Kristof en Luc.
Jammer dat ik Menno gemist heb, maar kheb toch nog van een deeltje van de nacht kunnen genieten :)
zeker voor herhaling vatbaar! |
|
|
| Push2005 |
Volgende keer een concept uitwerken als deze + dit op de affiche en je hebt gegarandeerd een volle tent. That's all it takes :p
 |
|
|
| Jakhira |
Wat gaan we met de winst doen? :D
Het was in orde! Heel veel goeie muziek gehoord :) |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Config
En Kristof, de cd-spelers zijn reeds teruggebracht. |
Geweldig, echt. Bedankt! :)
't Was een geweldige avond. De opkomst had gerust wat groter mogen zijn, maar het was zeker ook niet slecht. De sfeer was in elk geval super! Op naar v7!
De setjes volgen nog. |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by Push2005
Volgende keer een concept uitwerken als deze + dit op de affiche en je hebt gegarandeerd een volle tent. That's all it takes :p
|
Inderdaad, dat was ook mijn gedacht. Wij organiseren zelf een op 15 december. Geen affiche zonder retro-face :) |
|
|
|
|